eitaa logo
اخبار مهم روز
326 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
6.1هزار ویدیو
59 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥خانوما حواستونو جمع کنید !!! این کلیپ ارزش یکبار دیدنو داره... چادرتونو محکم بچسبید و بهش افتخار کنید، مانتو حجاب کامل نیست مگه یه تار مو مهمه؟!
چرا معاون اول قوه قضائیه وادار به استعفای اجباری شد؟ جلسات رسیدگی به اتهامات خانواده مصدق، به صورت علنی در حال برگزاری است و تاکنون 5 جلسه برگزار شده است. اما با وجود علنی بودن دادگاه، بخش های مهم کیفرخواست در رسانه ها بازنشر نشده است. بخش هایی که دلیل استعفای اجباری معاون اول قوه قضائیه را نشان می دهد. کانال عدالتخانه بخش هایی از کیفرخواست قرائت شده را جهت تنویر افکار عمومی منتشر می کند. جلسات علنی بوده و «شفافیت» و «دانستن» حق مردم است. پرونده رستمی صفا یکی از پرونده های مهمی است که خانواده معاون اول قوه قضائیه در آن اعمال نفوذ کرده است. این ابربدهکار بانکی در ازای خواسته های خود، مبلغ 200 میلیارد تومان به مجموعه غیرقانونیِ شکل گرفته ذیل خانواده معاون اول قوه قضائیه پرداخت کرده است. رستمی صفا در مرحله اول درخواست غیرعلنی برگزار شدن دادگاه و سپس آزادی خود را داشته که از طریق دوستی «م ح» با «م م» عضو ارشد خانواده معاون اول قوه قضائیه، دادگاه رسیدگی به اتهامات این ابربدهکار بانکی غیر علنی می شود. «م -ح» قاضی بازنشسته و از دوستان قدیمی و صمیمی عضو ارشد و ذی نفوذ خانواده مصدق است. همچنین پیشنهادات و پیگیری های لازم برای پیشبرد اهداف خود را از کانال «ا-م» پسر ارشد خانواده به اطلاع پدر خانواده می‌رسانده است. طبق اظهارات نماینده دادستان در جلسه علنی دادگاه، بررسی پیامک های رد و بدل شده میان فرزندان معاون اول قوه قضائیه با پدرشان نشان می دهد که وی در جریان ارتباطات فرزندانش با «م ح» بوده و حتی در برخی موارد وعده حل پرونده های اقتصادی را به فرزندان خود داده است. نماینده دادستان همچنین عنوان کرد: بخشی از این ثروت نامشروع در جهت تهیه آپارتمان مجلل برای تفریحات مجردی صرف شده و طبق اقرار متهمین در یک سال حدود 25 هزار دلار صرف اجاره آپارتمان مجردی در خیابان فرشته و بیش از 1 میلیارد تومان نیز صرف خرید مواد مخدر مانند گل و کوکائین جهت مصرف در این خانه شده است. سفر 14 روزه به قطر نیز حدود 1 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه داشته که همه این موارد از محل دریافت پول از متهم رستمی صفا بوده است. وی در ادامه گفت: بخشی دیگر از این اموال صرف بازسازی ویلا در پلور برای معاون اول قوه قضائیه، بازسازی ملک پدری معاون اول قوه قضائیه و خرید یک ملک 200 هزار دلاری در ترکیه برای «م ح» شده است. نماینده دادستان همچنین به نحوه تقسیم اموال نامشروع هم اشاره کرده و گفت: در پرونده دیگری «م ح» سهم خود را برداشته و الباقی مبلغ را به حساب های مجموعه غیرقانونی ذیل خانواده مصدق واریز کرده است. از مبلغ واریز شده 10 درصد سهم «ح ی» بوده و پسران خانواده مصدق هر یک 30 درصد سهم داشته اند و 30 درصد نیز به پدر خانواده رسیده است. / کانال عدالت‌خانه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌کانال رسمی صابرین نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تغییر نام مجموعه ورزشی اکباتان به نام شهید آرمان علی‎وردی
🔻📸‏شرافت به روایت تصویر‌… 🔹نشسته بود داشت چرخ سطل آشغال رو تعمیر میکرد 🔹وظیفه‌اش نبود ولی دلش از هرکسی بیشتر برای بیت المال سوخته
🔴 قطعنامه "مبارزه با اسلام هراسی" در سازمان ملل تصویب شد 🔹دو سال پس از تصویب و تعیین روز بین المللی مقابله با اسلام هراسی، قطعنامه اقدامات برای مبارزه با اسلام هراسی با ۱۱۵ رای مثبت، ۴۴ رای ممتنع و بدون هیچ رای مخالفی در مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسید.
🔻📸خسارات چهارشنبه سوری همچنان ادامه دارد/آسیب به آرامگاه شاعران تبریز با نارنجک دستی
🔴دستمزد ۱۴۰۳ تعیین نشد 🔹جلسه امروز شورای عالی کار بعد از بیش از ۷ساعت مذاکره بدون تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران پایان یافت و بقیه مذاکرات به فردا موکول شد.
