eitaa logo
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
70 دنبال‌کننده
125 عکس
1 ویدیو
1 فایل
موسسه مطالعات و فرقه شناسی 《 معراج 》موسسه ای غیر انتفاعی و غیر دولتی است که در زمینه نقد مدعیان مهدویت از جمله ( بابیت ، بهائیت ، یمانی ، ازلیه و ... فعالیت می کند.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️حقوق بهاییت یا بهاییان در ایران https://merajekherad.ir/ 🔸نصوص بابی وبهایی نشان می‌دهد فرقه بهایی در صورتی که قدرتی کسب کنند هیچ مسلمانی را زنده باقی نمی‌گذارند و باید کتب مربوط به ادیان الهی را بسوزانند. از سال ۱۳۵۸ عموم قطعنامه‌های حقوق بشری سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران را به اتهام تضییع حقوق بهاییان محکوم می کند. در داخل ایران نیز صداهایی در این زمینه شنیده شده است. از نخستین کسانی که به لزوم رعایت حقوق بهاییان تصریح کرد حسینعلی منتظری بود. عماد الدین باقی و فائزه هاشمی از دیگر افراد حامی حقوق بهاییان هستند. نظریه توسعه سیاسی اصلاح طلبان چنانکه حسین بشیریه واضع این نظریه می گوید به معنای مشارکت همه نیروهای اجتماعی در قدرت است و طبعا فرقه بهایی نیز یک نیروی اجتماعی به شمار می رود. اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی نیز به این رویکرد پیوسته و از حقوق شهروندی بهاییان دم زده است. پرسش این است که جمهوری اسلامی ایران چه پاسخی دارد؟ ۱- چیستی بهاییت بهاییت یک سازمان سیاسی است که پوستین فرقه ای به تن دارد، سازمانی است که با صهیونیسم پیوندی محکم و دیرینه دارد. این سازمان بر اساس متون بهایی در پی قدرت سیاسی است چنانکه پیش از انقلاب چنین بود، در ثانی به مثابه گروه فشار و بازوی بسط سیاست پیرامونی اسراییل عمل می کند. ادامه دارد👇👇 https://eitaa.com/merajekheradir
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
⭕️حقوق بهاییت یا بهاییان در ایران https://merajekherad.ir/ 🔸نصوص بابی وبهایی نشان می‌دهد فرقه بهایی
⭕️حقوق بهاییت یا بهاییان در ایران https://merajekherad.ir/ 🔸ادامه 👆👆 ۲- سقوط دولت پنهان سقوط رژیم پهلوی، سقوط یک دولت پنهان قدرتمند موجود در بطن حاکمیت پهلوی را نیز در پی داشت و بدین ترتیب برنامه ۲۵ ساله اسراییل در ایران به هم ریخت، چنانچه حسین فردوست گفت، بهاییت پس از سال ۱۳۳۲ سه تا چهار برابر رشد و به قدرتی افسانه‌ای دست یافت. بنابراین عمده فریادهای فرقه و امپراتوری رسانه‌ای غرب را می توان ناشی از این حرمان برشمرد. ۳- خانواده بهایی یا هسته سازمانی روابط و ضوابط استبدادی و مناسبات آهنین موسوم به”نظم امری” در این فرقه، تمام پیروانش را به خدمت تشکیلاتی و سیاسی می کشاند و خانواده بهایی نیز بخشی از پیکره سازمان بهاییت است. بنابراین سازمان مزبور هر عضو خود را به مهره‌ی شطرنج سیاست‌های خویش مبدل نموده است لذا تفکیک پیروان از سازمان را ناممکن کرده است. ۴- شعار حقوق بشردوستانه راستی مراد حامیان فرقه چیست؟ با اینکه می دانیم که چسبندگی و بلکه یگانگی پیروان فرقه در این سازمان، نه در ادیان الهی که حتی در کمتر مسلک و فرقه‌ای دیده می‌شود. آیا مقصود دفاع از حقوق پیروان فرقه است یا خود فرقه؟ آنچه فرقه و محافل حقوق بشری از حقوق بهاییان می‌گویند در حقیقت هدفی جز حقوق بهاییت ندارند. اینان پیروان فرقه را فقط به عنوان ابزار در نظر می گیرند. در ایران نیز برخی سیاسیون هم از مغالطه جابجایی عنوان، بهره می برند و هرگاه از حقوق بهاییان می گویند حقوق بهاییت را در نظر دارند. ۵- حقوق بهاییت نظام نمی‌تواند برای فرقه بهاییت حقوقی قائل شود. چون این سازمان سیاسی، اسلام و تشیع را منسوخ و بهائیت را جایگزین اسلام قلمداد و آنرا تبلیغ می کند و هدف غایی آن نیز سرنگونی ج ا ا است. چنانکه در فتنه های ۱۳۸۸ و مانند آن نیز مشارکت سازمان یافته داشته؛ همچنانکه در اغتشاشات اخیر نیز حضورشان چندین بار اطلاع‌رسانی شد. ۶- حقوق بهاییان به رغم تفکیک ناپذیری بهاییان از سازمان سیاسی بهاییت و با اینکه فرقه مزبور برساخته و خادم دشمن اصلی اسلام و ایران یعنی یهود صهیونیست بوده است. نظام اسلامی امنیت و آسایش پیروان فرقه را تامین کرده و از حقوق طبیعی محروم‌شان نکرده، ضمن اینکه برخی تضییقات صدر انقلاب نیز اینک مرتفع شده است. حق اشتغال، مسکن، انتخاب محل سکونت و بسیاری از حقوق دیگر آنان را محترم شمرده است. به موجب مفاد اصل ۱۴ قانون اساسی پیروان فرقه مادام که خصومت و از قانون تخلف نورزند، تحت تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرند بلکه از احترام برخوردارند و مسلمانان با آنان با اخلاق حسنه برخورد می‌کنند. به جز موارد اندک که ناشی از هیجانات انقلاب و یا تحریکات خود بهاییان بوده، آنها صرفا به علت اعتقاد فرقه‌ای تحت پیگرد قضایی و یا مورد انتقاد و آزار مسلمانان قرار نگرفته اند و نظام اجازه نداده کسی به نام دفاع از اسلام به اقدامات خودسرانه علیه بهاییان دست بزند. ۷- منع تبلیغ بهاییگری ج ا ا علاوه بر تعقیب قضایی بهاییان مجرم که به موجب قانون انجام می گیرد، تبلیغ بهاییگری را نیز ممنوع شمرده است.تبلیغ بهاییت، جز انتشار خرافه پرستی، جهل، القای گزاره‌های ضد علمی، شستشوی مغزی و کنترل اذهان از طریق تشبث به شگردهای اغوا و “اقناع” چیز دیگری نیست. به ویژه اینکه غایت این تکاپوها براندازی اسلام و تشیع است که کیان ایران اسلامی بدان بسته است و بدیهی است که تبلیغ نسخ اسلام معنایی جز ابطال مولفه حیاتی نظام ندارد و همانا به معنای اسقاط و ابطال ج ا ا است و طبیعی است که هیچ کشوری جواز اسقاط خود را صادر نمی کند. خوشمزه این است که این فرقه در سرزمین های اشغالی حق تبلیغ ندارد آنگاه حامیانش برای ممنوعیت تبلیغ بهاییگری در ایران اشک تمساح می ریزند. ۸- جوهره تروریستی فرقه بهایی به موجب نصوص بابی و بهایی در صورت کسب قدرت نباید هیچ مسلمانی را زنده باقی گذارند و باید کتب مربوط به ادیان الهی را بسوزانند . افزون بر آن طی دهه های ۲۰ و ۴۰ شمسی هرگاه احساس قدرت کردند از هیچ جنایتی خودداری نکردند.