eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
247 دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
10.2هزار ویدیو
274 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بــــه اســــــم زن، علیـــــــه زن 🔻 بررسی تبعات بی حجابی در تمدن و فرهنگ غربی 🗣 رحیم‌پور ازغدی: ✖️آنهایی که می‌گویند هر جا حجاب نیست خشونت جنسی کمتر است دروغ می‌گویند. ✖️بالاترین آمار تجاوز جنسی مربوط به آمریکاست که آزادی مطلق جنسی است. 🔻 💢@amoofidel https://rubika.ir/amoofidel روبیکا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😱 این شخص 1000 نفر از اهل تسنن را وهابی کرده! 🧐 در ادامه فعالیتش می خواسته یک بچه را کنه... 🤔 اما ماجرا برعکس میشه... ✅ ببینید خیلی جالبه‼️
«غسل و نماز توبه یکشنبه‌های ماه ذی‌القعده» براى روز یکشنبه این ماه نمازى با فضیلت بسیار از رسول خدا صلى‌الله‌علیه‌وآله‏ روایت شده است که هر که این نماز را به‌جا آورد، توبه‌هایش پذیرفته و گناهش آمرزیده می‌شود، طلبکاران او در قیامت از وى راضى می‌گردند، باایمان از دنیا خواهد رفت ، ایمانش از او گرفته نشود، قبرش وسیع و نورانى می‌گردد و والدینش از او راضى می‌شوند ... نماز به این گونه اقامه می‌شود : 🔻 غسل کنید (نیت توبه)، 🔻 وضو بگیرید، 🔻 ۲ تا دو رکعت نماز مانند نماز صبح به جا آورید که در هر نماز، در هر رکعت سوره «حمد» را یک مرتبه، سوره «توحید» را سه مرتبه، سوره «فلق» را یک مرتبه و سوره‏ «ناس» را یک مرتبه بخوانید. 🔻 پس از نماز هفتاد مرتبه استغفار کنید:«استغفرالله ربی و اتوب الیه». 🔻بعد از ۷۰ بار استغفار یکبار بگویید : «لا حَوْلَ وَ لا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ». 🔻 سپس یکبار بگویید: «یا عَزِیزُ یا غَفَّارُ اغْفِرْ لِی ذُنُوبِی وَ ذُنُوبَ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَات فَإِنَّهُ لایَغْفِرُ الذُّنُوبَ الا انت».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کنعانی: سفارتخانه مجازی فلسطین راه‌اندازی شد 🔹سخنگوی وزارت خارجه:ایران در راستای سیاست اصولی خود در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام اقدامات متعددی انجام داده است که یکی از این کارها آغاز به کار سفارتخانه مجازی فلسطین بوده است. 🔹در نتیجه مشورت‌های انجام شده، ساز و کارهای لازم برای گشایش سفارت مجازی فلسطین در صفحه وزارت امور خارجه به عنوان مرحله آزمایش آغاز شده و مدتی است گشایش پیدا کرده تا بتوانیم نواقص را به صورت کامل تصحیح کنیم و گام بعدی را انجام دهیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلمی وایرال شده در شبکه‌های اجتماعی از نحوه دستگیری فردی در شهر ریو برزیل که مظنون به مزاحمت برای کودکان بود 🔹بسیاری از کابران واکنش پلیس را تایید کرده و حتی نا‌کافی دانستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 درگیری شدید مبارزان مقاومت با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در جبالیا در شمال نوار غزه
شهروند مشهدی که با پوشیدن لباس فراجا، تلاش می‌کرد کارهای روزمره‌اش را بدون صف و طی روال اداری انجام دهد، زمانی‌ که قصد خرید نان داشت، با مشتریان درگیر و در نهایت بازداشت شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دستگیری ۴ نفر از افرادی که سوالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند
🔴 سرلشکر سلامی: به هر تهدیدی در هر نقطه‌ از عالم پاسخ می‌دهیم 🔹 فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی‌ها کند، گفت: اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.
