eitaa logo
✒مـــــه شکن
277 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
504 ویدیو
87 فایل
﷽ درپیچ وخم جاده ی زندگی،گاهی فضای تاریک و مه آلود آنرا باید بامــه شکن عبور کرد . . . لینک کانال: http://eitaa.com/joinchat/1914503168Cda63e1f57f ارتباط: @s_heydari110 حیـــدری
مشاهده در ایتا
دانلود
ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت و مهمانی است. در مهمانی شادی و نشاط و سرور است. براستی چرا فضای نشاط صحیح در این ماه کمتر از فضای غم آلود است؟! از برنامه های تلویزیونی گرفته تا مساجد و کوچه و خیابان...
طرح پولطلای مجلس.pdf
762K
🔖طرح جایگزین « پولطلا » به جای پول اعتباری جهت حل مشکلات اقتصادی 💠 موسسه « متا » طرحی جایگزین پیشنهاد داده است که در این طرح تلاش می‌شود با نگاه تمدنی، مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور ریشه یابی شده و راهکارِ ریشه کن شدن مشکلات تحریمی و تورمی ارائه گردد. 🔺پول ثابت به سبب کالایی بودن، نوسانات تورمی را در اقتصاد غیرممکن می سازد. 🔺در بین گزینه‌های مطرح برای پول ثابت، بهترین گزینه طلا است. طلا آئینۀ تمام نمای نقدینگی ست و نوسانات پولی را به سرعت نمایان میسازد. 🔺پولطلا به عنوان پول ثابت، تحریم گریز و تورم ناپذیر است. ♻️ضرورت، راهکار و طرح عملیاتی این جایگزین را در فایل فوق بخوانید. @meh_shekan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖یکی از فلسفه های حجاب و پوششِ مناسب، امنیت و آرامشِ خود شخص است. نه فقط در ایران که در همه جا چشم های آلوده و آزار دهنده وجود دارند. پس حجاب یک مقوله ی فطری و بین المللی است. چه در گذشته، چه اکنون و چه در آینده. اگر فرضا به آن خانم، حجاب با فواید و آثارش معرفی شود، آیا استقبال نخواهد کرد؟! @meh_shekan
🔖عبرت انگیزترین تصویر سیاسی...! @meh_shekan
🔖منطق حجاب الزامی در اجتماع 1⃣مقدمه اول:   حجاب و پوشش، حکم واجبِ الهی است و در بین اکثریت قریب به اتفاق از مسلمین واجب بودن حجاب، امری ضروری و بالاتفاق است.( یعنی وجوب حجاب در بین شیعه و سنی از واجبات مسلم هست و حتی مثل موضوع ولایت و امورات دیگر، اختلافی هم نیست ) 2⃣مقدمه دوم: آیا این حجابِ شرعی، یک حکم فردی است یا اجتماعی؟ جواب: پوشش و حجابِ مد نظر خداوند از اساس مربوط به رابطه ی یک فرد با فرد دیگر(همان نامحرم )است و این رابطه ی متقابل می شود اجتماعی. پس 👈حکم اجتماعی شد نه فردی. چرا؟ چون اگر حجاب بر فرض مانند نماز یک حکم فردی بود، شخص می بایست حتی در خلوت خودش و در حریم خصوصی اش نیز حجاب را رعایت کند! و حال آنکه حجاب مد نظر قرآن و روایات فقط در حضور جمع و در اجتماع واجب و لازم شده است. 3⃣مقدمه سوم: به این برهان خوب دقت کنید اگر B 👈A باشد و C👈 B باشد. پس بی شک C👈 A هست. حال، حجاب 👈حکم اجتماعیِ قابل توجه و محسوس است. هر حکم اجتماعی قابل توجه 👈 الزام آور است. پس بی شک حجاب 👈 الزام آور است. ملاحظه کردید با این صورت منطقی، حجاب چون یک حکم اجتماعی قابل توجه و محسوس است پس الزام آور و قانونی می شود و ببینید در تمام دنیا، قوانین اجتماعی ای که پای حقوق دیگران وسط هست، الزام آور هستند. لذا هر کس که در اجتماع حاضر می شود، باید قانون الزامیِ حجاب را مانند سایر قوانین اجتماعی، رعایت کند. 4⃣مقدمه چهارم: در جامعه ی ایران که اکثریتِ قریب به اتفاق مسلمان هستند و ایران یک کشور اسلامی است، آن دسته از کسانی که مسلمان نیستند و یا به هر دلیلی احکام و قوانین اسلامی آن را قبول ندارند بی تردید مانند هرجای دنیا می بایست تابع قوانین آن کشور باشند و آنها را رعایت کنند و این از بدیهی ترین موضوعات حقوق شهروندی و اجتماعی است. ✅نتیجه: کسی که قانونِ اجتماعی و الزام آورِ حجاب و پوشش را زیر سوال می برد و می گوید هرکس هر جور دلش خواست انتخاب کند، و باز در رفتار و عمل هم کشف حجاب می کند، این شخص طبق نظر همه ی عقلا و حقوق دان های دنیا👈 قانون اجتماعیِ آن کشور را زیر پا گذاشته و رسما دست به قانون شکنی زده است. چون مثل کسی است که می گوید: بگذاریم عبور از چراغ قرمز دلبخواهی و آزاد باشد و هرکس هر جور خواست انتخاب کند! بنابراین با توجه به تمام مقدماتِ منطقی، در خواست حجاب اختیاری در اجتماع و فضای عمومی، بی معنا می شود چرا که نتیجه اش می شود👈 هرکس دلش خواست قانون را رعایت کند و هرکس دلش خواست قانون را رعایت نکند! و این یعنی آن فرد ابتدایی ترین مساله اجتماعی همان را زیر پا گذاشته است. @meh_shekan
گفت: وقتی بچه ها دارند خارج از مدرسه آهنگ های ناجور گوش می دهند چرا به آنچه در مدارس اتفاق افتاده حساس تر شدید؟! گفتم: در حالت اول قبحِ برخی از آن آهنگ ها با اشعار مبتذلشان باقی است اما وقتی در مدارس و اماکن رسمی و توسط برخی مدیران و معلمان ترویج و زمینه سازی شود آنگاه دیگر قبحی برای آن حرکات دیده نمی شود! @meh_shekan
🔖وعده ی فتح مکه توسط رهبر انقلاب 🔺کشوری در این منطقه و شاید در همه جای دنیا به بدی دولت سعودی من سراغ ندارم. هم مستبد است، هم دیکتاتور است، هم فاسد است، هم ظالم است، هم وابسته است. این دولت اینجوری را برایش امکانات هسته‌ای فراهم میکنند. اعلام کردند که نیروگاه هسته‌ای برایش میسازند. اعلام کردند که مراکز تولید موشک درست میکنند. اینجا اشکالی ندارد، چون وابسته به آنها و چون متعلق به آنهاست! حالا البته اگر بسازند هم بنده شخصاً ناراحت نمیشوم، چون میدانم که اینها ان‌شاالله در دوران نه چندان دوری به دست مجاهدان اسلامی خواهد افتاد. ۹۸/۱/۱ #فتح_بیت_الله_الحرام #فتح_بیت_المقدس #کلیدظهور @meh_shekan
دهه ی اول ماه مبارک تمام شد. چه زود داره می گذره...
