eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
247 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
10.3هزار ویدیو
275 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
حرومزادگی اگه تصویر بود: توییت حسین رونقی بیناموس
تو در جنگل‌های ورزقان، در نقطه صفر مرزی چه کار می‌کنی مرد؟ صندلی نهاد ریاست جمهوری خار داشت که پشت آن ننشستی تا این شب عیدی، پیام تبریک برای این و آن ارسال کنی؟ می‌خواستی مثلا بگویی مردمی هستی؟ خب سوار تویوتا لندکروز ضدگلوله می‌شدی و چند نفر آدم را پیدا می‌کردی و از بین‌شان ردی می‌شدی و صدای شاتر دوربین‌ها و تمام. به جهنم که پیرمرد روستای دیزج ملک از زمان رضاخان تا الان، یک فرماندار را از هم نزدیک ندیده. به جهنم که روستای کهنه‌لو به ورزقان یک جاده درست و حسابی ندارد. به جهنم که روستای کیغول یه درمانگاه ندارد و همین ماه پیش یک زن جوان، قبل از اینکه به زایشگاه شهرستان برسد، بچه‌اش سقط شد. اقلا یک جای نزدیک با دسترسی هموار می‌رفتی سید! عدل رفتی سراغ نقطه‌ای که کل مملکت بسیج شده‌اند برای پیدا کردنت؟ انصافت را شکر. می‌گویند آن‌جا باران گرفته. زیر باران دعا مستجاب است. دعا کن برای خودت دعا کن برای ما؛ پیرمرد روستای کهنه‌لو را که یادت نرفته؟ همان که هنوز یک فرماندار را هم از نزدیک ندیده؟ دعا کن سید! شب عید است...
❕ موقعیت نزدیکی محل سقوط بالگرد رئیس جمهور بارندگی و مه تا فردا شب در منطقه حادثه بالگرد ادامه دارد 🔹مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی  در خصوص وضعیت جوی و بارش‌ها در محل حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور گفت: سامانه بارشی در منطقه حاکم است و تا فردا شب شاهد بارش در آن منطقه خواهیم بود. 🔹بارش باران نیز همچنان ادامه دارد.
شبکه افق در حال پخش اقامه نماز مغرب و عشای توسط آقای رییسی در حرم رضوی است😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نزدیک شدن ۴ تیم امدادی به اطراف منطقه سانحه 🔹️ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال‌احمر به محض دریافت گزارش وقوع حادثه برای بالگرد رئیس جمهوری، به دستور رئیس این جمعیت تشکیل شد. 🔹️براساس گزارش این ستاد، در حال حاضر ۴۰ تیم امدادی و جست‌وجوی تخصصی هلال‌احمر به همراه ۱۵ تیم آنست (سگ‌های جست‌وجوگر هلال‌احمر) از استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در محل حضور دارند و با منطقه‌بندی محل سانحه به ۲۰ زون، در حال جست‌وجوی بالگرد حامل رئیس جمهوری هستند. 🔹️گفتنی است رئیس جمعیت هلال‌احمر شخصا راهی تبریز شده تا بر روند جست‌وجوی امدادگران در پی بالگرد حامل رئیس جمهوری نظارت مستقیم داشته باشد.
🔴تیم‌های امدادی به محل سانحه نزدیک‌تر شدند 🔹تیم‌های اعزامی هلال احمر، امدادی، کوهنوردان و گروه‌های مردمی کمتر از نیم ساعت آینده به محل مختصات احتمالی سانحه بالگرد رئیس جمهور می‌رسند. 🔹با توجه پیش‌بینی هواشناسی، ‌تا ۲ ساعت آینده با ورود توده جدید هوای منطقه به شدت سرد شده و امکان پیش‌روی را از امدادگران خواهد گرفت لذا تیم‌های امدادی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سریعا به محل برسند.
سخنگوی هلال احمر: گزارش های نهاد های امنیتی ناقص است/ هیچ تضمینی از سالم بودن یا نبودن هلی کوپتر وجود ندارد/ شرایط جوی و آب هوایی در محل حادثه اینقدر بد است که ۳ مامور امداد ما نیز مفقود شده اند.
