[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
جوری که ما سرمون شلوغه 🚶🏻♂✨:
ینی خوشم میاد فقط به فکر خوشگذروندنیم😂
به خودت افتخار کن ...💛
به خاطر تمام اون سختی هایی که پشت سر گذاشتی و رنج هایی که تحمل کردی در حالی که چشمات پر از اشک بود و اطرافیانت فکر میکردن که چه قدر حالت خوبه و نرمالی با اینکه تو داشتی سخت ترین روزای زندگیتو تنهایی میگذروندی:))🌙
#انگیزشی #پروف
@CafeYadgiry🎬
داری زندگیتو میکنی یهو چهارکیلو غم از ناکجاآباد میاد میشینه رو قلبت و مثِ کنه میچسبه بهت . .
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
حوصلم وحشتناک سررفته یکی بیاد سرگرمم کنههه
دقیقااا حس میکنم زندگی خیلییی بی معنیه
هدایت شده از قابنوشتههایِ دخترکِ سبز :)
روزِ اولی که رفتیم مدرسه ، زنگِ دوم یه حاجآقایِ شوخی اومد ، پایِ صحبتاش خندیدیم ولی درآخر یه سری چیزها گفت تأملبرانگیز :) ؛
- فارغ از رشته یا سن و سالی که داری ،
به نیتِ یک شهید صبح بلند شو ، آماده شو و برو مدرسه .
به نیتِ همون شهید به درسا گوش کن و در آخر به نیت همون شهید درس بخون .
صبحِ فردا شهیدِ دیگه و به همین منوال .
هرروز صبح سرِ صبحگاهتون بگید امروز به نیتِ این شهید یا به رفقاتون بگید :)
برکتشو تو سطحِ درس خوندن و یادگیریتون میبینید :)
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
روزِ اولی که رفتیم مدرسه ، زنگِ دوم یه حاجآقایِ شوخی اومد ، پایِ صحبتاش خندیدیم ولی درآخر یه سری چی
تو پرایوتم جاتون خالیه مشکاتیها🥲.
فعلا عمومیه :)
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
من انقدر که برنامهریزی کردم برای کتابخوندن سرِ کلاس ، برای تابستان برنامهریزی نکردم😂😔
به سلامتی این آرزومم پودر شد 😃🤏🏻