eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
250 دنبال‌کننده
10.6هزار عکس
10.4هزار ویدیو
276 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
37.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نماهنگی برگرفته از نامه‌های رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی چشم هایت را ببند و با قلبت ببین... ببین که حقیقت چیست ... کاری از گروه سرود شهید جوانتاش و شبکه هنری دانشجویان (شهد)
منوتوهایی اسکل کلی زحمت کشیدن پول چاپ کردن بعد هنوز روی اسکناس نوشته جمهوری اسلامی ایران 😁😄😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چامسکی سوال یک دانشجو درباره ایران و اسرائیل را پاسخ می دهد. درک و شعور این انسان را با امثال زیباکلام ها مقایسه کنید.
🔴کانال 12 رژیم صهیونیستی: پس از 6 ماه جنگ سخت و طولانی اکنون فقط یک نفر برای تبادل اسرا تصمیم می‌گیرد و آن یحیی سنوار است، این وحشتناک است.
طی روزهای اخیر در این نقاط در سراسر دنیا در دانشگاه‌ها تحصن و تجمعات حمایت از فلسطین برگزار شده است.
🔴حملات راکتی القسام به شهرک‌‌های صهیونیست‌نشین 🔹گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را در شهرک «نیریم» در مجاورت نوار غزه، هدف حملات راکتی قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری از یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا و دستگیری تعدادی از دانشجویان حامی فلسطین
🔻بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند 🔹چهل و یک درصد آمریکایی‌ها در یک نظرسنجی جدید اعلام کرده‌اند که وقوع جنگ داخلی دوم در ایالات متحده در پنج سال آینده محتمل است.
🔻تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو 🔹پایگاه آکسیوس گزارش داده گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا با مقام‌های ارشد دیوان بین‌المللی کیفری دیدار کرده‌اند. 🔹طبق این گزارش سناتورها نگرانی خود را از احتمال صدور قرار بازداشت برای مقام‌های اسرائیل ابراز کرده‌اند. 🔹گزارش‌ها طی روزهای گذشته از احتمال صدور قرار بازداشت برای مقام‌های ارشد اسرائیل از جمله بنیامین نتانیاهو حکایت داشته است.
🔴آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟ 🔹رأی الیوم:منابع آگاه اعلام کردند دولت جو بایدن و عربستان درحال بررسی‌های نهایی توافقی درخصوص ضمانت‌های امنیتی آمریکا به عربستان و کمک به این کشور در زمینه هسته‌ای برای اهداف غیرنظامی هستند. 🔹منابع آگاه پیش بینی کردند توافق امنیتی ریاض و واشنگتن شامل تبادل تکنولوژی‌های مدرن با ریاض از جمله تکنولوژی مربوط به هوش مصنوعی باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازیگر مصاحبه شونده! 🔹‌گاف شبکه‌های آمریکایی در پوشش اخبار و سیاه‌نمایی در مورد جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین ؛ مصاحبه همزمان با یک زوج در دو شبکه متفاوت یکی در استودیو یکی در خیابان
🔹 کاش دانشجویی بودم در کالیفرنیا که اینطور نوازش میشدم توسط پلیس وظیفه شناس☺️
13.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⬅️ خدا نخواهد گذشت از کسانی که زنها را به ورزشگاه ها راه دادند آن هم در دولت رییسی که این فضاحت را به بار بیاورند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا 🔹یک دستگاه خودوری حامل سوخت در ایالت کنکتیکت آمریکا دچار حریق شد که بر اثر آن انفجار مهیبی رخ داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تو اینستاگرام یه خانومی ساکن آلمان یه کلیپی گذاشته بود و به رهبری ابراز محبت کرده بود. کامنتهای پست خیلی عجیب بود. اونایی که خارج هستن اومدن نظرشون رو گفتن