🖤توت خشک🖤
الحق که دوستات بیکارن که به عنوان خاطره اسم منو مینویسن
وای بیشعورا کنار اسمت با ماژیک قرمز پررنگگگگگ نوشته بودن بعد کنارش قلب بزرگگگگگ
این اهنگ کاش که میشد بهت بگم چقدر دوست دارم چقدر مثل بچه گیام لالایاتو دوست دارم این اهنگ کوفتی من مامان بزرگم مرده بود باهاش یه ادیتی برای مادربزرگم زدن هرسال روز مادر اینو میزاشتن من مثل سگ گریه میکردم
🖤توت خشک🖤
این اهنگ کاش که میشد بهت بگم چقدر دوست دارم چقدر مثل بچه گیام لالایاتو دوست دارم این اهنگ کوفتی من م
وای الان حالم بد بود حالا چنل نازنین چای و لیمو پاستیلو دیدم دارم جر میخورم از گریه