[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
_چرا هرچی صدات کردم جواب ندادی؟
+آخه تو این دنیا نبودم؛ یه سر رفتم تو دنیای کتابام:)🧋
اون لحظهای که بین کتابای کتابخونه دیدمش از ذوق میخواستم جیغ بزنم.
موقع خوندنش با هر خط و هرصفحه بیشتر هیجانزده میشدم و بیشترُ بیشتر میخوندم تا بفهمم قراره چی بشه.
هر چی پیش میرفت مینا رو بخاطر تصمیم شجاعانه و خفنی که گرفت تحسین میکردم، با ترسش میترسیدم و با خوشحالیش خوشحال بودم🥲
مدت زمان کمی با مینا و داستانش همسفر شدم ولی همون دو روز بینهایت بهم خوش گذشت و خوشحال و هیجانزده بودم😭✨
پس اگه رمان های فنتزی، پرماجرا و رمانتیک دوست دارید "دختری که در اعماق دریا افتاد" میتونه گزینه خوبی براتون باشه:)
#مشکتاب