eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
260 دنبال‌کننده
13هزار عکس
12.9هزار ویدیو
310 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ وزارت بهداشت غزه: ۸۰ جسد را در ۳ گور دسته جمعی در حیاط مجتمع پزشکی شفا و ده‌ها جسد را در داخل بخش‌های مختلف پیدا کردیم.
♨️ واکنش روسیه به «سیرک» نماینده اسرائیل در سازمان ملل اولیانوف، نماینده روسیه سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اتریش: 🔹جای تعجب نیست که در دنیای پرتلاطم امروز شاهد متدهای "دیپلماتیک" جدید هستیم. تفاوت بین دیپلماسی و سیرک در برخی موارد در حال کاهش است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ ویدیویی از حامیان فلسطین که در ۳ روز اخیر بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید در شبکه‌ های اجتماعی داشته است.
♨️ سانسور پست‌های فلسطینی‌ها در فیس‌بوک و اینستاگرام افشا شد 🔹«هیئت نظارتی متا»، به افشای اتهامات سانسوری پرداخت که محتوای فلسطینی را در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت، هدف گرفته‌اند. 🔹یکی از اعضای «هیئت نظارتی متا» که از ابتدا با این شرکت بوده است، اعلام کرد متا، امکان مشاهده پست‌های حامیان فلسطین را کاهش داده تا دسترسی به آنها محدود شود.
♨️ شرکت های روسی 4 میلیارد دلار تسلیحات ساخت هند خریداری کردند که به روپیه هند پرداخت شده است.
♨️ رسانه‌های بزرگ مصری خواستار واکنش در برابر تهاجم اسرائیل به رفح هستند و علناً از مصر می‌خواهند از توافقنامه کمپ دیوید 1979 خارج شود که به عنوان پیمان صلح مصر و اسرائیل نیز شناخته می‌شود.
♨️ پلاکاردها و بنرهایی که مردم جنوب برای رزمندگان حزب الله نوشتن و دم در خونه هاشون زدن تا روحیه اونها رو خوبتر کنه و همه با یک مضمون : خدا پیش حضرت زهرا سلام الله علیها روسفیدتون کنه علاقه و توسل رزمندگان حزب الله و مردم لبنان به حضرت زهرا سلام الله علیها این روزها جلوه گری زیبایی داره، از ابیات مداحیهایی که زمزمه راهیان سعادته تا توسل و این دست نوشته ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ جنایت جدید ارتش اوکراین با مهمات غربی علیه غیر نظامی ها 🔹صبح امروز ارتش اوکراین اقدام به هدف قرار دادن مراکز جمعیتی در منطقه دونتسک کرد که در نتیجه این بمباران 5 غیر نظامی کشته و 3 تن نیز زخمی شدند.
♨️ شناسایی و برخورد با ۱۰۹ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در طرح نور مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی: 🔹تعداد ۱۰۹ صفحه اینستاگرامی که اقدام به انتشار تصاویر هنجارشکنانه کرده بودند را شناسایی و ضمن حذف محتوای مجرمانه با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.
♨️ اقدامات موساد، پارلمان ترکیه را به تکاپو انداخت 🔹منابع ترکیه‌ای می‌گویند پارلمان این کشور به دنبال تشدید فعالیت‌های موساد در خاک ترکیه طرحی برای مقابله با جاسوسی را به رأی خواهد گذاشت.
♨️ جو ملتهب در «ایروان» و دستگیری ۴۱ نفر از سوی پلیس 🔹وزارت کشور ارمنستان اعلام کرد که پلیس ارمنستان ۴۱ نفر را در جریان تظاهرات در «ایروان»، خواستار استعفای نخست وزیر هستند، دستگیر کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️یکی از دشوار ترین مراحل بعد از آزادسازی یک منطقه، پاکسازی ساختمان ها از تله های انفجاریه... هر وسیله ای یک تهدید بالقوه تلقی میشه و این کار پاکسازی رو بشدت سخت و زمان‌بر میکنه... فیلم مربوط به جنگ اوکراین است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صف دریافت امضا از عادل فردوسی پور در حاشیه نمایشگاه کتاب!! ✍️ اون دنیا ازمون خواهند پرسید که وقتمون رو صرف چه کاری کردیم!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراض «گری لینکر» به جنایات غزه 🔹فوتبالیست مشهور انگلیسی در واکنش به جنایات بی‌وقفه اسرائیلی‌ها در سرزمین‌های اشغالی: اتفاقی که در حال افتادن است واقعا وحشتناک است، وقتی تصاویر را در رسانه‌ها می‌بینم گریه می‌کنم.
ورود بانک مرکزی به ماجرای موسسه مصاف رئیس کل بانک مرکزی: 🔹انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، خلاف قانون است. 🔹اگر محرز شود ارسال اطلاعات مالی این موسسه از طرف شبکه بانکی بوده باشد با عاملان این اقدام غیرقانونی شدیدا برخورد خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مادر فلسطینی در محله الزیتونِ در غزه: نمی‌دانیم به کجا برویم 🔺پدر خانواده به شهادت رسیده و مادر پس از بمباران خانه، به همراه فرزندانش جایی برای رفتن ندارند. 🔺ارتش رژیم حرام زاده صهیونیستی از صبح امروز به شدت در حال بمباران شهر غزه است.
🔴کشف یگ گور تاریخی در عملیات راه‌سازی اردبیل 🔹یک گور دورۀ عصر آهن (۱۵۰۰-۵۵۰ قبل از میلاد) در جریان خاک‌برداری در مسیر ۴ باندکردن جادۀ پارس‌آباد-سربند در اردبیل کشف شد. 🔹سرپرست هیئت باستان‌شناسی گورستان اولتان قالاسی گفته احتمال وجود گورهای پراکندۀ دیگر در این محدود دور از انتظار نیست. در این گور به همراه تدفین، ۴ ظرف سفالی، یک سوزن مفرغی و مهره‌­های کوچک عقیق، صدف و خمیرشیشه و تکه­‌های سنگ ابسیدین یافت شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نظر صریح رهبر معظم انقلاب در رابطه با برخورد با بی‌حجابی ها و همچنین اشاره به اظهارات امام خمینی در رابطه با این موضوع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️❤️ قهرمانی که دلش فقط برای ایران می‌تپد! به مناسبت سالروز تولد قهرمانِ قهرمانان، حسین رضازاده