کوثر اسم توهم خیلی قشنگه خدا برای اینکه حضرت فاطمه سلام الله میخواسته دنیا بیاد گذاشته
اسم من فقط بی معنی موند.
البته معنی داره اما ترجیح می دادم در گذشته با این اسم زندگی میکردم.
🖤توت خشک🖤
ببین من پیامای قدیمیتو میخونم میگم چرا انقدر این انرژی داشته
انرژی عین شارژ گوشیه تموم میشه اما مشکل اینجاست گوشی شارژر داره اما من نه.
البته شاید سحر .
https://eitaa.com/doniayehagh/4109
مهرناز به معنی خورشید نازه
در گذشته به این اسم ناز خورشید میگفتند به همین دلیل ترجیح میدادم با همچین اسمی در گذشته زندگی میکردم.