eitaa logo
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
93 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
803 ویدیو
1 فایل
"‌‌﷽" - مشکات ؟ انعکاسِ نور در ظرفِ بلورینِ دل - نوازشِ قلم در تار و پود ذهن - گاهی عکاس ، گاه نویسنده گاه پر تلاش و گاهی کم‌تلاش اما همیشه امیدوار🥲✌🏻 . کپی ؟ لا تراوشات ذهن است ذهن را از هم مجزا نکنید جاصحبتی ؛ پینِ کانال ((:
مشاهده در ایتا
دانلود
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
_چرا هرچی صدات کردم جواب ندادی؟ +آخه تو این دنیا نبودم؛ یه سر رفتم تو دنیای کتابام:)🧋
با ۷ روز تاخیر خلاصه‌ای از تیرماه عزیز
چه جالب یکسال از روزی که اینجا تاسیس شد میگذره:)
پیدا کردن یکی دیگه کاری نداره ، چیزی که سخته فراموش کردن منه😌😔🎀.
اون لحظه‌ای که بین کتابای کتابخونه دیدمش از ذوق میخواستم جیغ بزنم. موقع خوندنش با هر خط و هرصفحه بیشتر هیجان‌زده میشدم و بیشترُ بیشتر میخوندم تا بفهمم قراره چی بشه. هر چی پیش می‌رفت مینا رو بخاطر تصمیم شجاعانه و خفنی که گرفت تحسین میکردم، با ترسش میترسیدم و با خوشحالیش خوشحال بودم🥲 مدت زمان کمی با مینا و داستانش هم‌سفر شدم ولی همون دو روز بینهایت بهم خوش گذشت و خوشحال و هیجان‌زده بودم😭✨ پس اگه رمان های فنتزی، پرماجرا و رمانتیک دوست دارید "دختری که در اعماق دریا افتاد" میتونه گزینه خوبی براتون باشه:)
اون لحظه‌ای که میگی خدایا ممنونم که هوامو داشتی قشنگترین لحظه‌س😭
اون روز تو شهر کتاب داشتم سرگردون بین کتاب میچرخیدم تا بلکه یه کتابی چشممو بگیره و بخرمش.همینطور که داشتم بین قفسه‌ها راه می‌رفتم چشمم به بالاترین ردیف که کتابایی باجلد قرمز و مشکی داشت افتاد. رو اسمش دقیق شدم: در قفل شده دویدم رفتم پیش اون آقایی که مسئول کتابا بود:(ببخشید میشه اون کتابی که اون بالاس رو برام بیارین؟) بنده خدا با کلی دنگ و فنگ نردبون گذاشت و رفت بالا تا برام کتابو بیاره. اینم بگم که بعد فهمیدیم که تو ردیف‌های پایین هم بوده و بنده خدا الکی نردبون آورد😂 پشت جلدشو که خوندم بلافاصله گفتم همینو میخرمممم. و وقتی تمومش کردم تازه فهمیدیم که همچین الکیم چشممو نگرفته بود. در همین حد بگم که خفن‌ترین کتاب جنایی‌ای بود که خوندمش و تو ۳۰ صفحه آخر،آشکار شدن هویت اون قاتلی که نورا رو اذیت می‌کرد و قتل‌هاش رو به روش پدرِ نورا انجام می‌داد باعث شد پرام بریزه و تا یه روز تو شوک باشم💀 خلاصه اگه از کتابای جنایی خوشتون میاد یا دوست دارید یه بارم که شده همچین کتابی بخونید ایشونو بزارید تو لیستتون🤝
وااای امروز میتونم بگم بهترین روز توی این چند ماه بود خیلییی خوب بوود🥲♥️✨ خبر قبولیه خودمو رفیقم اومد رفتم فانوس یه کتاب خیلییی خفنممم خریییدممم😭♥️✨ بعدشم یه هدیه خیلییی ناز گرفتممم🥺🤍✨
868.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری که اینستا باهامون کرد :)