( از جمله ‌کشتن بی رحمانه یک خانواده در ابرقو ) وانگهی این فرقه را باید شریک تمام جنایات رژیم پهلوی در عهد محمدرضا هم دانست چون در تمام ارکان قدرت اعم از ارتش، ساواک، هیات دولت، دربار، سازمان برنامه و غیره تصمیم ساز و سیاستگذار بوده‌اند؛ همچنین فرقه مزبور معقتد است که تشکیل حکومت جهانی واحد باید با خونریری و از طریق یک جنگ جهانگیر محقق شود. محمد رضایی دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️ مقالاتی برای تئوریزه کردن نقشه‌های بهائیت 🔸اخیرا «سرویس اخبار جهان بهائیBWNS» از انتشار سه مقاله جدید در نشریه آنلاین دنیای بهائی خبر داد که به نظر می رسد وظیفه تئوریزه کردن برنامه ها و نقشه های این فرقه ضاله را بر عهده دارد. تشکیلات بهائیت ضمن معرفی سه مقاله مذکور،انعکاس پیشرفت‌های جامعه جهانی بهائی در سطوح فکر و عمل و برجسته‌سازی آنها را دنبال می‌کند. رهبران و گردانندگان فرقه‌ها بسته به شرایط و دوره های زمانی اهدافی خاص را دنبال می کنند؛ اجرای سیاستها و نقشه‌های تشکیلات بهائی و نفوذ در حاکمیت کشورها و مجامع و سازمان های بین المللی که از مهمترین برنامه‌های این فرقه ضاله محسوب می‌شود مقدمات خاصی را می طلبد که از آن جمله پشتوانه اجتماعی بالاترین اهمیت را دارد. نکته دیگر این که پشتوانه اجتماعی و تئوریزه کردن اهداف و برنامه ها می توانند به کمک اجرا بیایند و پشتوانه یکدیگر قرار بگیرند بنابراین به نظر می‌رسد برگزاری و مدیریت همایش ها و انتشار کتب و مقالات نقش تبیینی و زمینه سازی برای اهداف را تامین می کنند و می توانند پشتوانه برنامه های توسعه‌طلبانه بیت‌العدل را تامین کنند. انتشار مقالاتی که پیشرفت های جامعه بهائی را برجسته‌سازی می کند هم نقش تئوریزاسیون دارد و هم می تواند پشتوانه اجتماعی ایجاد کند. ادامه مطلب را در سایت دنبال کنید https://merajekherad.ir/ https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت 🔸اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است "اگر نسل‌های گذشته مذاهبی مانند بهائیان هم مرتد شمرده می‌شدند، نباید این حکم را به نسل‌ جدید تسرّی داد و در حق آنان تبعیض قائل شد"، وی در ادامه افزود "این‌که در گذشته یکی از اسلام برگشته و به راه دیگری رفته یا ختم نبوت را انکار کرده، آن گذشته است و نسل جدیدی آمده که نمی‌توان آن‌ها را مرتد دانست." در این نوشتار تلاش شده تا از دو بعد اظهارات عبدالحمید واکاوی شود که در ادامه مطالعه می کنید. الف. واکاوی گزاره ۱- مغالطه عبدالحمید موضوع بهاییت را به مقوله ای صرفا کلامی تقلیل می دهد و چنین القا می کند که گویا ج ا ا به سبب اینکه بهاییان به اسلام عقیده ندارند، به آنان فشار وارد می آورد، پس عدالت و انصاف را در مورد آنان رعایت نمی کند. درحالیکه موضوع و هدف مقابله ج ا ا شهروندان بی گناه بهایی نیست بلکه با بهاییت مقابله می کند چون ماهیتی سیاسی و کارکردی تخاصمی دارد و مجری ماموریت های اسراییل است که در تعارض با امنیت ملی کشور می باشد. ادامه دارد👇👇 https://eitaa.com/merajekheradir
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت 🔸اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است "اگر نسل‌ها
