eitaa logo
ملت دانا
2.5هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
6هزار ویدیو
27 فایل
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج ابتدا فکر میکردم که مملکت وزیر دانا می‌خواهد، بعد فکر کردم شاید شاه دانا میخواهد، اما اکنون میفهمم" ملت دانا " می‌خواهد امیر کبیر ارتباط با ادمین : @OneLikeYou
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️ واکنش سعید جلیلی به دروغ کناره‌گیری
🟢 عکس نوشته نظر سنجی علیرام نورایی بازیگر طرفدار نظام
. ♨️ مسعود ده‌نمکی در توییتی از سعید جلیلی حمایت کرد و نوشت: جلیلی نماینده کسانی است که مطالبه خود را در سبد چپ و راست جستجو نمی‌کنند.
اصلح چه کسی است 😍
📌 چه کسی دور و اطرافش آدم مشکوک زیاده ؟ چه کسی میگه نمیشه از ورود بی حجاب ها به مترو جلوگیری کرد ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ اصلح کیه؟ 👈 به نظر شما این شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب عنوان می‌کنند در کدام نامزد انتخاباتی، بیشتر وجود داره؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تویی که داری حاج قاسم و سپاه و سردار حاجی‌زاده و رهبر انقلاب رو خرج یه کاندیدا میکنی، به این هم فکر کن که وقتی شنبه نتیجه انتخابات مشخص شد و طرف به دور دوم راه پیدا نکرد ممکنه یه عده بگن مردم به این عزیزان که اسم بردم نه گفتن (هرچند اشتباهه) !! پس بفهم چیو خرج چی میکنی.
کمیته حقوقی ستاد دکتر جلیلی از تمام رسانه هایی که خبر دروغ انصراف ایشان از انتخابات را منتشر کرده اند، شکایت خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ انتقاد معنادار دکتر زاکانی: بعضی‌ها در مناظرات حرف نزدند و فکر کردند بده می‌شوند! 🔹 انشالله مردم راه را ادامه بدهند. 🔹امیدواریم که شهید رئیسی فردا دل‌ها را به سمت سوق بدهد.
تبریک میگم، اصلاح طلبها هم به کمک بیشرفهای دروغگوی ریشو اومدن! همین کاراتون ما رو مصمم تر میکنه و ان شاءالله فردا حماسه آفرینی خواهیم کرد و تو دهن شما و پدرخوانده هاتون خواهیم زد. 😎✌️ حروم لقمه های پلشت! چطور میتونین این نون حروم رو ببرین سر سفره زن و بچتون
👆
توصیه شهید سلیمانی به برخی ها درمورد انتخابات : یا وصیت امام ، یا حمایت از یک کاندیدا ...
🔻واکنش دفتر آیت‌الله جوادی آملی به بی‌اخلاقی‌های یک ستاد خاص/ یک عملیات روانی دیگر خنثی شد پایگاه اطلاع رسانی اسراء: 🔹به اطلاع عموم مردم متدیّن و فهیم می رساند که کلیه اخبار و اطلاعات در مورد محتوای دیدارها، جلسات و سخنرانی ها و مواضع حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی (دام ظله)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی بنیاد اسراء به آدرس  esra.ir به آگاهی می رسد و تنها اخبار منعکس شده در کانال و سایت رسمی بنیاد اسراء مورد تایید می باشد. 🔷امید است همگان، خصوصا اصحاب رسانه، در جهت ایجاد جامعه متعالی که بر مبنای صدق، عدل و رعایت مناسبات صحیح اخلاقی و حقوقی بنا می شود، حرکت نمایند. ان‌شاءالله. 🔸دقایقی قبل و در ادامه عملیات‌های رسانه‌ای یک ستاد خاص علیه سعید جلیلی، متنی قدیمی در صفحات غیررسمی به نام آیت‌الله جوادی آملی درج و به طور گسترده منتشر شده بود. 🔸در ساعات گذشته این چندمین خبری است که به صورت هماهنگ و گسترده و با هدف تخریب و تردید در بدنه حامیان جلیلی منتشر می‌شود.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقای پژمانفر نماینده انقلابی مشهد
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ همرزم و دوست نزدیک سردار سلیمانی به شایعات ساختگی علیه سعید جلیلی پایان داد سردار نوعی اقدم، در دفتر اهدایی حاج قاسم به جلیلی خاطراتی شنیده نشده از اعتماد و تعامل سازنده آن‌ها بیان کرد. پیش از این نیز پخش شایعه عدم رابطه سازنده شهید سلیمانی با سعید جلیلی، با واکنش های منفی از سوی افراد مختلف رو به رو شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقصیر جلیلیه دیگه! جلیلی بود که تو تهران رای چهارم رو آورد اما برای ریاست جمهوری هم اومد. جلیلی بود که رئیس مجلس بود اما اونجا رو ول کرد اومد. جلیلی بود که تو اکثر نظرسنجیا رای سوم رو داشت اما میگفت همه باید به نفع من کنار بکشن!! آره تقصیر جلیلیه!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ سخنان جالب آقای قالیباف و نسبت دادن به سردار حاج قاسم سلیمانی 👈 جوابش رو هم خود سردار دادن 👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تو دهنی محکم حاج قاسم سلیمانی به کسانیکه با حرفهای کلیشه ای بدنبال برسمیت شناختن بدحجابی و بی‌حجابی هستند 🔹شهید حاج قاسم سلیمانی: بر محفوظ بودن دختر خودمان حریص باشیم اما بر ولنگاری جامعه بی‌تفاوت باشیم؟ که کسی جرات نکند در جامعه امر به معروف و نهی از منکر بکند!
📌 بزرگوار مقابله با بدحجابی رو دوقطبی میداند البته در تهران آنهایی که به چشم دیده اند تصدیق میکنند که ما بدحجابی نداریم بلکه رفتارهای جلف و زننده و بی حجابی و بدن نمایی داریم آیا کسی که نیم تنه میپوشد بدحجاب است ؟
📌 4 سال کارنامه ی شما در مجلس چه بود ؟
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تفاوت نوع تعامل قالیباف و سعید جلیلی با کاندیداتوری و کناره گیری به نفع ایشان. هردوشون انصراف دادن ولی این کجا و آن کجا . میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است .
📌 قالیباف : همه متوجه شدن که وحدت چیز مهمیه ... ولی همه چیز من نیست 👈 میدونید که این حرفتون خیلی جنجالیه ...