از باتلاق هوس ها اگر عبور کردی، به چشمه ی زلال عشق خواهی رسید. عشق همان آب حیات است، گر نصیب بی هوس شود، معنی زندگی را خواهد فهمید... @meh_shekan
مطلب قابل تأمل یکی از دوستان: در جریان ساسی مانکن من ابیاتی از یکی از این رپرها یادم می آمد که البته رپر جدی ای هست نه از این بزن و برقصا. مضمون اون اشعارش چنین چیزی است که مخالفاش از جمله شاید حاکمیت رو مخاطب قرار میده و میگه الان مهم نیست قدرت دست توه ، مهم اینه که بچت داره آهنگ های من گوش می کنه و من جوانه ای هستم که بعدها سر در میارم! واقعیت اینه که بودجه های فرهنگی این مملکت داره با بهره وری پایینی خرج می شه و در رسانه های بی مخاطب تلف می شه و گروههای مرجع به سرعت داره تغییر پیدا می کنه و بیچاره کسانی که زبان و رسانه زمان خودشان را نشناسند و ... و با بودجه بیت المال و حتی شخصی آب در هاون بکوبند @meh_shekan
🔖وَيُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ ﻭ ﺭﻋﺪ، ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ حمد ﺧﺪﺍ، ﺗﺴﺒﻴﺢ می گوید.../رعد،آیه ۱۳ پ.ن: تصویری زیبا از رعد و برق در آسمان حرم مطهر رضوی #سعیدحیدری @meh_shekan
🔖نگاهی دوباره به تحقق ظهور 🔺دو نگاه به تحقق ظهور امام زمان علیه السلام وجود دارد: ۱. برخی فقط به دنبال هستند ۲. برخی به دنبال تحقق هستند نگاه اول هرچند می تواند امید بخش باشد اما توقف در آن نادرست می باشد چرا که اینطور اعتقادی باعث انفعال و کم کاریِ جامعه ی منتظر و زمینه ساز سیطره بیشتر دشمنانِ مهدویت می شود. اما نگاه دوم را یک نگاه صحیح و وظیفه شناس و محرک به سمت تحقق ظهور می دانم. کسی که مدام در جستجوی علائم و نشانه های ظهور باشد در همین مرحله توقف دارد و همواره در حال در جا زدن و سرگرم شدن به موضوعی است که نه در اختیار اوست و نه تکلیفی نسبت به آن دارد. ولی کسی که می خواهد شرایط ظهور را فراهم کند به عوامل آن توجه می کند. و بی شک با تحقق شرایط ظهور، علامات ظهور نیز جلوه می کنند.(دقت شود) با این مقدمه، باید دانست که از مهمترین شرایط ظهور، است و تا وقتی این موانع بر طرف نشود زمینه و شرایط فرج محقق نخواهد گردید. حال وقتی در روایات غیبت رجوع کنیم از میان عوامل غیبت دو عامل از مهمترین عوامل یا به عبارتی از اساسی ترین موانع غیبتِ امام زمان محسوب شده اند: ⬅ الف: تهدید جان امام زمان ( علل الشرایع، ج۱،ص۲۸۴) ⬅ ب: بیعت تحمیلانه با طاغوت ( اصول کافی، ج۱،ص۳۸) بنابراین بدیهی است برای رفع این موانع، شیعیان و همه حق طلبان باید به دست یابند تا بتوانند هم جان امام را حفظ کنند و هم نگذارند دشمن و طاغوت زمان حضرت را به بیعت با خود وادار کند. بنابراین جا دارد نگاه درست به انتظار از نگاه نادرست و انحرافی به آن مشخص شود و بدانیم دشمن می خواهد ما را کجا سرگرم کند تا از اصل ماجرا غافل باشیم. از این رو در ادامه، مراتب و گام های تحقق ظهور را در ذیل می آورده می شود تا مشاهده کنید که خیلی از منتظرین نسبت به ظهور چند گام عقب هستند و متأسفانه سرگرم و سردرگُم در مسائل بی فایده قرار گرفته اند! 1⃣👈 به قدرت رسیدن شیعه 2⃣👈 حفظ جان امام و عدم بیعت حضرت با طاغوت 3⃣👈رفع موانع ظهور 4⃣👈فراهم شدن شرایط ظهور 5⃣👈 تحقق ظهور. ملاحظه فرمودید که برای تحقق ظهور و فرج حضرت، خیلی ها مرحله ی اول را فراموش کرده اند و به علائم ظهور چسبیده اند! و این همان چیزی است که دشمن می خواهد. او می خواهد جامعه ی منتظر سرگرم علائم ظهور باشد اما سراغ مرحله ی اول یعنی به « قدرت رسیدن منتظرین » نرود! پس حقیقتا در بحث انتظار چهار گام عقب هستیم لذا باید نگاه دوباره ای به انتظار و ایجاد زمینه ی فرج و ظهور داشت. @meh_shekan