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت ادامه👆👆 🔸درحالیکه موضوع و هدف مقابله نظام، شهروندان بهایی که جرمی مرتکب نشده‌اند نیست بلکه با بهاییت مقابله می کند، چون ماهیتی سیاسی و کارکردی تخاصمی دارد و مجری ماموریت‌های اسراییل است که در تعارض با امنیت ملی کشور است و به عبارت دیگر هدف غایی‌اش براندازی است. بهاییت پدیده‌ای ضد فرهنگ، ضد اخلاق حسنه و نافی نظم عمومی کشور است. همچنین عداوتی آشکار با اسلام و تشیع و به ویژه خصومت و کینه ای دیرینه با شخص حضرت ولیعصر ارواحنا فداه دارد. دومین مغالطه عبدالحمید این است که موضوع بهاییت، به عنوان یک سازمان سیاسی وابسته به اسراییل را تعمدا نادیده می‌گیرد و یک موضوع ثانویه و تبلیغی را طرح می‌کند و آن تبعیض علیه شهروندان بهایی است. در حالیکه شهروند بهایی از آن جهت که تابع و مجری سیاست‌های سازمان بهاییت هست ممکن است تحت تعقیب قضایی قرار گیرد، نه به علت دگراندیشی. موید این ادعا وضعیت متعارف زیست پیروان دو شاخه دیگر از بهاییگری _ مخالفان بیت العدل- است. یکی پیروان شاخه چارلز میسن ریمی و دو پیروان شاخه سمائی هستند که به عنوان شهروندان کشور در ایران بسر می‌برند و از قضا بسیار مورد آزار و سرکوب سازمان بهاییت بوده‌اند. ۲- سنجش اعتبار گزاره سخن عبدالحمید این است که اگر پدری مرتد شد و فرزندش به عقیده پدر گروید، احکام ارتداد بر فرزند قابل تسری نیست. چنانکه گفتیم مقابله با بهاییت به ارتداد مربوط نیست، بلکه دفاع از امنیت ملی و مقابله با سیاست اسراییل است که بهاییت بخشی از آن را برعهده دارد. و اما نسل جدید، در اینجا با دو گروه مواجهیم. برخی از نسل جدید، تفکر پدرانشان را نمی‌پذیرند و از تشکیلات بهایی هم کنار می‌کشند اما مسلمان هم نمی‌شوند. به طور طبیعی اینان موضوع حکم اصل ۱۴ قانون اساسی، یعنی شهروندان غیر مسلمان مسالت جو و قانون مدار تلقی می شوند و مشمول حکم آیه " لا ینهاکم الله عن الذین لم یقاتلوکم و لم یخرجوکم... " می باشند. با این حال کفر این عده قابل انکار نیست. دسته‌ای دیگر آنانی هستند که بهایی زاده‌اند و در گردونه تعلیمات بهایی در معرض شستشوی مغزی قرار می گیرند و طبق ضوابط تشکیلاتی باید در مناسبات اداری، اعتقادی و سیاسی سازمان بهاییت، مسئولیت بپذیرند، ایفای نقش و کنشگری کنند و ماموریت‌های سازمانی را انجام دهند. این عده به لحاظ اعتقادی بهایی به شمار می روند اما از حقوق شهروندی محروم نیستند اما ممکن است حسب مورد، به لحاظ ارتکاب جرائم، براساس موازین قانونی تحت تعقیب قرار گیرند . شایان ذکر است که نظام حتی در مورد این افراد نیز گشایش‌های بسیاری در باب حقوق طبیعی و شهروندی در نظر گرفته است. ۳- جعل قاعده کلی عبدالحمید خواسته یا ناخواسته قاعده‌ای کلی جعل کرده است. اگر گزاره وی را فقهی و برآمده از مبانی فقاهتی‌اش بشماریم که خود نیز چنین می‌پندارد، در این صورت این فتوا به نسل جدید بهایی منحصر و محدود نیست. زیرا در فقه حنفی چنانچه حکمی در مورد موضوعی صادر شود به کمک قیاس به دیگر مصادیق قابل تعمیم است. باری روش شناسی فقه حنفیه تعمیم مزبور را پایه‌گذاری کرده است و چنانکه می دانیم اولین کسی که از قیاس در فقه استفاده نمود ابوحنیفه بود. پس عبدالحمید با اعتقاد به قیاس، حکم خاصی صادر نمود تا زمینه صدور حکمی دیگر را فراهم آورد. ۴- موضوع قیاس بر مبنای قیاس فقهی، عبدالحمید، نسل جدید شهروندان اسراییل هم از نظر عقیدتی و هم از نظر سیاسی مبرا هستند و نمی توان آنها را مشمول حکمی دانست که بر نسل اول صهیونیست‌های اشغالگر مترتب بوده است. ب. واکاوی بعد سیاسی حکم ۱- جوهره سیاسی حکم