1 نوامبر،روز نویسنده رو به همه نویسندههای عزیز به خصوص فارهه،بهترین نویسنده قرن تبریک میگم😭💕
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
1 نوامبر،روز نویسنده رو به همه نویسندههای عزیز به خصوص فارهه،بهترین نویسنده قرن تبریک میگم😭💕
واییییبایعیتیتیتیتیتتیتشمسنسندست😭
مقسی عشقمممم😭🥲🥺
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
واییییبایعیتیتیتیتیتتیتشمسنسندست😭 مقسی عشقمممم😭🥲🥺
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از سکوت ؛
خواهر کوچولوی قشنگم ، سه ماهه که
نیستی ولی یه لحظه هم از ذهنم بیرون
نرفتی . امشب شب تولدته و من با دلم
برات شمع روشن میکنم :)))
با خاطراتت حرف میزنم ، با عکسات
لبخند میزنم و با نبودنت اشک میریزم . .
تولدت مبارک فرشتهی من . کاش بودی
تا بغلت کنم، بگم چقدر دلتنگتم ،
چقدر دوستت دارم ولی مطمئنم اون
بالا داری لبخند میزنی و میدونی که
همیشه دوستت دارم :)❤️🩹