🔖هنر #امام_حسن از نظر رهبر انقلاب در کتاب #انسان٢۵٠ساله @meh_shekan
🔖ترسیم شبکه ی هستی و وجود ارتباطات پیچیده، می توانند ضرورت وجود دین و امام معصوم و دیگر سوالات را تبیین و حل کند. #سعیدحیدری @meh_shekan
.... 🔖چقدر از نمادهای مذهبی سو استفاده می شود! و این ها باعث دلزدگی برخی از این نمادها می شود. اما مردم باید تشخیص دهند که همان طور که شمر عمامه و ریش و انگشتر داشت، امام حسین ع هم دقیقا عمامه و ریش و انگشتر داشت ولی بین این دو تفاوت از زمین تا آسمان است. #سعیدحیدری @meh_shekan
🔖با فردی بحث می کردم که قانون حجاب و پوشش برای رعایت حقوق متقابل است و درخواستِ حجاب اختیاری حد و مرزی نمی شناسد. گفت: حد و مرز آن را عرف مشخص می کند. گفتم: روندِ دیروز تا امروز از پوشش نشان داده این عرفی که شما می گویی به مرور به بی حجابی کامل و برخی از مصادیق برهنگی می انجامد. تصویر فوق نشان می دهد این عرفِ مد نظر برخی از دوستان بعد از قبول و ترویج مانتوهای جلو باز، به مانتوهای پشت باز هم دارد می رسد! پس قانونی که بر اساس عقل و شرع بنا شده را احترام بگذاریم. #سعیدحیدری @meh_shekan
🔖 ماجرای پاسخ جالب و صریحِ مرحوم استاد علی صفایی(ره) به درخواست بنی‌صدر 📌راوی: سید مجید پورطباطبایی از شاگردان مرحوم صفایی(ره) اواخر سال ۵۹ بود که یک روز ظهر سر سفره حاج شیخ (ره) در منزل ایشان (موسسه لیله القدر فعلی) نشسته بودیم تا قابلمه آب گوشت را بیاورد. از در کوچه سه نفر مرد شیک پوش و کراواتی وارد شدند، به قرینه تصاویری که از سلامتیان دیده بودم او را شناختم. وارد شدند. سلامتیان (رئیس دفتر بنی صدر و سردبیر روزنامه انقلاب اسلامی) از یکی از دوستان پرسید: " ببخشید منزل آقای دکتر صفایی حائری همین جاست" دوستمان با خنده جواب داد: "از کی تا حالا شیخ ( آن موقع هنوز حج مشرف نشده بود)دکتر شده و ما خبر نداشتیم " بعد با صدای بلند سمت آشپزخانه گفت: "اقای صفایی بیایید براتون مهمون اومده." حاج شیخ، که مثل همیشه پیراهن سفید بلندش روی شلوار سفیدش افتاده بود قابلمه بزرگ به دست که در آن آب گوشت و پلاستیکی پر از نان های سنگک خشک شده از بود بیرون آمد. قابلمه را کف سفره گذاشت و رو به رفقا کرد که نان ها را ترید کنند، بعد رو به سلامتیان و دوستانش برگشت و سلام کرد و گفت: " بنده علی صفایی هستم، امری داشتید" سلامتیان و دوستانش که از دیدن آن صحنه کاملا شوکه و گیج شده بودند. نیم خیز سلام کردند. حاج شیخ به سر سفره دعوتشان کرد و به یکی از دوستان گفت: "بچه ها به اقایان قاشق بدهید: ترید آب گوشت آماده شده بود. همزمان بیش از ده دوازده قاشق داخل قابلمه بود. شیخ به سلامتیان تعارف کرد، فکر می کنم او را شناخته بود. سلامتیان مانده بود که قاشق را بگیرد یا نگیرد، با اکراه گرفت. حاج شیخ در حال خنده رو به آن دو نفر دیگر کرد و گفت: "اگر جلو نیایید، این قوم یأجوج و ماجوج چیزی ته قابلمه باقی نمی گذارند" سلامتیان با ادبیاتی لفظ قلم و کتابی گفت؛ "جناب دکتر! آقای دکتر بنی صدر خدمت جناب عالی