عبدالحمید در کوران یک رشته رخدادهای سیاسی چنین حکمی صادر کرده است. رخدادی که جبهه عبری عربی غربی آنرا پدید آورده، حمایت کرده و دامن زده است. صدور حکمی سیاسی در متن سلسله تحرکات ضد ایرانی، اصل مجاورت زمانی مکانی را تداعی می کند. این مجاورت و تقارن معنادار است و بر نوعی همبستگی دلالت دارد. ۲- اتحاد ماهوی بهاییت - اسراییل از آنجا که بهاییت ولیده صهیونیسم و از آن تفکیک ناپذیر است، لذا رویکرد مثبت به بهاییت به منزله آشکار‌سازی رویکرد ائتلاف با اسراییل تلقی می‌شود. در اینجا او از صناعت ادبی ذکر جزء و اراده‌ی کل بهره برده است. ادامه دارد👇👇 https://merajekherad.ir/ https://eitaa.com/merajekheradir
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت 🔸اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است "اگر نسل‌ها
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت ادامه👆👆 ۳- بازی قدرت عبدالحمید در میدان یک نبرد ژئوپلیتیک، در کشاکش بازی قدرت ها، و به عنوان یک کنشگر سیاسی چنین حکمی صادر نموده است و می‌دانیم کنش‌های معطوف به قدرت را می‌بایست در چارچوب معادلات قدرت و محاسبات سیاسی ارزیابی کرد و لذا به نظر می‌رسد وی چندان به مبانی شرعی سخنش اعتنا نداشته و فقط برای اثبات حسن نیتش به نظام سلطه، چنین حکمی صادر کرده است. ۴- دنباله روی از عربستان بهایی نوازی عبدالحمید از منظر معادلات سیاسی منطقه هم قابل ارزیابی است و باید به رویکرد سازش عربستان با اسراییل مربوط دانسته شود. می‌دانیم که عبدالحمید با عربستان پیوند عقیدتی و سیاسی استواری دارد. پس حمایتش از بهاییت به منزله فرستادن پیامی آشکار است درباره چرخش نگرش سیاسی و اعلام دنباله روی از سیاست راهبردی عربستان. محمد رضایی https://merajekherad.ir/ https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت https://merajekherad.ir/ 🔸پرویز ثابتی رئیس امنیت داخلی و سرشکنجه‌گر بهائی ساواک، پس از سالها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها، به‌همراه خانواده‌اش در تجمع ۲۲ بهمن ضدانقلاب در «لس‌آنجلس» شرکت کرد! ثابتی از چهره‌های معروف ساواک و رئیس اداره سوّم این سازمان واز عناصر بهایی دولت پهلوی است که زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری(موزه عبرت فعلی) نیز از زیرمجموعه‌های آن اداره به شمار می‌رفت. بنابر اعتراف صریح مقامات بلندپایه رژیم پهلوی از سال۱۳۵۳ رفتاری با مردم شد که گاهی از رفتار مغول نیز بدتر بود و این دوره همزمان با صدارت پرویز ثابتی بر اداره امنیتی ایران است. ثابتی به عنوان یک بهائی ضد حقوق بشر، به شدت رسانه‌گریز بوده و آخرین‌بار که نام وی بر سر زبان‌ها افتاد در ماجرای مصاحبه با صدای آمریکا به بهانه انتشار کتاب خاطراتش با نام «در دامگه حادثه» بود. کتابی که خشم بسیاری از زندانیان سیاسی دوران شاه و مبارزان و فعالان آن زمان را برانگیخت. به نظر برخی از پژوهش‌گران نقد بهائیت آشکار شدن پرویز ثابتی موضوع کم اهمیتی نیست و این حرکت از زمانی آغاز شده که تشکیلات بهائیت تصمیم به آشکارسازی دو موضوع گرفته در حالی که پیش‌تر انکار می کرد. یکی مساله مداخله بهائیان در سیاست به معنی دخالت در حاکمیت سیاسی و دیگری دشمنی با نظام و اعلام جنگ با ایران است در حالی که تا چندی پیش تلاش می‌کرد این دو موضوع را انکار کند. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️تلاش تئوریسین بهائی برای وحدت معاندان از هم گسیخته https://merajekherad.ir/ 🔸در پی تجمع معاندان نظام در لس آنجلس که همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد و درگیری میان مخالفان نظام خبر ساز شد، عرفان ثابتی تئوریسین بهائی مطالبی را در توئیتر با هدف ایجاد وحدت میان گروه های معاند نظام منتشر کرد. پس از مشاهده وضعیت تجمع کنندگان در لس‌آنجلس و گروه‌های از هم گسیخته‌ای که هیچکدام یکدیگر را قبول ندارند، عرفان ثابتی به عنوان عنصر تشکیلات بهائیت دست به قلم شده تا وحدتی که هرگز وجود نداشته را ترمیم کند. فرقه ضاله بهائی که از پیشبرد اهدافش در ایران تقریبا ناامید شده، در نقشه جدید مدتی است تلاش می‌کند تا نقش میانجی در میان مخالفان جمهوری اسلامی را ایفا کند و بدین ترتیب جایگاهی برای تشکیلات ایجاد می کند، استراتژی که خیانت بهائیت را بیش از گذشته به نمایان می‌سازد. به نظر می‌رسد جریانات صهیونیستی آمریکایی که زمینه این فرصتها را برای بازیگردانان بهائی باز گذاشته‌اند، برای هیچکدام از معاندان نظام آینده‌ای را تصور نمی کنند و این معنایی جز شکست تئوریهای دشمنان نظام اسلامی ایران ندارد. در پی شکست نقشه‌های صهیونیستی، آمریکایی و اختلاف سنگین میان معاندان نظام ایران اسلامی، تشکیلات بهائیت نقش میانجی و وحدت‌آفرین میان مخالفان نظام را بازی می کند. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️الگو سازی از قره‌العین برای زنان ایران https://merajekherad.ir/ 🔸وب سایت “به‌نظر” متعلق به یکی از فعالان تبلیغ بهائیت، ۲۵ بهمن اظهارات سالها پیش فرزانه میلانی در هفتمین کنفرانس سالانه انجمن هنر و ادب ایران که درباره قره‌العین در لندن برگزار شده بود را بازنشر کرد. این سخنرانی با عنوان «طاهره قره‌العین، پیشکسوتی که سکوت و سکون را نپذیرفت» برگزار شده و هدف سخنران از بیان این موضوع توهین به احکام و اصول اسلامی و قهرمان سازی از یک هنجارشکن بابی مسلک بوده است. اظهارات مذکور، در وب سایت”به‌نظر” به عنوان محرکی برای توسعه جنبش زنان و تحریک زنان هنجارشکن در ایران توسط رسانه بهائی بازنشر شده است و این اقدام دهن‌کجی به اصول اسلام و ایجاد زمینه‌های مناسب برای آشوب در کشور ارزیابی می شود. بهائیت با الگوسازی از زنی هنجارشکن که با کشف حجاب و منسوخ اعلام کردن احکام اسلامی به بابیت و بهائیت کمک کرده می‌خواهد زنان مسلمان ایران را تشویق و تحریک به مقابله با اصول اسلامی و ایرانی کنند تا بتوانند از فضای ایجاد شده به مقاصد تشکیلاتی این فرقه ضاله دست یابند. حضور حماسی و موثر مردم ایران یک بار دیگر خاتمه اندیشه‌های پلید معاندان و بدخواهان نظام اسلامی ایران را رقم زد. