eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
246 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
10.3هزار ویدیو
275 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات سیاسی: ما جنگ را پایان نخواهیم داد. خواه آتش بس بشود یا نشود، ورود به رفح قطعی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ادامه سرکوب خیزش دانشجویی نیروهای پلیس آلمان خیزش دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه «هومبولت» برلین را سرکوب کردند.
🔴۸۸ نفر از نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا دیروز در نامه‌ای از بایدن درخواست کردند که فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی را متوقف کند.
🔴صهیونیست‌ها 5 فلسطینی را در طولکرم ترور کردند 🔻رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی در حمله امروز به شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، 5 جوان فلسطینی را ترور کرده است.
گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به "سرایا الاشتر" از حمله به یک هدف مهم در شهر ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. این حمله در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه و با استفاده از پهپادهای انتحاری صورت گرفت. این دومین حمله گروه مقاومت سرایا الاشتر علیه رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر می‌باشد.
🔴وزارت کشور روسیه زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داده است
🔴 مقاومت فلسطین: مقر دشمن صهیونیستی در محور نتزاریم را با رگبار موشک هدف قرار دادیم.
🔴مشاور رئیس دفتر سیاسی حماس، طاهر النونو:ما به آمریکا اعتماد نداریم و خواستار اضافه شدن کشور های ترکیه و روسیه به عنوان ضامن توافق هستیم. 🔺هر توافقی باید شامل خروج کامل، پایان جنگ، و بازسازی غزه باشد.
🔴حزب الله دو پایگاه اسرائیلی را هدف قرار داد 🔻حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی الرادار را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است. 🔻حزب الله همچنین تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه الراهب نیز هدف قرار داد.
🔴 قاهره: توجه ویژه به توسعه روابط با تهران داریم 🔻وزیر امور خارجه در دیدار با امیرعبداللهیان تاکید کرد همواره برای گفتگو و تماس بین مصر و ایران بعنوان دو کشور با تمدنی ریشه‌دار اهتمام داریم و مصر توجه ویژه به پیگیری توسعه روابط بین دو کشور دارد. 🔻وزرای خارجه ایران و مصر ابراز امیدواری کردند برگزاری اجلاس سران همکاری اسلامی در گامبیا، موجب تقویت همبستگی و وحدت جهان اسلام در حمایت از مردم فلسطین و حل و فصل مسائل و مشکلات منطقه شود.
🔺شبکه عبری کان: خبر ها حاکی از بن بست در مذاکرات می‌باشد. اسرائیل حاضر به تضمین مبنی بر پایان جنگ نیست.
🔴اعتصاب بیش از 120 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در اعتراض به دومین بازداشت شدید دانشجویان صبح امروز توسط نظامیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشارکت آشکار آلمان در یک نسل‌کشی افسران آلمانی به گونه‌ای مجهز شده‌اند که گویی می‌خواهند به میدان جنگ بروند، در حالیکه همه این لشکرکشی‌ها برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز حمایت از فلسطین می‌باشد دولت آلمان نشان داده با رژیم جنایتکار اسرائیل همیشه همراه بوده و در یک نسل‌کشی گسترده که توسط رژیم تروریستی اسرائیل علیه مردم فلسطین انجام می‌شود حمایت و همکاری کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش اعتراضی دانشجویان پس از جمع کردن چادرهای تحصن دانشجویان دانشگاه‌های کالیفرنیا و لس‌آنجلس پس از جمع کردن چادرهایشان در اقدامی هماهنگ شده شروع به نوشتن شعارهای حمایتی از فلسطین در سطح شهر نمودند.
🔴دستیار وزیر دفاع ایران: 🔻در مورد هواپیماهای جنگنده خبرهای خوبی در راه است...
12.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تظاهرات در برلین در حمایت از فلسطین یک کاربر نوشته است: «هرچه پلیس آلمان بر شدت سرکوب‌ها علیه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی اضافه می‌کند مردم بیشتری به خیابان‌ها می‌آیند و با صدای بلندتر شعار می‌دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات از دانشگاه‌ها به خیابان‌ها کشیده شد راهپیمایی حمایت از فلسطین و نوارغزه در خیابان‌های کاردیف ولز
🌹 مراسم تشییع شهید والامقام غلامعلی عشیری لیوسی در دزفول، 🌹شهید عشیری در عملیات والفجرمقدماتی در سال ۱۳۶۱بشهادت رسید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ به مناسبت سالروز شهادت ششمین پیشوای شیعیان 🌹می بارد اشک غم از دیده...بر امام صادق(ع) 🔰مداح:حاج صادق آهنگران 🔰شاعر:شهید مدافع حرم سید مجتبی ابوالقاسمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی در دانشگاه میشیگان
⭕️ از اتفاقات عجیب در فضای مجازی، عادی سازی و گسترش است! اکنون که همه به حجاب توجه می‌کنند دشمن درحال رواج شرب مسکرات متعدد در این فضاست و عده‌ای علنا درحال ترویج این گناه بزرگ درجامعه هستند. باید با موضوع شرابخواری و بی‌غیرتی در کنار حجاب توجه شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ جدید شریک جرم 🔹️اشاره اخیر رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین 🔹️رهبر انقلاب: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه شعارِ تخریب دادند، نه کسی را کشتند، نه جایی را آتش زدند، نه شیشه‌ای را شکستند، ولی این‌جور دارد با آنها رفتار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥همراهی دانشجویان ایرانی با دانشجویان غرب دانشجویان دانشگاه شریف: 🔹️ما شما دانشجویان غرب را به خاطر شجاعتتان تحسین می‌کنیم؛ چرا که آزادی بیان در آمریکا بسیار محدود است. اگر صدای خود را علیه ملتی بلند کنید که علناً مرتکب نسل‌کشی می‌شود، در حالی که دولت شما از آن حمایت می‌کند، دائماً در خطر هستید.
⭕️رفتار اهانت آمیز صدام با نخست وزیر پهلوی ✍عده ای می گفتند در دوران پهلوی ایران مقتدرترین کشور منطقه بود و سایر کشورها احترام ویژه ای برای ایران قائل بودند در این تصویر مشاهده می شود که در دیدار هویدا و رئیس جمهور عراق، چطور صدام بر خلاف عرف روابط دیپلماتیک، در اقدامی توهین آمیز جایگاه نشستن خود را بالا و جایگاه نخست وزیر ایران، که مهمان ویژه کشور عراق بوده را پایین قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر ما را به ته جدول جمعیت فرستادند و حالا به بحران جمعیت گرفتار شده ایم. 🔹ته شعار زن زندگی آزادی را نیز تا ۱۰سال دیگه خواهیم دید نابودی جامعه دینی و حاکمیت فساد بر جامعه، امروز برخی نشان هایش را در بغل کردن های سلیبرتی ها مشاهده می کنیم. ✍قاسم روانبخش:دقت کنید چگونه با برنامه ریزی امریکا و اروپا از لحاظ جمعیت خودشان را به صدر جدول و ایران را به ته جدول فرستادند!!