eitaa logo
اخبار مهم روز
326 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
6.1هزار ویدیو
59 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
پزشکیانِ دروغگو گفت همه‌ی دولت رئیسی پشت من هستن ۵دقیقه بعد گفت اعضای دولت رئیسی دارن برای جلیلی توی شهرها و روستاها تبلیغ میکنن!!! دروغگو کم‌حافظه نیست؟!
🔴شمار فوت‌شده‌ها در حج به ۲۵ نفر رسید مرکز پزشکی حج و زیارت: 🔹از ابتدای حج تاکنون ۲۳ زائر ایرانی در مکه و منا و ۲ زائر ایرانی در مدینه فوت شده‌اند. 🔹شمار زائران فوت شده در حج امسال بیش از ۱۳۰۰ نفر بوده است. 🔹گفته شده گرمازدگی بیشترین عامل فوت حجاج بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طعنه مجری صداوسیما به تاج: آقای تاج رگ مبارزه با فسادتان یکم دیر باد نکرد!؟
🔴 پزشکیان خطر نیست اونقدر که جهل_مردم خطر است. اگر واقعاً مردمی که عملکرد روحانی و رئیسی را دیدند باز به دولت سوم روحانی رای میدن یعنی برای رشد مردم حداقل ۴ سال دیگر باید صبر کرد. هزینه بالا رفتن فهم مردم ۲۵ سال خانه‌نشینی علی و ‌ ۱۴۰۰سال غیبت امام عصر عج است. امان از ترک فریضه جهاد تبیین
پزشکیان امشب نشان داد به جز تخصص، ادب و صداقت هم ندارد.
🇮🇷 حرف آخر مردم ایران؛ اجتماع عظیم مردم تهران با حضور دکتر جلیلی 🕔 چهارشنبه؛ ۱۳ تیر؛ ساعت ۱۷ 📍مصلی تهران
مهره سوخته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
️دکتر علیرضا زاکانی 🔻در دوران خاتمی که پزشکیان وزیر بود مجلس آقای پزشکیان را به خاطر بی‌کفایتی استیضاح کرد حال ایشان که لیاقت یک وزارتخانه را ندارد می‌خواهد کشور را اداره کند؟؟؟
دکتر شهرام یزدانی که شب گذشته نام وی در مناظره مطرح شد کیست؟ با دیدن چهره ایشون شاید فکر کنید یه شخصیت روشن فکر یا اپوزوسیون یا از این پزشکاییه که یه پاش خارج از کشوره و یه پاش ایران... اما ایشون سخنگوی ستاد دکتر سعید جلیلیه!! ایشون به معنی واقعی کلمه اعجوبه و نابغه ست که به گوشه ای از رزومه ایشون قراره بپردازیم: 🔺 مدال طلای المپیاد ریاضی 🔺 رتبه برتر کنکور سراسری و دانش آموخته رشته پزشکی دانشگاه تهران 🔺 متخصص ارتوپدی 🔺 ملقب به Queen of the Shadow که سال هاست بصورت گمنام و بدون هیچ چشم داشت برای وزارت بهداشت پروژه انجام میده و بهشون ایده و مشاوره میده 🔺 نویسنده ۴۰ کتاب 🔺 ۲۱۱ مقاله معتبر این ها فقط گوشه از رزومه این اعجوبه بود که قطعا با وجود چنین شخصی در راس وزارت بهداشت، نظام بهداشت و درمان کشور متحول خواهد شد... مردم عزیز، تیم واقعی آقای جلیلی چنین افرادین که بر اساس تخصص و لیاقت انتخاب میشن نه بر اساس ریش و چفیه! حواستون باشه با حرفای تکراری گولتون نزنن... آقای جهرمی که تیم آقای جلیلی رو طالبان خطاب کردند منظورشون این افراده؟ ( عوضش اونا هم شهرام جزایری داشتن😝 )
. ♻️ مسعود پزشکیان یعنی ...