[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
جوری که ما سرمون شلوغه 🚶🏻♂✨:
ینی خوشم میاد فقط به فکر خوشگذروندنیم😂
به خودت افتخار کن ...💛
به خاطر تمام اون سختی هایی که پشت سر گذاشتی و رنج هایی که تحمل کردی در حالی که چشمات پر از اشک بود و اطرافیانت فکر میکردن که چه قدر حالت خوبه و نرمالی با اینکه تو داشتی سخت ترین روزای زندگیتو تنهایی میگذروندی:))🌙
#انگیزشی #پروف
@CafeYadgiry🎬
داری زندگیتو میکنی یهو چهارکیلو غم از ناکجاآباد میاد میشینه رو قلبت و مثِ کنه میچسبه بهت . .