🔥فوری نتانیاهو به ارتش اسرائیل دستور داد: همه کندوهای زنبور را بمباران کنند احتمال می‌رود حماس داخل این کندوها پایگاه ساخته باشد.😁
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩 سید ذوالفقار 🔹شهیدی که حاج قاسم درباره او فرمود: رفتن او از کنار سید حسن نصرالله مانند رفتن مالک اشتر از کنار امیرالمؤمنین (ع)بود. انتشار به مناسبت سالگرد شهادت شهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اعتراف "شلومی الدار"، ژورنالیست مشهور صهیونیست در استودیوی کانال 13 اسرائیل: 🔹 به عنوان یک اسرائیلی بسیار برایم سخت است، اما با درد و رنج فراوان این را می‌گویم؛ حقیقت اینست که ما این جنگ را به حماس باختیم! 🔹 اسرائیل در جنگ غزه شکست خورد و حماس هنوز زنده و سر پاست؛ نتانیاهو از همان ابتدای جنگ گفت که ما حماس را نابود می‌کنیم، ولی نتوانست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 یک جوان فلسطینی، 🔻در جریان بازدید امروز امام خامنه‌ای از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هدیه‌ای را به ایشان تقدیم کرد. ▪️رهبر انقلاب نیز در مقابل انگشتر خود را به این جوان فلسطینی هدیه داد.
مشاور امنیت ملیِ کاخ سفید: تصمیم بایدن در تعلیق ارسال سلاح به اسرائیل به معنیِ ترک اسرائیل نیست.
☑️سید حسن حسن نصرالله: در هر نبردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید زاهدی و شهید حجازی حضور داشتند، از ما حمایت کردند و عمر خود را صرف حمایت از جبهه مقاومت کردند. 🔺جبهه های لبنان، یمن، عراق، کرانه باختری و ایران همگی مکمل جبهه غزه هستند.
🔰 خانواده‌های نظامیان صهیونیست خطاب به ارتش: حمله به رفح را متوقف کنید 🔸خانواده‌های بیش از 900 نظامی صهونیست در غزه با امضای نامه‌ای از ارتش خواستند تا حمله به رفح را متوقف کند./گاردین
هم‌اکنون|پوشش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله(1) 🔸دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز سخنرانی خود را به مناسبت سالروز شهادت سید «مصطفی بدرالدین» معروف به «سید ذوالقار» آغاز کرد. دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔸درود بر مجروحان در تمام جبهه ها و از خداوند علو درجات آنان را خواستارم. 🔸درود بر رزمندگان صبور و دلیر در تمام جبهه‌ها که شگفت‌انگیزترین صحنه‌های قهرمانی، شجاعت، قدرت، اراده، شور و یقین را به ثبت می‌رسانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم‌اکنون|پوشش زنده سخنرانی سیدحسن نصرالله(2) 📹 شهیدان حاج قاسم سلیمانی، زاهدی، سیدحجازی، سیدرضی موسوی و فرماندهان سپاه همیشه با ما بودند و به ما کمک کردند دبیرکل حزب الله لبنان: 🔸مقاومتی که امروز در حال جنگ است نتیجه فداکاری ها و ایثارگری های گذشتگان، حاضران و آیندگان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 خداحافظی دراماتیک طارمی با پرتو در آخرین بازی 🔸طارمی در آخرین بازی خود برای پرتو گل برتری این تیم را در دقیقه ۹۰+۱ زد تا آخرین بازی او در استادیوم خانگی با جشن و اشک های ستاره ایرانی همراه باشد. 🔸پورتو در حالیکه برابر بواویشتا با یک گل عقب افتاده بود با حضور ستاره ایرانی خود و گل دراماتیک او به بازی برگشت و ۲ بر ۱ پیروز شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کودکی که از سیلاب بغلان در افغانستان نجات یافته 🔹 این سیل اگر در نروژ یا هلند یا آمریکا و کانادا رخ داده بود وبسیاری کشته شده بودند تمام آن به اصطلاح جامعه جهانی شان در غم و سوگواری رخت سیاه به تن کرده بود. اما جان کودک افغانستانی که اهمیتی ندارد!