حرف از سخت ترین کار دنیا نزن وقتی من با آل استار با دستشور پِدالی وضو میگیرم😐🤌🏻👟
مِگه شوما ممبرا ما نیستین
ینی چی ما انقد زحمت میکشیم با وسواس پست میذاریم سعی میکنیم محتواهای خوب خوب براتون بذاریم،ولی شما چییی؟هیچییی
نه یه ریکشنی نه پیامی
باور کنید ماها نیاز داریم ببینیم که اینجا با دیوار حرف نمیزنیم،دوست داریم وجود تکتک ۹۶ نفرو حس کنیم:)
من بشخصه دوس دارم شما ازمون حس خوب بگیرید و تو ناشناسا باهامون حرف بزنین
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
مِگه شوما ممبرا ما نیستین ینی چی ما انقد زحمت میکشیم با وسواس پست میذاریم سعی میکنیم محتواهای خوب
آقا خداوکیلی به خودتون نگیریدا🥲
ولی درک کنید ماهم گناه داریم