اگه ندونی عملی که داری
مرتکب میشی گناهه، خدا
برات گناه حسابش نمیکنه ؛
ولی از وقتی که بدونی اون
عمل گناهه و با این وجود
مجددا اون گناه رو مرتکب
بشی، خدا برات چند برابر
گناهش رو مینویسه؛ حتی
از بعد خوندن این پیام، متوجه
بشی یه کاری که قبلا نمیدونستی،
الان متوجه بشی گناهه، قطعا
باهات چند برابر حساب میشه..!
مراقب خودت باش...
-ندا
@merag_e
عروج
با یک چنین دولتی مذاکره نباید کرد، مذاکره کردن عاقلانه نیست، هوشمندانه نیست، شرافتمندانه نیست. ۱۴۰۳
فراموش نکنیم..
شرافتمندانه نیست...