[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
_چرا هرچی صدات کردم جواب ندادی؟
+آخه تو این دنیا نبودم؛ یه سر رفتم تو دنیای کتابام:)🧋
اون لحظهای که بین کتابای کتابخونه دیدمش از ذوق میخواستم جیغ بزنم.
موقع خوندنش با هر خط و هرصفحه بیشتر هیجانزده میشدم و بیشترُ بیشتر میخوندم تا بفهمم قراره چی بشه.
هر چی پیش میرفت مینا رو بخاطر تصمیم شجاعانه و خفنی که گرفت تحسین میکردم، با ترسش میترسیدم و با خوشحالیش خوشحال بودم🥲
مدت زمان کمی با مینا و داستانش همسفر شدم ولی همون دو روز بینهایت بهم خوش گذشت و خوشحال و هیجانزده بودم😭✨
پس اگه رمان های فنتزی، پرماجرا و رمانتیک دوست دارید "دختری که در اعماق دریا افتاد" میتونه گزینه خوبی براتون باشه:)
#مشکتاب
اون روز تو شهر کتاب داشتم سرگردون بین کتاب میچرخیدم تا بلکه یه کتابی چشممو بگیره و بخرمش.همینطور که داشتم بین قفسهها راه میرفتم چشمم به بالاترین ردیف که کتابایی باجلد قرمز و مشکی داشت افتاد. رو اسمش دقیق شدم: در قفل شده
دویدم رفتم پیش اون آقایی که مسئول کتابا بود:(ببخشید میشه اون کتابی که اون بالاس رو برام بیارین؟)
بنده خدا با کلی دنگ و فنگ نردبون گذاشت و رفت بالا تا برام کتابو بیاره.
اینم بگم که بعد فهمیدیم که تو ردیفهای پایین هم بوده و بنده خدا الکی نردبون آورد😂
پشت جلدشو که خوندم بلافاصله گفتم همینو میخرمممم.
و وقتی تمومش کردم تازه فهمیدیم که همچین الکیم چشممو نگرفته بود.
در همین حد بگم که خفنترین کتاب جناییای بود که خوندمش و تو ۳۰ صفحه آخر،آشکار شدن هویت اون قاتلی که نورا رو اذیت میکرد و قتلهاش رو به روش پدرِ نورا انجام میداد باعث شد پرام بریزه و تا یه روز تو شوک باشم💀
خلاصه اگه از کتابای جنایی خوشتون میاد یا دوست دارید یه بارم که شده همچین کتابی بخونید ایشونو بزارید تو لیستتون🤝
#مشکتاب
وااای امروز میتونم بگم بهترین روز توی این چند ماه بود
خیلییی خوب بوود🥲♥️✨
خبر قبولیه خودمو رفیقم اومد
رفتم فانوس
یه کتاب خیلییی خفنممم خریییدممم😭♥️✨
بعدشم یه هدیه خیلییی ناز گرفتممم🥺🤍✨
#روز_خوب_حَوراءإنسیّه