🖤توت خشک🖤
این اهنگ کاش که میشد بهت بگم چقدر دوست دارم چقدر مثل بچه گیام لالایاتو دوست دارم این اهنگ کوفتی من م
من چی بگم که بابا بزرگم ۲۲بهمن و چهار روز قبل تولدم فوت شد
هدایت شده از بستنی شکلاتی طرد شده
من همیشه عاشق محرم بودم
از بچگی
توی بچگی که بخاطر این بود که هرشب توی حرم حضرت معصومه توی شبستان نجمه خاتون یه اکیپی هرشب جمع میشدیم و مافیا بازی میکردیم
بچه بودیم دیگه
بعد ما یک قسمت خاصی از اون شبستان میرفتیم
و هرشب هم اون قسمت خالی بود
و میگفتیم که امام حسین این جا رو برای ما نگهمیداره:))))
و بعدش میتونم بگم امام حسین ناجی منه
یعنی کاملا کلمه ناجی رو میتونم به امام حسین نسبت بدم:)
کسی که منو از باتلاق گناه و دنیا بیرون کشید
یعنی من واقعا زندگیمو مدیون امام حسینم هاااا
و جدای از این ها
بنظرم ماه محرم یک ماه زنده کنندست
یک فرصته برای این که به روحت یک زندگی دوباره بدی
یک فرصتیه که دوباره بتونی خودت رو پاک کنی
🖤توت خشک🖤
من همیشه عاشق محرم بودم از بچگی توی بچگی که بخاطر این بود که هرشب توی حرم حضرت معصومه توی شبستان ن
من درکی نداشتم بخاطر شربت زعفرونا دوست داشتم...