eitaa logo
🇵🇸 مهرخوبان 🇮🇷
344 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
18 فایل
اینجا اخبار و تحلیل های مهم را نشر می دهم یادداشت هایی را در کانال https://eitaa.com/ebrahim_esmaeili می نویسم خوشحال میشم نظر بدین #یاحقکهباعلیست
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 تصاویری قدیمی از رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لباس احرام
🔻۳۰نفر از عوامل عملیات تروریستی اخیر در سیستان‌وبلوچستان خارجی بودند فرمانده نیروی زمینی سپاه: 🔹در برخی از کشورهای خارجی، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت آفرین پرورش داده می‌شود و جالب است بدانید که این تروریستها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است. 🔹جالب است بدانید در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی، هویتی کاملا خارجی داشتند.
دکتر عبدالملکی: از بین ۶ نامزد حاضر در انتخابات، تنها کسی که با افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ موافقت کرد دکتر جلیلی بود.
♨️برنامه‌ای برای شاه‌راه پول‌ساز کشور! ⁉️برنامه برای روابط خارجی و چیست؟
⁉️دغدغه «اشتغال جوانان» در دولت جلیلی چگونه برطرف خواهد شد؟ 💢بخشی از برنامه‌های دکتر برای را بخوانید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سکوت عاشقانه 🔹 مراسم قرائت دعای عرفه ویژه ناشنوایان در حرم مطهر رضوی
بچه‌ها اونی میشن که از ما می‌بینن، نه اونی که ما دوست داریم و ازشون میخوایم!
📈💵افزایش ۴۱ درصدی صادرات غیرنفتی ایران به افغانستان صادرات غیرنفتی ایران به افغانستان در دو ماه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته صد و دو میلیون دلار افزایش داشته که نشان دهنده رشد چهل و یک درصدی است. قابل ذکر است میانگین ارزش گمرکی هر تن کالای صادراتی ایران به جهان در دو ماهه اول سال جاری حدود سیصد وچهل ودو دلار بوده است که شاخص مورد نظر در رابطه با افغانستان، نود و هشت دلار بالاتر از میانگین کلی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدای سعیدیسم هم دراومد 😡 آقای جلیلی اینقدر حرصمون نده 😐 شما ظاهرا از یه سیاره دیگه تشریف آوردین !!
🔴 مسلم زمان را تنها نگذاریم ... ماجرای مسلم و کوفیان از آن ماجراهای دردناک قصه کربلاست. تو گویی امتحانی مقدماتی بود برای کوفیان مدعی، پیش از امتحان بزرگ عاشورا و دیدیم هر کس که مسلم، نماینده اباعبدالله الحسین را به هر بهانه ای تنها گذاشت، از ترس و طمع گرفته تا عذرهای به ظاهر شرعی، در روز عاشورا هم از یاری امامش بازماند. در این زمانه هم هرکس به هر بهانه ای مسلم زمان را یاری نکند، قطعا توفیق یاری ارواحنا فداه را پیدا نخواهد کرد /"قاسم اکبری"
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑قحطی در شمال غزه روز به روز گسترده‌تر می شود
🔴دکتر جلیلی در مسئولیت های اجرایی خود چه قدر سابقه مبارزه با فساد دارد ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جلیلی: اقتصاد ایران از مشروطه تا امروز را به دقت مطالعه کرده‌ام نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: 🔹اقتصاد ایران از دوران مشروطه تا کنون را به دقت مطالعه کرده‌ایم. 🔹۶ برنامه توسعه قبل و بعد از انقلاب ظرف ۱۱ سال گذشته به دقت بررسی شده است. 🔹سوال جدی مردم این است که در میزگردها موضوعات شناخته شده مطرح می‌شود و پاسخ‌هایی داده می‌شود، اما چرا تا کنون انجام نشده است؟