مِگه شوما ممبرا ما نیستین
ینی چی ما انقد زحمت میکشیم با وسواس پست میذاریم سعی میکنیم محتواهای خوب خوب براتون بذاریم،ولی شما چییی؟هیچییی
نه یه ریکشنی نه پیامی
باور کنید ماها نیاز داریم ببینیم که اینجا با دیوار حرف نمیزنیم،دوست داریم وجود تکتک ۹۶ نفرو حس کنیم:)
من بشخصه دوس دارم شما ازمون حس خوب بگیرید و تو ناشناسا باهامون حرف بزنین
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
مِگه شوما ممبرا ما نیستین ینی چی ما انقد زحمت میکشیم با وسواس پست میذاریم سعی میکنیم محتواهای خوب
آقا خداوکیلی به خودتون نگیریدا🥲
ولی درک کنید ماهم گناه داریم
نتیجه مهربونی با همه بچههای کلاس؟سرِ کارگاههای تخصصی همه دور من جمع میشن؛یکی مقوا میخواد یکی شابلون میخواد یکی دستمال میخواد...
منم تو این موارد دلم نمیاد نه بگم و خب الان میبینم یه سریا دارن سواستفاده میکنن،دیگه امروز یکیشون دیده بود خوابیدم دلش نیومده بود بیدارم کنه خودش از تو جامدادیم راپید برداشته بود😐😐😐
واقعا نمیدونم چی باید بگم،آدمو پشیمون میکنن
[یک قابِ از امروز 😂🥲🤌🏻
بیستُیکِ هفتِ صفرچهار ]
#فارههنما
#بخشیازروزم