eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
296 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
14.7هزار ویدیو
328 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
🚀 موشک عماد مغنیه وارد می‌شود 🔺 حزب‌الله لبنان تجمع نظامیان دشمن در اطراف پایگاه زبدین را با موشک‌های جدید و سنگین "عماد مغنیه" مورد حمله قرار داد. 🔹 پس از موشک‌های بُرکان و فلق، حال مقاومت از موشک عماد مغنیه در حملات خود بهره می‌برد.
🔥 حملات امروز گردان‌های قسام به ارتش اشغالگر ◽️ تحمیل تلفات به دشمن طی هدف گرفتن یک مرکاوا با راکت یاسین ۱۰۵ شرق جبالیا و آتش‌گرفتن آن. ◽️ حمله خمپاره‌ای به تجمع ادوات اسرائیلی در شرق جبالیا. ◽️ هدف‌گیری دو تانک اسرائیلی با راکت‌های ضدزره یاسین در شرق جبالیا. ◽️ به آتش‌کشیدن تانک اسرائیلی در پی اصابت راکت یاسین ۱۰۵ در شرق جبالیا. ◽️ حمله راکتی به عسقلان. ◽️ شکار تانک مرکاوای دشمن با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ در شرق جبالیا. ◽️ تحمیل تلفات به اسرائیلی‌های طی هدف‌گیری یک نفربر دشمن با راکت تاندوم. ◽️ حمله راکتی به سدیروت. ◽️ انهدام یک تانک مرکاوا طی اصابت راکت یاسین در شرق جبالیا. ◽️ هدف گرفتن یک مرکاوا ۴ ارتش دشمن شرق جبالیا. ◽️ حمله راکتی دوم به سدیروت. ◽️ تحمیل تلفات به نیروهای دشمن با اجرای عملیات ترکیبی با هدف گرفتن یک تانک مرکاوا و منفجر کردن ساختمان محل پنهان شدن نفرات دشمن. ◽️ شکار یک گروه نظامیان ویژه اسرائیلی با راکت TBG.
🚨فوربس گزارش می دهد که روسیه حداقل از 21 کشور برای مبارزه با اوکراین ، شهروندانی را استخدام می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑حمله پهپاد بمب‌افکن حماس به خودروی زرهی رژیم صهیونیستی 🔹شاخه نظامی حماس با انتشار تصاویری از هدف قراردادن تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی توسط یک فروند پهپاد خبر داد.
🚨برای سومین بار در ۲۴ ساعت گذشته سدیروت هدف حملات راکتی مقاومت از غزه قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ اوکراینی ها برای فرار از جنگ با روسیه هرکاری می‌کنند. 🔞 🔹این مرد خود را منفجر می‌کند ولی حاضر نیست به جنگ برود. ✍خودکشی از ترس مرگ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ببینید با کیا طرفیم اینها خودشون رو مسلمون و شیعه معرفی میکنن! ایشون علیجانی روزنامه نگار اصلاح طلب و مدافع فتنه ززآ هستن. روایت رو اشتباه میگه بعد که فهمید اشتباه کرده میگه من اصلا روایت اصلی (که فرموده حضرت زهراست) رو قبول ندارم! این اصلاح طلبها کلا همینجوری هستن...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ دانشجویان فارغ التحصیل یک دانشگاه امریکا پس از دریافت مدرک فارغ التحصیلی پرچم فلسطین را به یکی از مسؤولان دانشگاه هدیه میدهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ حجاب و امانت‌داری جنسی! رحیم‌پور ازغدی٫ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه «به اسم زن، علیه زن» بررسی تبعات بی‌حجابی در تمدن و فرهنگ غربی: 🔹آنهایی که می‌گویند هر جا حجاب نیست خشونت جنسی کمتر است دروغ می‌گویند. در کشورهایی که حجاب وجود ندارد خشونت و تجاوز جنسی به زنان خیلی بیشتر است. 🔹همین الان بالاترین آمار تجاوز جنسی مربوط به آمریکاست که آزادی مطلق جنسی است. 🔹در آنجا حتی آدم‌ها با حیوانات ازدواج می‌کنند. یک آقایی با میمون و یک خانمی با یک خر رفتند و خطبه عقد خواندند؛ حتی یک خانم با خودش ازدواج کرد؛ فیلم‌های آنها موجود است. 🔹وقتی کشف حجاب و برهنگی و بی‌حجابی آمد خیانت رواج پیدا می‌کند یا امانت‌داری جنسی؟ 🔹کسی هست بگوید هر چه برهنه‌تر و جذابیت عمومی بیشتر و آرایش و چشمک و روابط و شوخی بیشتر شود خیانت جنسی کمتر می شود و آمار طلاق پایین تر می آید؟ هر کس چنین ادعایی دارد بگوید.
♨️ کاربران کردستان عراق با کلی ذوق دارن این عکسو منتشر میکنن و میگن ببینید فاصله بارزانی تا امام خامنه ای چقد نزدیکتر از پوتین و اردوغان به امام خامنه‌ایه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ویدیویی از آقای حسین صمصامی منتخب مردم تهران در بعضی کانالها در حال پخش شدن هست که القا میکنن قراره مالیات بشه ۹۰ درصد و از همین الان تخریبها رو شروع کردند نیاز به توضیح نداره فقط با کمی دقت متوجه میشیم که ایشون میگه کسانی که سفته بازی و دلالی میکنن و بازار ارز و سکه و مسکن رو بهم میریزن باید ازشون مالیات بیشتری گرفته بشه و تمام حرف ایشون در راستای دفاع از تولید بر اساس اقتصاد تولید محور هست.
🔷 یکی از مسئولان ارشد شیراز مانع عزل رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم شد ▫️طبق بررسی های به عمل آمده بعد از پیام جنجالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای خانم دکتری که به خاطر مشروبات الکلی فوت شد، پیگیری ها برای عزل ایشان از سوی مسئولان وزارت بهداشت انجام شد که متأسفانه با وجود حکم جدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، یکی از مسئولان ارشد شیراز مانع این عزل شد. امت حزب‌الله شیراز قطعا نسبت به این موضوع و دخالت این مسئول ارشد استان برای جلوگيري از عزل سکوت نخواهند کرد.