اون معلمی که بهمون میگه ؛
بچهها من به وجودِ شماها افتخار میکنم و
از درکنارِ شما بودن لذت میبرم 😭😭>>>>
هدایت شده از مبتلایِ امید
«مبتلایِ امید میخواد تقدیمی بده.»
این پیام رو فوروارد کنید و تا زمان دریافت تقدیمی از چنلتون حذفش نکنید.
من طبق وایبی که ازتون بگیرم براتون یک متنِ کوتاه مینویسم🤎
هدایت شده از یاسهاسبزخواهندشد ؛
کاش تو چیزای قشنگ تری از تصوراتم برام در نظر داشته باشی خدای مهربون.
310.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما در کتاب ها پناه گرفتیم ،
ִ┆ @papershelter 💆🏻♀📚 ┆
به تقلید از حانیه ؛
معمولاً سهشنبهها خوش نمیگذره فلذا
امروز خوش گذشت ، پس شکر :)
هدایت شده از خانومکاف؛
وقتی کل ترم درس نخوندم
شب امتحان☠️:
پلنA:درس خوندن🦦❌
پلنB: ازدواج آرامش،ازدواج امیده...✅
کی گفته ادیت راحته ؟!
از ساعت ۷ تا الآن سرِ ادیت یه فیلمی بودم که کمتر از یک دقیقه شد ،
نه کمری برام مونده نه چشمی🦦
فقط هم منتظرم خانم جمشیدیان بگه بد شدههه ؛ اونموقعس که😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃🤌🏻