دیشب آخرین شبی بود که میتونستم شب تا صب بیدار بمونم ولی از شدت خستگی ساعت ۱۱ شهید شدم😃🗿
خب آخرین فرصتمم سوخت مرسی
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
[ یک فریمِ کوچک از خفنترین و بهترین ماهِ سال ؛ شهریورِ عزیز 🌱✨]
#بخشیازروزم
#فارههنما
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
آخرین ماه تابستون؛شهریور عشق و حال بیحوصلگی هیجان
تابستون 404 در یک قاب📷
خلاصه بخوام بگم سهماهِ نسبتا خوب و دوستداشنتیای بود،خوش گذشت💆♀😂
ولییی ادم مودی فقط من😂!
دلم میخواد گریههه کنم ولی از یه طرف هر روز میرم گلستان شهدااا پیش شهیدااا😭😭♥️🤌🏻✨
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
ولییی ادم مودی فقط من😂! دلم میخواد گریههه کنم ولی از یه طرف هر روز میرم گلستان شهدااا پیش شهیدااا😭😭♥
داداش تو باید فقط بهخاطرِ همین موضوع خوشحالترین آدمِ رویِ کرۀ زمین باشی 😭😭🤌🏻