🖤توت خشک🖤
ویلیام ربات خرگوشه
همینجوری از اسم ویلیام خوشم میومد اصلا دقت نکرده بودم که یه کاراکتر خرگوش هم با همین اسم وجود داره بعد از مرگش یادم اومد😶🌫
🖤توت خشک🖤
ویلیام افتن که روباط نبود😰 بعدش روباط،شد😱 فکر کن- نتیجه گیری های من حرف نداره😨
وای باعوش بعد تازه رفیقمم مرده هیچ وقت نمیمیره و میگه ایم الورز کام بک
🖤توت خشک🖤
همینجوری از اسم ویلیام خوشم میومد اصلا دقت نکرده بودم که یه کاراکتر خرگوش هم با همین اسم وجود داره ب
جوری که منو محیا انیتا میدونیم داریم درمورد چه چیز ترسناکی حرف میزنی
🖤توت خشک🖤
جوری که منو محیا انیتا میدونیم داریم درمورد چه چیز ترسناکی حرف میزنی
نه بابا فقط بحث یه خرگوش نازه مگه نه؟🎀
هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
ساعت از دوازده که میگذره همه ی کانالدارا روانی میشن اللخصوص خودم🤣