هدایت شده از سکوت ؛
خواهر کوچولوی قشنگم ، سه ماهه که
نیستی ولی یه لحظه هم از ذهنم بیرون
نرفتی . امشب شب تولدته و من با دلم
برات شمع روشن میکنم :)))
با خاطراتت حرف میزنم ، با عکسات
لبخند میزنم و با نبودنت اشک میریزم . .
تولدت مبارک فرشتهی من . کاش بودی
تا بغلت کنم، بگم چقدر دلتنگتم ،
چقدر دوستت دارم ولی مطمئنم اون
بالا داری لبخند میزنی و میدونی که
همیشه دوستت دارم :)❤️🩹
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
عادیه من عاشق برگای روی زمینم،عاشق چایی داغ تو سرما ام،عاشق هوای بارونیم🥲؟
دلم برا دونه دونه اش تنگ شده بود🥺
• یه فکت قوی:
من به خاطر سلامت روانم وارد رشته هنر شدم و
الان یه هنرمند روانیمممم😐🤌🏻✂️