eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
248 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
10.1هزار ویدیو
272 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا غرب در تلاش است تا بر روی نام نیکا شاکرمی مانور دهد؟ 🔹 وزیر کشور: الان بیشتر دانشگاه‌های غرب به صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی بدل شده است. 🔹 غرب در تلاش است افکار عمومی را از ظلمی که به این دانشجویان معترض شده منحرف کند و از همین رو به موضوع دروغ روی آورده است. 🔹 همچنین در تلاش است تا چهره موفق عملیات وعده صادق را خدشه‌دار کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویر نگران کننده از یک بحران در مورد مانتو! 🔻 جمع کردن اینها کار سختی نیست! 🔻جمع کردن و جلوگیری از خرید و فروش این لباس های هنجارشکنانه و خلاف عفت که به صورت علنی در حال فروش است، کار پیچیده ای نیست. 🔻وقتی جلوی تولید و عرضه این لباس ها از همان اول گرفته نشود، آنگاه باید در کف خیابان با دختران و زنانی که اینها را می پوشند برخورد صورت گیرد. 🔻 وقتی مقابله جدی با تولید کننده ها و لباس فروشی هایی که این لباس ها را عرضه می کنند، صورت نگیرد، در آنصورت به مرور زمان این لباس ها تبدیل به مد می شود. آنگاه دو اتفاق رخ می دهد: ۱. برخی افراد صرفاً به این دلیل که مد است، این لباس ها را می پوشند‌. ۲. برخی از بانوان به این دلیل که دسترسی به لباس عفیفانه سخت می شود، ناخواسته تن به این لباس ها می دهند‌. 🔻دستگاه های گوناگون نسبت به این موضوع مسئولیت دارند. از جمله وزارت صمت، اصناف و پلیس اماکن. در این زمینه ها از ظرفیت بسیج، سپاه و نیروهای مردمی هم فراوان می توان استفاده کرد. 📌هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی باید جلوی عرضه این لباس ها گرفته شود.
🔻 اولین شهرموشکی محوری مقاومت بیخِ گوش سعودی در یمن در حال ساخته شدن .... این تصویر در رسانه های مربوط به حوزه نظامی در حال انتشار است. این تصاویر نشان می‌دهد که یمن در حال ساخت یک پایگاه زیرزمینی بسیار بزرگ در منطقه جبل عطان است. آنگونه که برخی رسانه های میگویند چند سال از آغاز ساخت این پایگاه ها میگذرد و احتمالا قرار است میزبان ساخت حساس ترین تسلیحات و مرگ آور ترینِ آنها برای دشمنان باشند. ملت های مقاومت، از فلسطین تا یمن شایسته‌ی بهترین ها هستند. ان شالله بهترین ها در منطقه غرب آسیا برای آنها رقم بخورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️سخنان زیبای لوئیس فراخوان، رهبر مسلمانان آمریکا در خصوص سردار سلیمانی 🔻فراخوان: ترامپ برادر من قاسم سلیمانی را ترور کرد...
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴️زبان اروپایی‌ها فارسی شد! 🔹‌رحیم‌پور ازغدی:در دانشگاه‌های آمریکا به فارسی می‌گویند «مرگ بر اسرائیل»؛ صدور انقلاب از این بیشتر؟! 🔹‌چه کسی باور می کرد در دانشگاه های آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برخورد وحشیانه پلیس امریکا با یک دانشجو در محوطه دانشگاه کلمبیا همراه با ضرب‌و‌ شتم و اسپری کردن فلفل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همزمان با روز جهانی کارگر، مردم فرانسه در اعتراض به سیاست های ضد کارگری دولت فرانسه به خیابان آمدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| شریکِ جرم ✏️ رهبر انقلاب، امروز در دیدار معلمان: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا نه تخریب کردند، نه شعار تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند، این‌جور دارد با آنها رفتار میشود. ✏️ این رفتار آمریکایی‌ها حقّانیّت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینی به آمریکا نشان داد؛ نشان داد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آمریکایی ها و آزادی را خفه میکنند و برای کشورهای دیگر نسخه ی و میپیچند. خودشان خودشان را میبلعند، مثل ماری در آستانه ی مرگ
🛑رادیو ارتش اسرائیل: پدافند هوایی آمریکا در حمله ایران به اسرائیل شکست خورد و از ۸ موشکی که برای رهگیری شلیک کرد، تنها ۲ موشک به هدف اصابت کرد
⭕️دادگاه عالی از مسدود کردن قانون ایالتی تگزاس که جلوگیری از دسترسی خردسالان به محتوای مستهجن آنلاین هست، به دلیل نقض آزادی بیان خودداری کرد تناقض کهکشانی یعنی جایی که محتوای مستهجن برای کودکان آزاد ولی اعتراض به نسل کشی فلسطینی‌ها توسط sرائیل ممنوع!
