سادات تو مثلا 16 سالگیت موهاتو رنگ میکنی بعد خواهرت 11 سالگیش چون تو قبلا با پدر و مادرت بحث کردی و قفل رو شکستی
امیدوارم تو زندگی بعدیم عضو یکی از این گروه ها باشم
🖤توت خشک🖤
سادات تو مثلا 16 سالگیت موهاتو رنگ میکنی بعد خواهرت 11 سالگیش چون تو قبلا با پدر و مادرت بحث کردی و
نه تو ما از این خبرا نیست با کسی شوخی نداریم سن قانونی برا همه یکیه 😉
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
نظرتون راجب من چیه؟
چجوریم از نظرتون؟
(جدی و بدون تعارف بگید:)
یه تینیجر ناز و خانومی که خوشحال باهاش دوست شدم نظرم اینکه خیلی خلاقی برای ممبر هات و دوستات وقت میزاری باهات خوش میگذره و شعور داری که خیلیا تو این جامعه ندارن این خیلی خیلی خلاصه شدست