eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
263 دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
13هزار ویدیو
312 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
محرومیت ۱۷ ناشر پخته‌خوار از حضور در نمایشگاه کتاب 🔹وزارت فرهنگ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌الماللی کتاب تهران از حضور ۱۷ ناشر پخته‌خوار ممانعت به عمل آورد. 🔸ناشران پخته‌خوار کتاب‌های پرفروش ناشران دیگر را کپی‌کرده و با اسامی مترجمان جعلی که بعضا وجود خارجی نیز ندارند،‌ منتشر می‌کنند و با تخفیف‌های ۵۰ تا ۸۰ درصدی عرضه می‌کنند.
بازدید رئیسی از پارک علم و فناوری استان قم‌ 🔹رئیس‌جمهور ‌در جریان دور دوم سفر استانی به قم با حضور در محل فعالیت شرکت های دانش بنیان از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و فعالیت آن‌ها قرار گرفت.
دستور مَسکنی رئیسی به بانک‌ها رئیس جمهور: 🔹بانک‌ها روند ارائه تسهیلات مسکن ملی را تسریع کنند تا شرکت‌های تعاونی هم بتوانند ساخت واحدهای مسکونی را با سرعت بیشتری دنبال کنند. 🔹‌‌در دولت سیزدهم از همان ابتدا تلاش کرده‌ایم تا دغدغه مسکن مردم را رفع کنیم. 🔹در سایت ۵۶۰ هکتاری قم ۱۰۰ هزار نفر ساکن خواهند شد و این سایت کارگاهی بزرگ است که همه در آن مشغول کار هستند، امروز هیچ نقطه‌ای در این سایت ندیدیم که تعطیل باشد و به امید خدا با همین همت باید کار ادامه یابد.
الحوثی: آمریکا سیگنال اشغال رفح را به اسرائیل داد رهبر انصارالله یمن: 🔹یورش رژیم اشغالگر به گذرگاه دفح، صرفا حمله به مردم فلسطین نیست، بلکه اقدامی علیه مردم و ارتش مصر به شمار می‌رود. 🔹یورش به رفح با هدف دوچندان کردن درد و رنج ملت فلسطین و محاصره و گرسنگی بیشتر است. 🔹یورش به رفح با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است و آمریکا تلاش دارد با ادعای فشار بر اسرائیل از طریق توقف ارسال سلاح، افکار عمومی را فریب دهد.
حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه اسرائیل 🔹مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که با یک فروند پهپاد پایگاه «نواتیم» در بئرالسبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مزارع گندم روستای بردی طعمه حریق شد 🔹آتش‌سوزی چندین هکتار از مزارع کشاورزی گندم روستای بردی در شهرستان دهلران را به خاکستر تبدیل کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات جدید از خرابکاری در اصفهان 🔹کمال خرازی: عملیات توسط ریز پرنده‌‌هایی اتفاق افتاد که پیش از این به داخل کشور وارد شده بود.
🔰کانال 12 رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: یک نظرسنجی نشان می دهد که کمتر از 40 درصد از صهیونیست ها مطمئن هستند که «رژیم صهیونیستی» پیروز خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰پیام تصویری قسام خطاب به اشغالگران صهیونیست 🔸قدرت و عظمت ارتش شما را در هم می‌شکنیم
🔰علی‌رغم اعلام تعلیق تجارت ترکیه با رژیم صهونیستی، تعداد زیادی کشتی ترکیه همچنان روزانه بار و اجناس وارد سرزمین های اشغالی میکنند.
🔰حزب‌الله لبنان از شهادت سه تن از رزمنده‌های خود در جنوب لبنان خبر داد
🔰رژیم صهیونیستی دستور تخریب استودیوهای الجزیره را داد 🔸وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی گفت، امروز (پنجشنبه) دستور داده است تا استودیوهای شبکه خبری الجزیره در شهر اشغالی الناصره تخریب شود.
🔰انهدام سامانه های فنی مدرن پایگاه ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله 🔸 مجاهدان حزب‌الله یکی از سامانه‌های فنی مدرن را که اخیراً در پایگاه صهیونیستی «رامیا» نصب شده بود، با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار دادند که منجر به انهدام آن شد.
🔰رژیم صهیونیستی تجاوزات خود به رفح را تشدید می کند 🔸توپخانه های ارتش رژیم جنایتکار صهیونیستی برج «المصری» در مرکز رفح را بمباران کردند.
🔰حمایت بی‌قید و شرط لندن از جنایات تل‌آویو؛ انگلیس: به فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی ادامه میدهیم! 🔸در شرایطی که مقامات آمریکایی مدعی مخالفت با حمله صهیونیست‌ها به رفح و تعلیق کمک‌های تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی شده‌اند، وزیر خارجه انگلستان اعلام کرد قراردادهای تسلیحاتی ما نسبت به قراردادهای تسلیحاتی آمریکا با رژیم صهیونیستی متفاوت است و ارسال اسلحه به رژیم صهیونیستی را ادامه خواهیم داد.