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️دانشگاه موضوع عملیات روانی تشکیلات بهائیت https://merajekherad.ir/ 🔸همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از بهائیان فعال در فضای مجازی، سلسله توئیت‌هایی پیرامون اخراج بهائیان از دانشگاه‌ها تا اجازه بازگشت دانشجویان اغتشاشگر منتشر کرد و این اتفاقات را نشانه ضعف و شکست نظام تلقی کرد. وی ضمن توهین به مدیران و اساتید دانشگاه‌ها، تاسیس دانشگاه زیرمینی بهائیان در ایران را ناشی از اخراج آنها از دانشگاه ها دانسته سپس تاسیس دانشگاه زن،زندگی،آزادی توسط استادان اخراجی از دانشگاه را القاء کرده است که می تواند موجب ایجاد جریان علمی موازی خارج از نهادهای رسمی و در مقابل باورهای دینی که تعصب نامیده، شود. این عنصر بهائی عفو دانشجویان خاطی در اغتشاشات اخیر و اجازه بازگشت آنها به دانشگاه را به سخره گرفته و نمونه ای از شکست جمهوری اسلامی دانسته است. ... https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️تضعیف منافع بهائیت و شبکه سعودی در انگلستان https://merajekherad.ir/ 🔸عرفان ثابتی تئوریسین بهائی نسبت به انتقال شبکه وهابی ایران اینترنشنال از انگلستان به آمریکا واکنش توئیتری نشان داد. وی با اعتراض به پلیس لندن، ناتوانی حفاظت از دفتر اینترنشنال در انگلستان را نشانه ضعف مسئولان انگلیس در برابر ایران و روسیه دانست. تعداد توئیت‌ها و عبارات عرفان ثابتی وجود اشتراکات میان رسانه سعودی و تشکیلات بهائیت را نمایان ساخته و حساسیت انتقال یک شبکه تروریستی که عناصر بهائی به دفاع از آن قیام کرده‌اند را نشان می دهد. از یک سو “ایران اینترنشنال” یکی از بسترهای ابراز دشمنی این فرقه ضاله با ایران است که به صورت کاملا هماهنگ اخبار و نقشه‌های بیت‌العدل را در فضای رسانه ضریب می دهد و از سوی دیگر انعکاس برنامه‌های ضد ایرانی بیت‌العدل خوراک مناسب خبری برای رسانه سعودی است. پیوند و همکاری متقابل این دو باعث واکنش تئوریسین بهائی شده، زیرا شکست این شبکه و اخراجش از انگلستان منافع بهائیت و وهابیت را به مخاطره انداخته است. عرفان ثابتی تئوریسین بهائی نسبت به انتقال شبکه وهابی ایران اینترنشنال از انگلستان به آمریکا واکنش توئیتری نشان داد. وی با اعتراض به پلیس لندن، ناتوانی حفاظت از دفتر اینترنشنال در انگلستان را نشانه ضعف مسئولان انگلیس در برابر ایران و روسیه دانست. تعداد توئیت‌ها و عبارات عرفان ثابتی وجود اشتراکات میان رسانه سعودی و تشکیلات بهائیت را نمایان ساخته و حساسیت انتقال یک شبکه تروریستی که عناصر بهائی به دفاع از آن قیام کرده‌اند را نشان می دهد. https://eitaa.com/merajekheradir
🔴طنز عدالت‌خواهی زنان ایران از زبان بهائیت https://merajekherad.ir/ 🔸کانال تلگرامی گفتمان ایران 21 بهمن 1401 یادداشتی پیرامون نقش زنان در تلاشهای عدالت خواهانه منتشر کرد که به بررسی فرآیند تحول اجتماعی و اصل برابری جنسیتی در ایران پرداخته است. هر از چندگاهی تشکیلات بهائیت مدعی حقوق زنان در ایران می شود. رسانه‌های بهائی خصوصا کانال تلگرامی گفتمان ایران که مهمترین ماموریتش طراحی و برنامه ریزی برای ایرانیان است، یکی از تحولات اجتماعی را دستیابی به برابری حقوق زنان و مردان بر‌شمرده و مدعی شده که گفتمان برابری جنسیتی، نیمی از جمعیت ایران را از شکوفایی ظرفیت‌های حقیقی خود بازداشته است و در نهایت به مسائلی چون ارث و طلاق و حضانت فرزند اشاره کرده است. ادامه مطلب در پست بعدی⬇️⬇️ https://eitaa.com/merajekheradir