[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
من انقدر که برنامهریزی کردم برای کتابخوندن سرِ کلاس ، برای تابستان برنامهریزی نکردم😂😔
انقدر که برنامهریزی کردم تو ایام مدارس بشینم فیلم ببینم ، تابستون برنامهریزی نکردم .
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
انقدر که برنامهریزی کردم تو ایام مدارس بشینم فیلم ببینم ، تابستون برنامهریزی نکردم .
انقدر که برنامهریزی کردم بیرون برم تو پاییز ، تو تابستون برنامهریزی نکردم 😂😔