eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
246 دنبال‌کننده
9.6هزار عکس
9.5هزار ویدیو
259 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺️آخرین وضعیت جوی آنلاین منطقه سقوط بالگرد 🔹دمای هوا با توجه به ارتفاع در محدود ۳- در ارتفاعات و حدود ۱۰+ در مناطق با ارتفاع کمتر متغییر است.
سنگینی داغ رئیس جمهور عزیزمان باعث شده تا دکتر امیرعبداللهیان فراموش شود. 🙏وزیر خارجه شجاع و مردمی کشورمان که از ابتدای طوفان‌الاقصی با سفرها و رایزنی‌های مستمر منطقه‌ای فتح بابی در عرصه دیپلماسی حمایت از فلسطین باز کرد. 😞نوشتن در این لحظات سخت است اما شجاعت این شاگرد مکتب حاج قاسم را فراموش نمی‌کنم که یک مصداق آن سفر زمینی میان سوریه و لبنان در سخت‌ترین شرایط منطقه در اوایل طوفان‌الاقصی بود.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ ١٢ ساعت از سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور گذشت و هنوز تیم های امداد در جستجو هستند . 💢در حال خواندن هر خبر یک صلوات بفرستید و دعا کنید . 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 ایجاد گفتمان لزوم نفرت عمومی ملت‌های منطقه و آذربایجان بر علیه رژیم کودک کش اسرائیل جعلی به وسیله رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی آیت‌الله رئیسی در نزدیکی پایگاه های مرزی رژیم صهیونیستی در آذربایجان 🔹 یقینا این سخنان آگاهانه و گوشزد مهم آیت‌الله رئیسی در مقابل فردی که رژیم صهیونیستی او را دوست و حامی واقعی خود در شرایط سخت میداند خوشاند صهیونیست‌ها و عوامل آنها در منطقه نخواهد بود و برای همین رسانه‌های صهیونیستی در منطقه و داخل جمهوری آذربایجان در حال شادمانی کردن برای حادثه رخ داده بر رئیس جمهور کشور عزیزمان ایران هستند. رژیم آذربایجان علاوه بر اینکه پایگاه‌های مختلف نظامی و جاسوسی خود را در طول سی اخیر در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته است، تامین کننده اصلی سوخت دولت جعلی اسرائیل می‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴| رئیس سازمان هلال احمر: محلی که بوی سوخت حس شده با یکی از لوکیشن های اعلام شده تطابق دارد. 🔷این خبر خوبی می تواند باشد که بدنه بالگرد سالم هست و انفجاری رخ نداده اما ما همچنان درحال بررسی هستیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰کشف یک سرنخ جدید از محل حادثه 🔸رئیس هلال‌احمر: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی اعلام کردند بوی سوخت را حس کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بارش‌ها در مناطق کوهستانی ورزقان به صورت برف کارشناسی سازمان هواشناسی: 🔹️نقشه هواشناسی نشان می‌دهد همچنان بارش را در منطقه ورزقان داریم و ادامه‌دار است. اطلاعات ورزقان و دما در ارتفاعات که ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ متر ارتفاع دارند این عدد به صفر درجه خواهید رسید. 🔹️بارش‌ها در مناطق کوهستانی ورزقان به صورت برف است. بارش برف و باران تواما در منطقه ورزقان و حول و حوش این شهر را خواهیم داشت. 🔹️برای ساعات آینده همچنان بارش داریم و صبح مقداری از بارش‌ها کم می‌شود ولی بعدازظهر دوباره بارش شدیدی را خواهیم داشت. 🔹️به دلیل مه، رطوبت هوا ۹۵ درصد است و منطقه سردسیر است.