اینکه مدرسه تموم شده خوبه .
ولی اینکه امتحانا شروع شده بده .
شیرینه ها ولی تلخه .
اینکه اولین امتحان ریاضیه .
و دومی علومه .
و سومی مطالعاته .
و چهارمی هم عربیه .
(خیلی بدتره)
اسونه از دور ولی سخته //
روز اخر سال تحصیلیُ یک یادگاری کوچیک ازشون گرفتم:)♥️
درسته ک ابراز علاقه زیادی بلد نیسم اما خیلی دوستون دارم کسایی که واقعی تو این ۳ سال موندن کنارم شما دونفر بودین...
"برای همیشه تو قلبم میمونین🙂🫂🫀"
#بماند_به_یادگار
نه مثل آدم درس میخونم، نه مثل آدم کار میکنم، تفریحم که اصن وقت نمیشه، استراحتم بکنم عذاب وجدان میگیرم. ممنونم زندگی.
هدایت شده از ᴰᵃᵈᵈʸ ᴸᵒⁿᵍ ᴸᵉᵍˢ
بابام یادم داده هر وقت میخورم زمین دستمو به زانوم بگیرم و بلند شم!
ولی نمیدونم چرا هر وقت پیش توام خودمو میندازم زمین که تو دستمو بگیری و بلندم کنی :)