eitaa logo
بسیج کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی🇵🇸🇸🇾🇱🇧🇮🇷🇮🇶🇧🇭🇾🇪
246 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
10.1هزار ویدیو
273 فایل
ادمین @fater133 #گپ https://gap.im/me_atu #ویراستی https://virasty.com/me_atu #تلگرام https://t.me/me_atu #گروه_تلگرامی https://t.me/me_atu_members #بله https://ble.ir/me_atu #ایتا https://eitaa.com/me_atu #خبرگزاری_فارس https://farsnews.ir/me_atu
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملیات جستجو و نجات توسط هلال احمر 🔹عملیات جستجو و نجات نیروهای هلال احمر در محل حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور
فوری | آناتولی: هواپیمای بدون سرنشین ترکیه به نام آکینجی منبع گرمایی را شناسایی کرد که گمان می رود لاشه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور میدانی فرماندهان ارشد سپاه در منطقه 🔹جمعی از فرماندهان ارشد سپاه و معاونین وزارت کشور با حضور در منطقه سانحه برای بالگرد رئیس جمهور در حال طراحی نقشه‌های جدید برای دستیابی سریع به محل دقیق سانحه ‌‌هستند.
ارتش: درحال کاوش وجب به وجب ورزقان هستیم قرارگاه شمال غرب ارتش: 🔹به محض وقوع حادثه هوایی سانحه برای بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه، تیم‌های واکنش سریع تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش به منطقه اعزام شدند. 🔹تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش، پس از اعلام آمادگی به استانداری، حسب دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی، به عنوان یکی از نخستین یگان‌ها وارد عمل شد. 🔹هم اکنون نیز در حال کاوش وجب به وجب منطقه عمومی حادثه در ورزقان هستیم و در صورت نیاز، با آمار بالاتری حضور خواهم یافت. 🔹منطقه وضعیت جوی بسیار سرد، بارانی ومه‌آلودی دارد و باران، رفته رفته دارد به برف تبدیل می‌شود با اینهمه چیزی مانع تلاش بی‌وقفه ما نخواهد شد تا ان‌شاالله خبر خوشی به مردم مملکت شریفمان ایران بدهیم.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پهپاد آکینجی ترکیه یک نقطه حرارتی که احتمالا متعلق به محل سقوط بالگرد است را تشخیص داده و اطلاعات مربوطه را به طرف ایرانی ارسال کرد
♦️فرمانده سپاه عاشورا با تایید شناسایی یک منبع گرم که احتمالا لاشه بالگرد رئیس جمهور است اعلام کرد برای بررسی بیشتر درحال حرکت به سمت آن هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رئیس هلال احمر آذربایجان شرقی: پهپادهای ترکیه‌ای دو محل نشانه های حرارتی شناسایی کردند
ده ها تیم امدادی به سرعت به سمت محل حرکت می کنند.
این احتمال وجود دارد که مکان دقیقاً همان مکانی باشد که هلیکوپتر در آن قرار دارد.
از عیدی‌اش را گرفته است... برویم فکری به حال خود کنیم...
📸 مختصات نقطه حرارتی کشف شده 🔹در میان جنگلی کوهستانی در سه کیلومتری شمال شرق روستایی بنام طویل
♦️خبرنگار صداوسیما در منطقه عملیات: احتمال زیاد تصاویر شناسایی شده توسط پهپاد ترکیه ای مربوط به محل سانحه است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خبرنگار صداوسیما: تصاویر پهپاد ترکیه‌ای ارزیابی شده و پیش‌بینی‌ می‌شود نیروهای امدادی تا نیم‌ساعت دیگر به محلی که پهپاد اعلام کرده برسند.
🔺چیزی که از تصاویر ترمال پهپاد آکینجی قابل تشخیص هست، یک منبع نسبتا بزرگ حرارتی نسبتا بزرگ در ارتفاع بالا و در قله کوه است. این منبع حرارتی به احتمال زیاد لاشه بالگرد حاوی رئیس جمهور است که به علت فرود سخت دچار حریق شده است و در حال سوختن است.
🔴 رئیس هلال احمر آذربایجان شرقی:  تیم خورویی حدود ۲۰ دقیقه تا محل فاصله دارد. 🔻واقعا فاصله زیادی نیست نسبت به روستا / احتمالش هست روستاییان رفتن برای جستجو و آتش روشن کردند
گروه‌های امدادی به محلی که پهپاد ترکیه‌ای اعلام کرده است، نزدیک شدند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیروهای کوهستان در حال جست‌وجو منطقه هستند خبرنگار صدا و سیما: 🔹همچنان عملیات امداد و نجات ادامه دارد و شرایط سخت‌تر شده است. 🔹نیروهای متخصص که به نیروهای کوهستان شهرت دارند در حال جست‌وجو منطقه هستند. 🔹تمام امکانات پزشکی در منطقه مستقر است که در صورت پیدا شدن بالگرد خدمات‌رسانی مطلوبی داشته باشد. خبر موثقی مبنی بر اینکه نشانه‌ای از بالگرد باشد مشخص نیست.
⭕ 5 سال پیش، در همین ساعات «بعد از ساعت 4 صبح» خبر شهادت حاج‌قاسم رو شنیدم. 💢 خدایا خودت کمک کن که دوباره ساعت 5 یا 6 بامداد، "انا للله و انا الیه راجعون" رو نشنویم. 🔰این صحنه‌ای که مجری شبکه خبر اومد و برای اولین‌بار خبر شهادت حاج‌قاسم رو اعلام کرد، برای همیشه تو ذهنم حک شده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظه ثبت مختصات احتمالی محل سانحه بالگرد رئیس جمهور توسط پهپاد شناسایی 🔹خطوط سبز فسفری در نزدیکی روستای طویل مختصاتی است که پهپاد شناسایی آکینجی ثبت کرده است.
عملیات جستجو در نزدیکی منطقه حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور بر اساس اعلام منابع میدانی، مختصات دقیق موقعیت جغرافیایی بالگرد سانحه دیده حامل رئیس جمهور با پایش هوایی منطقه مشخص شده است و جستجو برای رسیدن به نتیجه ادامه دارد. سخت گذر و صعب العبور بودن منطقه، وجود مه غلیط و تاریکی هوا امکان جستجو را سخت کرده است.