🔴نرخ جدید حق بیمه شخص ثالث ۱۴۰۳ 🔹معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی: با توجه به افزایش ۳۳.۵ درصدی نرخ ریالی دیه در سال آینده،‌ نرخ حق بیمه شخص ثالث نیز ۳۵.۵ درصد افزایش یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مدت سربازی به‌طور رسمی کاهش یافت 🔹سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که مصوبۀ کاهش مدت سربازی تایید شده است. 🔹طبق آخرین مصوبۀ مجلس، میانگین خدمت سربازی با احتساب دورۀ آموزشی به ۱۴ ماه می رسد. ( قبلا ک تکذیب کرده بودند)
🔴نرخ دیه ۱۴۰۳ اعلام شد 🔹صندوق تامین خسارت‌های بدنی اعلام کرد که نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۳ ،یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. ( زندگی و جان انسانها هم به نرخ روز و همراه با تورم قیمت گذاری میشه😐)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 بازداشت سرکرده ایرانی سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه 🔹پلیس ترکیه اعلام کرد که یکی از سرکردگان گروه‌های جرایم سازمان یافته شرط‌بندی غیرقانونی در ترکیه که تبعه ایران است را بازداشت کرده است. 🔹این فرد با عنوان سعید امیری که در ازمیر پنهان شده بود و قصد فرار از ترکیه داشت دستگیر شده است. امیری در ازمیر با شناسنامه جعلی تردد داشته است.
❌ جزئیات دستگیری «سعدالله امیر شقاقی» پدر سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه این فرد با عنوان سعید امیری که در ازمیر پنهان شده بود و قصد فرار از ترکیه داشت دستگیر شده است. امیری در ازمیر با شناسنامه جعلی تردد داشته است. وزیر کشور ترکیه: سعید امیری سرکردگی یک گروه جرایم سازمان یافته، شرط بندی غیرقانونی و پولشویی را بر عهده داشته که در عملیات عقاب-۶ دستگیر شده است. امیری به همراه ۴ فرد دیگر دستگیر شده و ۶ نفر هم تحت پیگرد قضایی هستند. در این عملیات ۱۲۰ هزار دلار، ۸۰ هزار یورو و ۹ عدد ساعت به ارزش ۵۰۰ هزار دلار، ۱۵ شرکت، ۱۰ خودرو و ۱۷ ملک توقیف شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 خواهر شهید سیدحمیدرضا ساداتی‌فر: آقای اژه‌ای چرا فقط صحبت میکنه و عملی ما نمیبینیم؟‌ از چی میترسند؟! آقایان مسئول از سلیطه‌ها نترسید از خانواده شهدا بترسید... # اژه ای
5.14M
از دست ندید .حتما بشنوید ..‌ 🔺توضیحات درباره ۱۷ بند سند منحوس توسعه پایدار ۲۰۳۰😱😱 بسیار مهم ( ارز دیجیتال و نصب دوربین های هوشمند و دکل و اینترنت 5j هم بهش اضافه کنید) 🎙استاد قاسمی
مدیریت پوشاک در جامعه اسلامی 😀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤔⁉️عاقبت ولنگاری در مقابل کشف ها به کجا ختم می شود؟! 🎥🔺استاد رحیم پور ازغدی توضیح می دهند برنامه دقیقا به کجا قرار است برسد!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ستاره مسلمان قطری پرسپولیس با غروب آفتاب روزه خود را باز می‌کند. # عبدالکریم حسن به کسی برنخوره اینجا هم پیشکسوتان فوتبال در مجالس مختلط حاضر میشن زن هایشان بلاگر از اب درمیان و زندگی لاکچری شان را برخ دیگران میکشند و ملکه پادشاه دیگری میشن و تصاویر خصوصی و خانوادگیشان را به معرض نمایش عمومی میزارن بعدش هم دنبال ازادی و بی بندباری و ولنگاری قانونی هستند 😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 کشف 40 کیلوگرم مواد مخدر از یک محله در قم ( دلالان و دروازه بانان جهنم را خوب اومد)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فیش حقوقی های عجیب کارگران معدن! 🔹قابل توجه نمایندگانی که شاسی بلند گرفتند و مسوولانی که حقوق های آنچنانی می گیرند و خیلی ها دیگر! # بیعدالتی و تبعیض اشکار ( کارگران جان برکف و عزیز معدن هم بنوعی استثمار میشن اما مهندسین معدن با چند کلاس سواد بیشتر ماهانه ۶۰ میلیون حقوق میگیرن تازه به معادن چندین استان هم سرکشی میکنند به همین منوال و تعطیلات را در جزیره اروپایی کیش و ویلاهای شمال تفریح میکنند )
بازار داغ اجاره سفره هفت سین / روزی ۸۰۰ هزار تومان! 🔹با نزدیک شدن به شب عید شاهد اتفاقات عجیبی در بازار هستیم. 🔹سفره هفت سین از جمله مواردی است که بودن آن در هر خانه و شرکتی برای سال تحویل واجب است. 🔹اما نکته جالب اینجاست که به دلیل افزایش هزینه تزئينات سفره هفت سین بسیاری سراغ اجاره می‌روند. 🔹سفره هفت سین با قیمت‌های عجیب و غریبی در بازار برای اجاره گذاشته شده است. 🔹به عنوان مثال هزینه اجاره سفره هفت سین برای یک روز در یک آگهی حدود ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است./جریان نو ‌
🔻میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران: 🔹امسال نرخ مصوب شب عید نداریم و نه تنها کمبود میوه نداریم بلکه با مازاد مواجه هستیم و نرخ‌ها در بازار به صورت رقابتی و با سودهای کمتر از حد مجاز به فروش می‌رسد. 🔹خرده‌فروشان می‌توانند حداکثر ۳۵ درصد به مبلغ فاکتور دریافتی خود بیفزایند اما باید توجه داشت که از این مبلغ حدود ۷ تا ۹ درصد آن سود خالص مغازه‌داران است. ( همین سیب هایی ک در تصویر مشاهده میکنید کیلویی۶۵ هزار ت ناقابل ک قبل عید ۴۵ ت بود😑 )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا