eitaa logo
آرما مدیا
4.9هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 «مستند غیر رسمی ۴» روایت دیدار طنزپردازان با رهبر انقلاب منشتر شد ⭕️برای مشاهده مستند به لینک زیر مراجه فرمایید https://t.me/media_arma/3724@Media_arma
📸 ‏برای کشف حقیقت فقط به چیزی که در رسانه‌ها می‌بینید اکتفا نکنید 🔸حقيقت در جزئيات است، زوم كنيد ✅ @media_arma
⭕️نمونه‌ای از جعلیات رسانه‌های غربی از جنگ اوکراین 🔻 کودکی که چند سال پیش (4 January 2018) در سوریه هدف قرار گرفته بود (عکس سمت راست) 🔻 پس از سال‌ها و در وقت نیاز، با شعبده بازی رسانه‌های غربی، در اوکراین هم مجددا هدف قرار میگیرد (عکس سمت چپ) 💢رسوایی که جنگ روسیه و اوکراین از همه لحاظ برای غربی‌ها خلق کرد، در تاریخ سابقه ندارد. امروزه چهره واقعی غرب و رسانه‌های فریبکارش بیش از هر زمانی آشکار شده است./ژئوپلیتیک رسانه ✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌چه کسانی از قطار سریع‌السیر عصر دیجیتال جا می‌مانند؟ 🔺عاملی که مدیریت دیجیتال را محدود و با مشکل مواجه می‌کند، بی‌ثباتی حاصل از شکل‌گیری فضای دیجیتالی است. بدین معنی که با دیجیتالی شدن و جهانی شدن رقبا، شرایط به نحو محسوسی ناپایدار و غیرقابل پیش‌بینی می‌شود. 🔺به هر حال بی‌ثباتی و عدم اطمینان، یکی از ویژگی‌های فضای در حال گذار از سنتی به دیجیتال است و به‌زودی مدیرانی که این حقایق و ویژگی‌ها را درک نکنند از قطار سریع‌السیر این عصر جا می‌مانند و سازمان و شرکت‌شان یا متوقف شده و یا از ریل خارج می‌شود. ✅ @media_arma
📸 بیشترین جست‌وجوی گوگل ایرانیان در اسفند 1400 ✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽حبس برای اینفلوئنسرهای متخلف مجازی! 🔸️کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا اعلام کرده است که اگر فردی بدون داشتن مجوز، تبلیغات مالی انجام دهد، تا پنج سال حبس در انتظارش خواهد بود. ✅ @media_arma
📸 ایرانی‌ها در اینستاگرام دنبال چه صفحاتی هستند؟ ✅ @media_arma
💢طنز قشنگی بود ، ولی خب متاسفانه فتوشاپ بود :)) 💬فاطمه فردوس @media_arma
تمجید رهبر انقلاب از فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» 🔹رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب عصر دیروز جمعه به تماشای این فیلم نشستند؛ بخشی از نظرات ایشان را در این باره منتشر کرد. ایشان پس از مشاهده فیلم نکاتی را به این شرح بیان فرمودند: 🔹«فیلم موقعیت مهدی، عالی بود. پر از نکته‌های دقیق و روایت درست... 🔹شخصیت شهیدان باکری خصوصا محور فیلم که آقا مهدی است را به درستی و با ظرافت، تصویر و روایت کرده است. 🔹زاویه روایت فیلم هم ابتکاری بود خاصه با محوریت خانه و خانواده. 🔹برخی قسمتها، مثل "مواجهه آقا مهدی با خانواده بعد ازشهادت آقا حمید و برنگشتن پیکر برادر شهیدش" و قسمت "من مهدی باکری نیستم" یا "روایت شهادت خود آقا مهدی باکری" و... پر از نکته است. از این نکات قابل تامل در فیلم فراوان است، شاید بیست نکته‌ی اینگونه وجود دارد. 🔹این فیلم از اون فیلم‌هایی است که آدم دوست داره تا تموم شد بازم دوباره اونو ببینه. 🔹از تمام عوامل دست اندرکار ساخت این اثر بسیار خوب، کارگردان و تهیه کننده فیلم، تشکر و قدردانی باید کرد...» ✅ @Media_arma
⭕️اینستاگرام ابزار «کنترل والدین» را در ایالات متحده فعال کرد 🔸ابزار کنترل والدین اینستاگرام در ماه دسامبر معرفی شد. اکنون این قابلیت در دسترس کاربران آمریکایی قرار گرفته تا بتوانند بر نحوه حضور فرزندان خود در این شبکه اجتماعی نظارت داشته باشند. 🔸«آدام موسری»، مدیر اینستاگرام از این ابزار به عنوان اولین مجموعه ابزارهای نظارت والدین بر این پلتفرم یاد می‌کند که به آنها اجازه می‌دهد مدت زمانی که نوجوان آنها در اینستاگرام می‌گذرانند را مشاهده کرده و محدودیت‌هایی را تعیین کنند. 🔸با کمک این ابزار کنترلی، اگر تغییری در فالورها یا افرادی که نوجوان را دنبال می‌کنند، رخ دهد، والدین متوجه می‌شوند. ✅ @media_arma
💢هشتگ ترند یک توییتر فارسی شد. 🔹هشتگ مهمونی، برنامه جدید ایرج طهماسب، بعد از پخش دو قسمت از پلتفرم نماوا ترند اول توییتر فارسی شد. 🔸از زمان پخش اولین قسمت، بازگشت دوباره ایرج طهماسب، برنامه مهمونی و حضور عروسک های جدید این برنامه با واکنش مثبت کاربران توییتر فارسی و شبکه های اجتماعی مواجه شد. 🔹مخاطبان بسیاری در فضای مجازی با انتشار بخش های مختلف مهمونی نسبت به پخش این برنامه اظهار خوشحالی کردند. 🔸واکنش های مثبت با پخش قسمت دوم و حضور پریناز ایزدیار به عنوان اولین مهمان ادامه داشت و درنهایت منجر به ترند شدن هشتگ مهمونی در توییتر فارسی شد. 🔹برنامه مهمونی به صورت اختصاصی از نماوا در ایام عید، روزهای سه شنبه و پنجشنبه و بعد از تعطیلات نوروز پنجشنبه ها ساعت ۲۰ منتشر می شود./فیلم نیوز ✅ @media_arma
📊 بیشترین جست‌وجوی گوگل ایرانیان در سال ۱۴۰۰ ✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اوباش اینترنتی 🔻اوباش اینترنتی (Troll) در گفتمان اینترنتی به افرادی گفته می‌شود که با رفتار تخریب گرانه در فضای وب به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب محرک و توهین‌آمیز هستند. 🔻اوباش اینترنتی فردی است که در اتاق‌های گفتگو، تالارها، وب نوشت‌ها یا تارنماهای کاربر-محور پیام‌هایی ارسال می‌کند که حاوی مطالب ناراحت کننده یا جنجال برانگیز است. در حالی که در یک جمع اینترنتی کاربرانی با حسن نیت بحثی را دنبال می‌کنند، اوباش اینترنتی با تحریک سایرین و با پیش کشیدن بحث‌های نامربوط یا توهین آمیز، به دنبال مطرح کردن خود و متشنج کردن فضای گفتگو است ✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حاشیه عجیب مراسم اسکار ۲۰۲۲ 🔸«ویل اسمیت» در جریان مراسم در واکنش به شوخی «کریس راک» کمدین و بازیگر سینما با مدل موی همسر اسمیت، روی صحنه رفت و کریس راک را کتک زد و به او هشدار داد که اسم همسرش را به زبان نیاورد. 🔹️با وجود این اقدام، ویل اسمیت در هنگام دریافت جایزه اسکار با حالتی احساسی گفت: می‌خواهم از آکادمی عذرخواهی کنم. ✅ @Media_arma
📣برگزیدگان اسکار مشخص‌ شدند/ کُدا بهترین فیلم، ویل اسمیت بهترین بازیگر مرد 🔸در مراسم انتخاب بهترین‌های اسکار، جایزه بهترین بازیگر نق۰ش مکمل زن به آریانا دبوس برای فیلم «داستان وست ساید» اهدا شد. و جوایز مهم بعدی به شکل زیر اهدا شد. 🔹بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: تروی کوتسور«کُدا» 🔹بهترین فیلمبرداری: گریگ فریزر «تلماسه» 🔹بهترین جلوه‌های ویژه: «تلماسه» 🔹بهترین فیلم بین‌الملل: «ماشین من را بران» محصول ژاپن 🔹بهترین بازیگر نقش اول زن: جسیکا چستن «چشمان تامی‌فی» 🔹بهترین بازیگر نقش اول مرد: ویل اسمیت «شاه ریچارد» 🔹بهترین کارگردانی: جین کمپیون «قدرت سگ» 🔹بهترین فیلم: «کُدا» ✅ @Media_arma
واکنش‌ها به افشاگری سمیه میرشمسی (دستیار کارگردان) از آزار جنسی توسط یک بازیگر سرشناس در پشت صحنه یک فیلم 🔻چند روز پیش میرشمسی در رشته توییتی از یک اتفاق و آزار جنسی در پشت صحنه یک فیلم نوشت که در پی این توییت سایر بازیگران هم واکنش‌هایی در صفحات مجازی خود نشان دادند. 🔻 هستی‌ مهدوی‌فر بازیگر سینما در استوری صفحه خود نوشت: بله بترسید ... این آب از آب تکان نخوردن موقتی است، به زودی سیل ویران‌تان خواهد کرد، منتظریم. 🔻مروارید کاشیان هم در اینستاگرام خود نوشت: اگر ما زن‌ها در سینما دهان باز کنیم نصف شهر روی هواست. 🔸بابک کریمی هم در اینستاگرام خود به این موضوع پرداخت و گفت: باید سکوت را در مورد آزار در سینما بشکنیم چرا افشاگری درباره آزارگران جنسی سینمای ایران به سرانجام نمی‌رسد؟! 🔸در پی افشاگری‌های سمیه میرشمسی، انجمن صنفی برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما هم اطلاعیه‌ای صادر کرد، ولی هنوز بازیگر سرشناسی که این اتهامات به آن وارد شده هیچ واکنشی در رد و تکذیب این اتهامات منتشر نکرده است. ✅ @Media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تئاتر ضد آمریکایی جوان کرمانی در عصرجدید ✅ @media_arma
📸مخاطبان تلویزیون بیشتر به دنبال کدام نوع از برنامه‌ها هستند؟ 🔸️جدیدترین داده‌های پیمایش ملی مرکز تحلیل اجتماعی (مِتا) نشان می‌دهد که اکثریت افرادی که رسانه ملی را تماشا می‌کنند "فیلم و سریال" را به عنوان انتخابشان برای تماشای صداوسیما برمی‌گزینند. ✅ @media_arma
جهت‌دهی به گزارش‌های خبری برای طرفداری از دیدگاه‌های برگزیده 🔹«هر خبرنگاری به طور شهودی می‌داند که هنگام توصیف بازیگران صحنه جهانی (که در یک فرهنگ، محبوب یا نامحبوب توصیف شده‌اند) از چه اصطلاح‌هایی استفاده کند. ما برنامه‌ریزی می‌کنیم ... آنها دسیسه‌چینی می‌کنند. ما زرنگیم ... آنها موذی‌اند. ما راهبرد معین می‌کنیم ... آنها توطئه می‌کنند. ما دارای باورهایی هستیم ... آنها دارای تعصب‌هایی هستند. ما غرور داریم ... آنها لجاجت دارند. ما سرمان را بالا می‌گیریم ... آنها لاف می‌زنند و هارت و پورت می‌کنند. ما اسلحه می‌سازیم تا از خود دفاع کنیم ... آنها اسلحه می‌سازند تا ما را تهدید کنند. ما میانجیگری می‌کنیم ... آنها مداخله می‌کنند. ما مبارزان آزادی‌ایم ... آنها تروریست‌اند. ما هنگامی عهدنامه‌ها را نقض می‌کنیم که منسوخ شده باشند ... آنها عهدنامه‌ها را نقض می‌کنند چون مسئولیت‌ناپذیر، غیرقابل‌اعتماد، و غیراخلاقی‌اند. 🔹خبرنگاران همواره واژه‌هایی را انتخاب می‌کنند که دیدگاه‌های حاكم در میان خوانندگان یا مخاطبان‌شان را تقویت کنند. طنز قضیه اینجاست که اگر دیدگاه‌های کسانی که برای مخاطبانِ غالب گزارش می‌نویسند تفاوت معناداری با دیدگاه‌های حاکم در جامعه‌شان داشته باشد و خبرها را بر طبق دیدگاه‌های خود عرضه کنند، مخاطبان‌شان آنها را ”سوگیر“ و ”مسئولیت‌ناپذیر“ خواهند دانست. اگر اندیشیدنِ کسی موافق با دیدگاه‌های حاکم باشد، یک اندیشندهٔ ”مسئولیت‌پذیر“ است؛ و اگر چنین نباشد، ”مسئولیت‌ناپذیر“ است. 📚 پُل، ریچارد و اِلدر، لیندا. (۲۰۰۴). چگونه سوگیری و تبلیغات را در رسانه‌ها تشخیص دهیم. (۱۳۹۵)/ژئوپلیتیک‌رسانه ✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایتی از بدرقه تا چشم‌انتظاری مادر یک نوجوان شهید در عصرجدید ✅ @media_arma
🔻شما یادتون نمیاد اما اینستاگرام یه زمانی این مدلی بود ✅ @media_arma