عرض سلام داشتند و تقاضا داشتند تا جناب عالی منّت بگذارید و مسوولیت صفحه اندیشه روزنامه انقلاب اسلامی را بپذیرید" حاج شیخ لبخند زد. به بغل دستی سلامتیان تعارف کرد و گفت: "میل کنید نان خشک هایش کپک زده نیست، نون مون تموم شده، الان هم ساعت ۳ بعداز ظهر نونوایی بسته است، برای آب گوشت و آب دوغ هم نون سنگک خشک بهتر است، حتما تجربه دارید" سلامتیان هم چنان در حال توضیح بود، حاج شیخ گفت: "ببخشید یادم رفته بود پیاز بیاورم، اجازه بدهید بروم همرا با گوشت کوبیده پیاز هم بیاورم، با آب گوشت پیاز می چسبد. شیخ رفت و پیاز و گوشت کوبیده را آورد. مجددا سلامتیان ادامه داد : "جناب دکتر نظرات تان راجع به بخش اندیشه روزنامه انقلاب اسلامی چیست؟ ایده خاصی دارید؟" مرحوم شیخ گفت : "ببخشید نون تازه نداشتیم، ببینم اگه چیزی از ترید ها ته قابلمه باقی مانده است گوشت کوبیده را برایتان رویش بریزم" بعد بلند شد برود پشقاب بیاورد. سلامتیان افزود: "زحمت نکشید جناب اقای دکتر! لطفا پاسخ مرا بدهید" ایشان که نیم خیز شده بود با لبخندی نیمه شوخی، نیم جدی پاسخ داد: "بنده علی صفایی حائری، فرزند مرحوم عباس صفایی حایری و نوه شیخ محمد علی صفایی حائری هستم که قبرش بالای سر آیت الله سید محمد خوانساری در بالاسر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها واقع است، حرم که رفته اید؟" مساله جالب شده بود، دست ها دیگر داخل قابلمه نمی رفت، همه خوردن را فراموش کردند و منتظر ادامه این رویارویی بودند. باز سلامتیان تقاضای خود را با عبارات قلمبه سلمبه دیگری مطرح کرد، شیخ رو به او چهار زانو نشست و گفت: "ببینید اقائ.. راستی سر کار هنوز خودتان را معرفی نکرده اید؟" سلامتیان گفت: " بنده از دوست داران مطالب حضرت عالی و رییس دفتر جناب اقای دکتر بنی صدر ، ریاست جمهوری محترم هستم". شیخ گفت: "خوب حالا فهمیدم" و بعد ادامه داد و گفت: "بچه که بودیم مرحوم مادرم برای من و دو برادرم و دو خواهرم پنج تا مرغ خریده بود. البته به نام بچه ها بود ولی به کام جمع. مرغ ها تخمی بودند، روزی یک عدد تخم می کردند، مرغ های خواهران و برادرانم در جاهای دم دستی تخم می گذاشتند و مادرم آن ها را تصاحب می کرد تا به زخم شام شب و یا نهار فردا بزند، ولی مرغ من جلب بود، اوائل که اصلا تخم نمی گذاشت و بعد هم که تخم گذار شد، جاهایی تخم می گذاشت که قابل دسترس نبود و مادرم نمی توانست از آن ها بهره ببرد" بعد روی دو پایش مستقیم صورت به صورت سلامتیان نشست و گفت: "آقای سلامتیان! از در که وارد شدم شما را به خصوص شناختم، به دکترتان جواب سلام مرا برسانید و بگویید علی صفایی حائری نه دکتر صفایی گفت: "مرغ من در لانه دشمن تخم نمی گذارد و داخل درطرح دیگران نمی شود" بعد بلند شد و به اندرونی رفت. لقمه در دهان دیگران ماسیده بود، سلامتیان و همراهانش که نمی دانستند چه کنند. چند لحظه ای درنگ کردند، و بعد با عصبانیت از خانه خارج شدند. @meh_shekan
مهدی جان! ای امام من! تا کی در انتظار آمدنت باشیم؟ بی تو، روزگار چون سیاهی هاست. بی تو بودن را تحملی نیست. مگر می شود تشنه در انتظار آب باشد؟! و شب در انتظار مهتاب؟! ما به انتظارت نه نشسته بلکه ایستاده ایم بی تفاوت و سر در لاک نیستیم آری، ما به سوی تو حرکت می کنیم فهمیده ایم تا خود نخواهیم، فرج نخواهد شد. به ما توان و سعی ده، تا تو و راهت را درک کنیم. اللهم عجل لولیک الفرج... @meh_shekan