اصابت ریزپرنده اسراییلی از خاک آذربایجان به بالگرد رییس جمهور کذب است
«اللَّهُمَّ اجْعَلْهم فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ»
اتحادیه اروپا: وضعیت سانحه بالگرد رییس‌جمهور ایران را رصد می‌کنیم 🔹«شارل میشل» رییس شورای اروپا در واکنش به گزارش‌ها درباره سانحه برای بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران گفت که اتحادیه اروپا از نزدیک این وضعیت را رصد می‌کند.
السودانی نخسن وزیر عربستان :به وزارت کشور، هلال احمر عراق و سایر مقامات ذیصلاح دستور می دهد تا توانایی های موجود در اختیار جمهوری اسلامی ایران را برای کمک به جستجوی هواپیمای رئیس جمهور ایران که در شمال ایران ناپدید شده است، ارائه دهند.
تا این لحظه اثری از بالگرد رئیس جمهور یافت نشده است 🔹زنده از جلسه ستاد مدیریت بحران هلال‌احمر
📣 یک استاد خلبان به بی‌بی‌سی: اگر سیگنالی از هلی‌کوپتر نمی‌گیرند یعنی «ردیاب ویژه متلاشی شده است» 🔸نوید قدیری انارکی، استاد خلبان و کارشناس هوانوردی به بی‌بی‌سی فارسی درباره پروتکل‌های پرواز مقامات ارشد ایران به بی‌بی‌سی گفت: به‌ جز جی‌پی‌اس و ردیاب ترنس‌پاندرهلی‌کوپتر، یک دستگاه ردیاب ویژه مجزا هم در هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور ایران وجود دارد که قابلیت ارسال سیگنال تا ۷۲ ساعت را دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج حسین یکتا: نذر هشت صلوات به نیت عافیت و سلامت خادم امام هشتم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همرانشان… همه با هم دست به دعا برداریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ استقرار کمپ شبانه در محل احتمالی مفقود شدن بالگرد سانحه دیده 🔹یک کمپ شبانه برای استقرار نیروها و یک خودروی ارتباطات رادیویی در محل مستقر شده است.
🔴 تمام ایران نگران و دعاگوی توست سیّدجان 🔹خوشبختی یعنی اینطوری برای مردمت مهم باشی و همه برات دعا کنند... 🔹به حق مادرت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) ان‌شاءالله سالم باشی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برای آقای رئیسی و همراهانش دعاکنیم🤲 تجربه گر مرگ موقت: "مادرم درحالی که دعا میکرد از دهانش مثل نور اما از قلبش بخاطر ناامیدی سیاهی بیرون می‌آمد"
مهر: سقوط بالگرد رییس جمهور به دلیل بدی شرایط جوی بوده است/ مجروحیت یا شهادت سرنشینان، قابل تایید نیست
♨️ فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی: در حال حاضر جستجوی برای پیدا کردن بالگرد حامل رییس‌جمهور توسط بسیجیان عزیز و گروه‌های امدادی ادامه دارد 🔹سردار عباسقلیزاده که در منطقه ورزقان حضور دارد راساً عملیات جستجو را هدایت می کند: 🔹گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و بسیجیان حوزه‌های شهری و روستایی از ۴ شهرستان ورزقان، اهر، تبریز و جلفا به منطقه اعزام شده‌اند 🔹سپاه عاشورا تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود را به میدان آورده است تا ان‌شاءالله عملیات جستجو بزودی به نتیجه برسد
❌ بارندگی و مه تا فردا شب در منطقه حادثه بالگرد رئیس جمهور ادامه دارد مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی: 🔻سامانه بارشی در منطقه حاکم است و تا فردا شب شاهد بارش در آن منطقه خواهیم بود.
❌️ مردم قم در حال حرکت به سمت حرم حضرت معصومه هستند تا برای سلامتی رئیس جمهور خادم کشورمان دعا کنند.