بچه ها من لینک ناشناس و عوض کردم قبلیه باز نمیشد لینک و ویرایش زدم سنجاق کردم کاری داشتین در خدمتم.
بالاخرهههههه
ممنون از آقای داور درسته خیلی با ما همراه نبود ولی همینم خوبه✨✨
من الان دیکه کشش اینو ندارم که بخوام ناراحت باشم چرا فلانی من و اینگور کرد یا مشکل چی بوده و ...
اگه طرف و دوست نداشته باشم به راحتی باهاش خداحافظی میکنم با وجود روحیه ای که زود وابسته میشه😀