🔖خرمشهرها در پیش است... @meh_shekan
🔖ابن ملجم شناسی این شب ها و روزها که اسم ابن ملجم مرادی زیاد تکرار می شود، از شخصیت او و اینکه چرا شد قاتل امیر المومنین(ع)، کم گفته شده است، ابن ملجمی که: - حافظ و مدرس قرآن بود - فقه شناس بود - دائم الذکر و دائم الصیام بود - از بیعت کنندگان با امیر المومنین ع بود - در رکاب و از یاران امام علی ع بود و... اما چه شد که شقی ترین اشقیاء گردید و به این وضع دچار شد؟! 🔺سه عاملِ تأثیر گذار را می توان نام برد که باعث سقوط ابن ملجم شد: ١. عبادت و اذکار او عمیق و با حضور نبود، بلکه فقط لقلقه ی زبانش بود و درک و فهم عمیقی از دین نبرده بود. ٢. عدم پیروی از امام خویش. در جنگ صفین گوش به حرف و فرمانِ حضرت امیر نداد و در مقابل ایشان ایستاد. ۳. شهوت رانی و عدم کنترلِ تمایلاتش. خصوصا با دیداری که با قطّام داشت او را وسوسه کرد و فریب داد تا امام علی را در مسجد ضربت زند. این سه عامل در زندگی ابن ملجم مرادی بیشتر به چشم می آیند. آیا ما از این آفات و ویژگی ها به دور هستیم؟! دعا کنیم که با ریشه کن کردنِ چنین عواملی در زندگی خود، به سرنوشت ابن ملجم با آن جایگاه دچار نشویم. و از خدا بخواهیم عاقبت ما را ختم بخیر کند. @meh_shekan
"علی" پدر همه ی بی پناهان.... @meh_shekan
🔖 علی(ع) را همانگونه که هست بشناسیم در مورد شخصیت امیر المومنین علی علیه السلام توجه باشیم که به جهت حذر از افراط، به سمت تفریط نرویم! برخی در نوشته ها دیده شده که شخصیت امام علی ع را می خواهند خیلی عادی و مثل من و شما و یا مانند یک دانشمند ساده جلوه دهند!! بله، همانطور که از امام علی شخصی تنها آسمانی و دست نیافتنی درست کردن اشتباه است، همانطور ایشان را فردی معمولی نشان دادن هم اشتباه است. اگر واقعا رسول خدا فرمود: « اَنا مدینه العلم وَ علی بابُها. من شهر علم هستم و علی در آن شهرِ علم »، واقعا حقیقت دارد. چه کسی می تواند عدالت دقیق، شجاعت بی نظیر و علمِ متعالی، مهربانیِ بی حد و عبادت عارفانه ی علی علیه السلام را کتمان کند؟! به نظرم بهترین مرجع برای شناخت امام علی ع نهج البلاغه است. آری نهج البلاغه کتابی مهجور که به درستی شخصیت امام علی را از کلمات و بیانات و رفتار و سیره ایشان نشان داده است. در نهج البلاغه، عدالت علی، علم و دانش علی، سیاست علی، بیان و سخنوری علی، رافت و بخشندگی علی، پهلوانی علی، مرام علی، خداشناسی علی، مردم داری علی، و... را می توان خوب حس کرد. پس در مورد امام علی علیه السلام نه افراط باید کرد و نه تفریط. علی ع را همان گونه که در دفتر تاریخ و زمانه آمده، باید دید. @meh_shekan
دیگر تمام شد مرغ از قفس پرید، ندا داد جبرئیل اینک شما و وحشتِ دنیای بی علی... 👤ناشناس @meh_shekan
شهادتت مبارک... امام جمعه کازرون در شب قدر، با ضربات چاقو، به شهادت رسید. @meh_shekan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖قاتل امام‌جمعه کازرون که تحت تأثیر یک فرقه نوظهور و ضاله بوده، معتقد هستند امام زمان عج دوران غیبتش تمام شده ولی این روحانیون اند که مانع از آمدن او هستند! وجود فرقه های انحرافی، عاقبت انسان را به سرنوشت چنین افرادی منتهی می کند. پ. ن: قاتل امام جمعه کازرون در شهر با دشداشه و شال سبز سوار بر اسب قبل از دستگیریش. @meh_shekan