"مَنِ اُو"
https://harfeto.timefriend.net/16821649337913
سلام دوستان من چن تا ادمین میخوام برای کرنسیا هرکسی که مایلِ باهامون همکاری کنه لطفا ایدیشو تو ناشناس بزاره...💕✨
هدایت شده از 『carotid』
من اگه بدترین بلا هم سرم بیاری و قهر باشم باهات حتی اگه انقدر ناراحتم کنی که حوصله دیدنت رو نداشته باشم حتی اگه شب کاری کنی با بغض بخابم هیچوقته هیچوقت نمیگم که دوست ندارم چون میدونم بعد یه اتفاق تلخ بازم شیرین ترین لحظم رو خودت میسازی:)تو دوست داشتنی ترین دلبر دنیایی!
اینکه مدرسه تموم شده خوبه .
ولی اینکه امتحانا شروع شده بده .
شیرینه ها ولی تلخه .
اینکه اولین امتحان ریاضیه .
و دومی علومه .
و سومی مطالعاته .
و چهارمی هم عربیه .
(خیلی بدتره)
اسونه از دور ولی سخته //