eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
263 دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
13هزار ویدیو
312 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰انهدام سامانه های فنی مدرن پایگاه ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله 🔸 مجاهدان حزب‌الله یکی از سامانه‌های فنی مدرن را که اخیراً در پایگاه صهیونیستی «رامیا» نصب شده بود، با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار دادند که منجر به انهدام آن شد.
🔰رژیم صهیونیستی تجاوزات خود به رفح را تشدید می کند 🔸توپخانه های ارتش رژیم جنایتکار صهیونیستی برج «المصری» در مرکز رفح را بمباران کردند.
🔰حمایت بی‌قید و شرط لندن از جنایات تل‌آویو؛ انگلیس: به فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی ادامه میدهیم! 🔸در شرایطی که مقامات آمریکایی مدعی مخالفت با حمله صهیونیست‌ها به رفح و تعلیق کمک‌های تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی شده‌اند، وزیر خارجه انگلستان اعلام کرد قراردادهای تسلیحاتی ما نسبت به قراردادهای تسلیحاتی آمریکا با رژیم صهیونیستی متفاوت است و ارسال اسلحه به رژیم صهیونیستی را ادامه خواهیم داد.
🔰پایگاه های صهیونیستی در تیررس حزب الله 🔸حزب الله لبنان مرکز فرماندهی تازه تاسیس ارتش رژیم صهیونیستی در «نطوعه» را به وسیله توپخانه بمباران کرد. 🔸رزمندگان حزب الله همچنین تجمع سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در «جرداح» را مورد حمله قرار دادند که منجر به وارد آمدن تلفات به آن ها گردید.
🔰سومین حمله‌ امروز مقاومت عراق به اراضی اشغالی 🔸مقاومت عراق طی یک عملیات دقیق، بندر نفتی «عسقلان» را در اراضی اشغالی با موشک کروز پیشرفته «الارقب» مورد اصابت قرار داد. 🔸این سومین حمله‌ به مواضع صهیونیستی طی روز پنجشنبه است 🔸طی عملیات نخست امروز پنجشنبه، پایگاه «نواتیم» در بئر السبع هدف حمله پهپادهای مقاومت قرار گرفت. 🔸در عملیات دیگر نیز دو پهپاد مقاومت عراق با دقت بالایی یک هدف حیاتی را در ایلات (ام‌الرشراش) مورد حمله قرار دادند.
🔰۲۵ حمله یمنی با شلیک ۷۱ موشک و پهپاد در ماه گذشته رهبر انصارالله: 🔸تاکنون ۱۱۲ کشتی دشمن هدف واقع شده و عملیات ما در این هفته با ۱۰ موشک بالستیک، موشک بالدار و پهپاد انجام شده‌است. 🔸در ماه گذشته ۲۵ عملیات با ۷۱ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد انجام شده‌است. 🔸این ۱۱۲ عملیات برای یاری مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به تجاوز به یمن انجام شده‌است. 🔸از الان به مرحله پنجم و ششم فکر می‌کنیم و گزینه‌های بسیار مهم، موثر و حساسی علیه دشمنان داریم(احتمالا منظور زیر ضربه بردن کشتیها به مقصد اسقاطیل در غرب مدیترانه و شمال اروپاست)
🔰هشدارجنبش نجباء به رژیم صهیونیستی: پاسخ ما ناگهانی و سهمگین خواهد بود 🔸جنبش مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای اعلام کرد که به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به دفتر این گروه مقاومت در دمشق پاسخ سختی خواهد داد. 🔸در این بیانیه آمده است که در حمله هوایی رژیم اشغالگر، دفتر فرهنگی و رسانه‌ای جنبش نجباء در پایتخت سوریه مورد هدف قرار گرفته است. 🔸این گروه مقاومت عراقی اعلام کرد: «پاسخ ما ناگهانی، قوی و مؤثر خواهد بود و دشمن خوب می‌داند که موشک‌های ما تا به کجا رسیده است؛ تا عمق رژیم اشغالگر خواهیم رسید و این جنایت بدون مجازات نخواهد ماند».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتقاد تند کارشناس صداوسیما به پلتفرم روبیکا: چرا نهاد دولتی همراه اول و روبیکا از محتوای فاضلاب فیلم‌‌های همجنسگرایی کسب درآمد می‌کند؟! پ ن؛ متاسفانه با وجود تذکرات متعدد به مسئولان روبیکا درب مجموعه روبیکا روی همون پاشنه قبلی میچرخه و مسئولان روبیکا قصدی برای تغییر و اصلاح وضعیت لجن زار روبیکا ندارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸 زبان فارسی صدای حامیان فلسطین در غرب ♦️از شعارهای فارسی تا نامگذاری مکان‌ها به زبان فارسی؛ وقتی زبان فارسی ابزار انتقال پیام حامیان فلسطین در غرب می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد تند افسر بازنشسته آمریکایی از چرایی حمایت کشورش از اسرائیل؛ یهودیان، آمریکا را اداره می‌کنند! 🔶 آیا می‌بینید که اربابان واقعی آمریکا چه کسانی هستند؟ اگر این را نفهمیده باشید یک کور لعنتی هستید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اهدای عضو فرزند ۱ سالۀ پلیس در هرمزگان 🔹️حکایت فداکاری مأموران پلیس انگار پایانی ندارد؛ چه آنجا که در راه تأمین امنیت مردم از جان و مال خود گذشته و چه اینجا که با اهدای اعضای بدن فرزند از دست دادۀ خود جان تازه‌ای به چند کودک دیگر می‌بخشند. 