🔰پایگاه های صهیونیستی در تیررس حزب الله 🔸حزب الله لبنان مرکز فرماندهی تازه تاسیس ارتش رژیم صهیونیستی در «نطوعه» را به وسیله توپخانه بمباران کرد. 🔸رزمندگان حزب الله همچنین تجمع سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در «جرداح» را مورد حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن تلفات به آن ها گردید.
🔰سومین حمله‌ امروز مقاومت عراق به اراضی اشغالی 🔸مقاومت عراق طی یک عملیات دقیق، بندر نفتی «عسقلان» را در اراضی اشغالی با موشک کروز پیشرفته «الارقب» مورد اصابت قرار داد. 🔸این سومین حمله‌ به مواضع صهیونیستی طی روز پنجشنبه است 🔸طی عملیات نخست امروز پنجشنبه، پایگاه «نواتیم» در بئر السبع هدف حمله پهپادهای مقاومت قرار گرفت. 🔸در عملیات دیگر نیز دو پهپاد مقاومت عراق با دقت بالایی یک هدف حیاتی را در ایلات (ام‌الرشراش) مورد حمله قرار دادند.
🔰۲۵ حمله یمنی با شلیک ۷۱ موشک و پهپاد در ماه گذشته رهبر انصارالله: 🔸تاکنون ۱۱۲ کشتی دشمن هدف واقع شده و عملیات ما در این هفته با ۱۰ موشک بالستیک، موشک بالدار و پهپاد انجام شده‌است. 🔸در ماه گذشته ۲۵ عملیات با ۷۱ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد انجام شده‌است. 🔸این ۱۱۲ عملیات برای یاری مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به تجاوز به یمن انجام شده‌است. 🔸از الان به مرحله پنجم و ششم فکر می‌کنیم و گزینه‌های بسیار مهم، موثر و حساسی علیه دشمنان داریم(احتمالا منظور زیر ضربه بردن کشتیها به مقصد اسقاطیل در غرب مدیترانه و شمال اروپاست)
🔰هشدارجنبش نجباء به رژیم صهیونیستی: پاسخ ما ناگهانی و سهمگین خواهد بود 🔸جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای اعلام کرد که به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به دفتر این گروه مقاومت در دمشق پاسخ سختی خواهد داد. 🔸در این بیانیه آمده است که در حمله هوایی رژیم اشغالگر، دفتر فرهنگی و رسانه‌ای جنبش نجباء در پایتخت سوریه مورد هدف قرار گرفته است. 🔸این گروه مقاومت عراقی اعلام کرد: «پاسخ ما ناگهانی، قوی و مؤثر خواهد بود و دشمن خوب می‌داند که موشک‌های ما تا به کجا رسیده است؛ تا عمق رژیم اشغالگر خواهیم رسید و این جنایت بدون مجازات نخواهد ماند».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتقاد تند کارشناس صداوسیما به پلتفرم روبیکا: چرا نهاد دولتی همراه اول و روبیکا از محتوای فاضلاب فیلم‌‌های همجنسگرایی کسب درآمد می‌کند؟! پ ن؛ متاسفانه با وجود تذکرات متعدد به مسئولان روبیکا درب مجموعه روبیکا روی همون پاشنه قبلی میچرخه و مسئولان روبیکا قصدی برای تغییر و اصلاح وضعیت لجن زار روبیکا ندارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸 زبان فارسی صدای حامیان فلسطین در غرب ♦️از شعارهای فارسی تا نامگذاری مکان‌ها به زبان فارسی؛ وقتی زبان فارسی ابزار انتقال پیام حامیان فلسطین در غرب می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد تند افسر بازنشسته آمریکایی از چرایی حمایت کشورش از اسرائیل؛ یهودیان، آمریکا را اداره می‌کنند! 🔶 آیا می‌بینید که اربابان واقعی آمریکا چه کسانی هستند؟ اگر این را نفهمیده باشید یک کور لعنتی هستید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اهدای عضو فرزند ۱ سالۀ پلیس در هرمزگان 🔹️حکایت فداکاری مأموران پلیس انگار پایانی ندارد؛ چه آنجا که در راه تأمین امنیت مردم از جان و مال خود گذشته و چه اینجا که با اهدای اعضای بدن فرزند از دست دادۀ خود جان تازه‌ای به چند کودک دیگر می‌بخشند. 🔹️«ستواندوم ابوالفضل خادمعلی» از پرسنل انتظامی شهرستان جاسک، با اهدای اعضای بدن کودک یک‌سالۀ خود که دچار مرگ مغزی شده بود حیات تازه‌ای به ۵ کودک دیگر بخشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نتانیاهو در دهه 80 به این می بالد که چگونه لابی یهودی آمریکا را کنترل می کند. 🔹ما صاحب سنا، کنگره هستیم و لابی قوی یهودی در کنار خود داریم.ما تأثیر زیادی بر حمایت عمومی داریم آمریکا ما را مجبور به کاری نخواهد کرد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ممنوعیت پوشش خبری اتفاقات در سرزمین‌های اشغالی، جز برای رسانه‌های حامی اسرائیل؛ بی‌بی‌سی یکی از این رسانه‌هاست!