★عامل اساسی هدایت انسان★
-من اراده ندارم کاری انجام بدم :(
+اما من دارم نیازی هم به تقویت ندارم !
-خوش به حالت...!
٭یه لحظه وایستا!
مگه میشه نیازی به تقویت اراده نداشته باشی؟!!
فردا شب راس ساعت ۲۱ اینجا باش تا در این باره باهم یه محفل داشته باشیم:)
دست رفقاتم بگیر بیار!
(با نشر ، در ثواب این محفل شریک باشید)
https://eitaa.com/joinchat/1199112828C9d3a211f3f
عروج
❤️🩹🙂🥀 @merag_e
تنها درمانا!
درد های ما به اوج رسیده است؛
امداد تو را میطلبد.. !
@merag_e