🔹️«ستواندوم ابوالفضل خادمعلی» از پرسنل انتظامی شهرستان جاسک، با اهدای اعضای بدن کودک یک‌سالۀ خود که دچار مرگ مغزی شده بود حیات تازه‌ای به ۵ کودک دیگر بخشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نتانیاهو در دهه 80 به این می بالد که چگونه لابی یهودی آمریکا را کنترل می کند. 🔹ما صاحب سنا، کنگره هستیم و لابی قوی یهودی در کنار خود داریم.ما تأثیر زیادی بر حمایت عمومی داریم آمریکا ما را مجبور به کاری نخواهد کرد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ممنوعیت پوشش خبری اتفاقات در سرزمین‌های اشغالی، جز برای رسانه‌های حامی اسرائیل؛ بی‌بی‌سی یکی از این رسانه‌هاست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت از اسرائیل برای بقا در کاخ‌سفید؛ بایدن بر کارتل‌های مالی و لابی‌های صهیونیسم حساب باز کرده! 🔶 «احمد الحیله» نویسنده و تحلیلگر سیاسی: 🔺"تحرکات مردم و دانشجویان آمریکا در حال افزایش است تا جایی که امروزه روایت اسرائیل و حتى اعتبار دولت آمریکا نزد مردم خود و قشر گسترده‌ای از نخبگان دانشجویی فرو ریخته‌است."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اتفاق مهم برای دریاچه ارومیه پس از یک دهه آب به بندر شرفخانه رسید تصاویری در فضای مجازی منتشر شده است که خبر از رسیدن آب به بندر شرفخانه بعد از بیش از یک دهه می‌دهد. به گزارش خسروشاه نیوز، درست است که بعد از یک دهه این اتفاق مهم افتاده اما این آب کم عمق است و همچنان وضعیت دریاچه ارومیه ناپایدار و بحرانی است. با فرا رسیدن اولین روزهای گرما این آب تبخیر می‌شود و بستر دریاچه خشک می‌شود. به همین دلیل مسئولان باید برای رهاسازی کامل حق آبه دریاچه ارومیه اقدام کنند و هر کاری از دستشان می‌آید انجام دهند تا تراز دریاچه به حد نرمال برسد.
🔴رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مصاحبه با شبکه الجزیره مباشر: در صورتی که رژیم صهیونیستی جسارت کند و به تاسیسات هسته ای ایران لطمه بزند، سطح بازدارندگی ما متفاوت خواهد شد. ما تصمیمی برای تولید بمب هسته‌ای نداریم. اما اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس بخش اسیران در موساد: اين حماس است كه در غزه حکمرانی می‌کند! ♦️اعترافات رامی اغرا، رئیس بخش اسیران و گروگان‌ها در موساد در آنتن زنده شبکه ۱۴ اسرائیل: اکنون اتفاقی که افتاده اینست که حماس غزه را در کنترل خود دارد؛ تانک‌های اسرائیلی در آن طرف خیابان و در سمتی دیگر این حماس است که کمک‌ها را بین مردم غزه توزیع می‌کند؛ اين حماس است كه در غزه حکمرانی می‌کند! ♦️ خودمان را متقاعد کردیم که رفح یعنی دست‌یابی به گروگان‌ها؛ رفح به گروگان‌ها چه ارتباطی دارد؟ نمی‌دانم! ورود به رفح به نابودی حماس منجر نخواهد شد!
🔴چین در حال خرید طلا به شکلی بی سابقه است سال گذشته، چین بیش از ۵۰ سال گذشته به ذخایر طلای خود افزود: افزایش ذخایر طلا برای ۱۷ ماه متوالی در سال ۲۰۲۳ بیش از هر بانک مرکزی دیگری در جهان طلا خرید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فایل صوتی لو رفته از جلسه سید محمد خاتمی با اصلاح طلبان که قبل از انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شده است. خاتمی می گوید : یکبار هم ما در کنار مردم قرار بگیریم و بگوییم تا این شورای نگهبان است دیگر اصلاً در انتخابات شرکت نمی کنیم. خاتمی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شرکت نکرد.
🌹وصیت نامه شهید نبی الله کریمی: طلبکاری هایم را بخشیدم از مالِ دنیا یک تیشه و ماله دارم آن را هم به جهادسازندگی بدهید.
🛑پارلمان کانادا با قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌ های تروریستی این کشور موافقت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حالا که روز دختره، یادی کنیم از پدرانی که برای دفاع از این کشور از دخترانشون گذشتند.. 🔹 اسامی شهدایی که در کلیپ یاد شدند به ترتیب: شهید مصطفی صادقی، شهید سعید انصاری، شهید مصطفی صدرزاده، شهید نادر حمید
طرح جالب دیوارنگاره میدان انقلاب تهران: جوانی که موشک می‌سازد می‌تواند خودرو هم بسازد صبح امروز جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با مضمونی انتقادی و کنایه آمیز به ضعف خودروسازان داخلی اکران شد. مقایسه توان صنعت موشکی کشور و ضعف خودروسازی داخلی از گلایه های مستمر مردم است.
‏نزدیك عملیات بود؛ می‌دونستم تازه دختردار شده. یك روز دیدم سر پاكت نامه از جیبش زده بیرون... گفتم این چیه؟ گفت عكس دخترمه گفتم بده ببینمش گفت خودم هنوز ندیدمش! گفتم چرا؟ گفت: الآن موقع عملیاته. می‌ترسم مهر پدر و فرزندی كار دستم بده، باشه بعد... 🌹سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر مبارک🌹