⭕️واکنشی بی‌سابقه در تاریخ بشر! اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی هشدار دادن که در صورت صدور حکم بازداشت علیه نتانیاهو و دیگر مقامات ارشد sرائیل، تحریم‌هایی علیه اعضای دیوان کیفری وضع میکنن جانسون،رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفته اگه دولت بایدن به چالش کشیده نشه.. دیوان کیفری می‌تونه قدرت بی‌سابقه‌ای برای صدور حکم بازداشت علیه رهبران سیاسی، دیپلمات‌های آمریکایی و پرسنل نظامی آمریکایی ایجاد کنه و در اختیار بگیره و از این طریق اقتدار حاکمیت کشور ما رو به خطر بیندازه...
⭕️حالا شما به bbc میخندی یادتون نره پارسال نیویورک تایمزشون‌ اوایل فتنه مهسا گفت آقا در بستر بیماریه بعد همشون مثل گاو تیتر زدن با طنابش رفتن تو چاه، به یکباره چند روز بعد آقا در مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح شرکت کرد! وقتی منبع ملی و جهانی‌شون اون باشه ببین بقیه‌شون چقدر کثیفن
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 حسن عباسی : " تروریست های اقتصادی "مروری بر تاریخچه پایه گذاران فساد اقتصادی...
🔸یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود 🔹پلیس انگلیس اعلام کرد یک مامور پلیس این کشور به دلیل انتشار تصویری در حمایت از جنبش مقاومت فلسطین(حماس) به حمایت از تروریسم متهم شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی 🔹 معلمی که در قنوت نمازش برای رهبر انقلاب و سید حسن نصرالله دعا می‌کرد.
📣 چند افسر و سرباز اسرائیلی در جنگ غزه زخمی شده‌اند؟ 🔻 ارتش اسرائیل: ◽️ طی ۲۴ ساعت گذشته در نبردهای غزه، ۱۲ نظامی ارتش مجروح شده‌اند. ◽️ از ابتدای جنگ ۳۳۳۰ افسر و سرباز زخمی شدند که ۱۶۰۲ نفر از آنها پس از حمله زمینی به غزه مجروح شدند. ◽️ ۲۴۸ افسر و سرباز ارتش نیز که در نبردهای غزه مجروح شدند هم‌اکنون تحت مراقبت‌های پزشکی هستند که حال ۲۵ نفر از آنها وخیم است. 👈 البته ارتش اسرائیل معمولا در دادن آمار واقعی علی‌الخصوص شمار تلفات یا با تاخیر عمل کرده و قطره‌چکانی اطلاع‌رسانی می‌کند یا در اکثر مواقع آمار غیر واقعی ارائه می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰سرلشکر سلامی: وعده صادق استثنائی‌ترین تصمیم نظام بود/ در وعده صادق دیدید هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید 🔸فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش «گرامیداشت مقام استاد و مربی»: در عملیات «وعده صادق» دیدید هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید. با این که همه فکر می‌کردند دشمن عکس العمل خواهد داشت. 🔸هر ملتی پژواک شخصیت رهبر خویش است. خصوصیت امامت این است که شخصیت و هویت او در پیکره جامعه تکثیر و جاری می‌شود. 🔸عملیات « وعده صادق» استثنائی‌ترین تصمیم یک نظام بود. 🔸ممکن نیست هیچ رهبر و نظامی در هیچ نقطه‌ای از عالم در این موقعیت چنین تصمیمی بگیرد. تصمیمی که از طرفی به شجاعت عظیم و از طرفی به یک شجاعت عمیق تکیه دارد.