[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
امروز 😭>>>
حدودا ماهِ گذشته این موقع شب داشتم ساک جمع میکردم و شادترین آدم رویِ زمین بودم ولی الآن اینجام ؛ تویِ این هوایِ نفسگیر و دارم دست و پا میزنم تا کم نیارم :)🚶🏻♀
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
میگفت ؛ وقتی همیشه باشی ، دیگه دیده نمیشی :)) چقدر راست میگفت !
آره ، من همیشه برایِ همه تویِ همه تایمایِ زندگیشون بودم ولی برای خودم کی بوده ؟!
[مشڪآت⁶⁹]🇮🇷
خیلییی خنده داره واقعااا..
خانوادم🙂
اونا مشکلمو حل کنن🤣🤣🤣
ـ اونا خودشون اصلی ترین مشکلاتمن:)❤️🩹
توکه تصمیمت رو گرفتی عزیزم ،
اونی که باید تیکههایِ قلبی که شکوندیش رو از رو زمین جمع کنه ، منم :)