عروج
با یک چنین دولتی مذاکره نباید کرد، مذاکره کردن عاقلانه نیست، هوشمندانه نیست، شرافتمندانه نیست. ۱۴۰۳
حضرت آقا رسما اعلام کردن
مذاکره با آمریکا یعنی بی شرفی!
اونوقت باز یه عده سیس صلح و مذاکره برشون داشته!!
@merag_e
هدایت شده از بیداری ملت
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ ظریف در کمسیون امنیت ملی
(٢٨ آذر ٩۵):
من اعتراف می کنم،اشتباه کردم به حرف جان کری وزیر امورخارجه آمریکا اعتماد کردم.
می پذیرم اشتباه کردم و مسئولیت آن را می پذیرم.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
عروج
❌️ ظریف در کمسیون امنیت ملی (٢٨ آذر ٩۵): من اعتراف می کنم،اشتباه کردم به حرف جان کری وزیر امورخارجه
کاش این یکی خفه شه..!
کاش لال بشه..
کاش بمیره..!!!