eitaa logo
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
70 دنبال‌کننده
125 عکس
1 ویدیو
1 فایل
موسسه مطالعات و فرقه شناسی 《 معراج 》موسسه ای غیر انتفاعی و غیر دولتی است که در زمینه نقد مدعیان مهدویت از جمله ( بابیت ، بهائیت ، یمانی ، ازلیه و ... فعالیت می کند.
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ دستگیری جاسوسان سری تشکیلات بهاییت 🔸 وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از دستگیری جاسوسان سری تشکیلات بهاییت در میان بازداشت شدگان عناصر اصلی ترور و تخریب در اغتشاشات اخیر پرده برداشت. https://merajekherad.ir/ در بخشی از بیانیه آمده است: « سازمان جاسوسی بهاییت بنا به دستور مرکزیت مستقر در حیفای اشغالی، ورود پرحجمی به صحنه‌ آشوب و اغتشاش و تشویق به خرابکاری و تخریب اماکن عمومی داشت. بر این مبنا در روزهای اخیر هسته‌ی اصلی و سرّی بهاییت شامل سه نفر از سران بهاییت و دو نفر از تیم رسانه‌ای آن‌ها بازداشت شدند.» این در حالی است که تشکیلات بهاییت مدعی صلح کل و تبعیت از قوانین کشورها است و در ظاهر تابعیت مطلق و بی چون و چرای قوانین کشورهای مطبوع را به عنوان اصول فرقه تبلیغ می کند اما در واقع از هیچ اقدامی علیه مقررات جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی کند. یکی از مسائلی که رسانه های بهایی مقید به تبلیغ علیه آن هستند، مساله حجاب در جامعه اسلامی است که در قول و عمل ضدیت خودشان با دستور قرآن و اسلام را نشان می دهند و در پازل معاندین و دشمنان مردم ایران نقش ایفا می کنند. در شرایطی که بدخواهان و مخالفین مردم ایران تلاش کردند تا به پیکر جامعه شیعی ضربه مهلکی وارد کنند، زمینه برای اقدامات و فعالیت های ضد انسانی جاسوسان تشکیلات بهاییت فراهم شد و به خیال باطل با براندازان همراه شدند که با عنایات خداوند متعال و هوشیاری سربازان گمنام وطن، توطئه آنها خنثی شد و یک بار دیگر چهره واقعی و خبیث تشکیلات بهاییت و عناصر آن آشکار گشت. https://eitaa.com/merajekheradir instagram.com/merajekherad_ir
⭕️ رویای جهانی شدن و جامعه سیصد هزار نفری 🔸 بهائیان رویای جهانی شدن را روزانه صدبار در اخبار و بیانیه‌هایشان مشق می کنند تا از یادشان نرود و آنقدر این ادعا را تکرار کرده‌اند که باورشان شده است. https://merajekherad.ir/ رسانه های رسمی و وابسته به تشکیلات بهائیت هر روز مسائلی را پیرامون وضعیت فعلی و تاریخچه بهائیت ادعا و منتشر می کنند که تعجب هر فردی را با کمترین اطلاعات از وضعیت و تاریخ بهائیان برمی انگیزد؛ گویا گمان می کنند با گذشت زمان، حقایق تاریخی پیرامون این فرقه و جنایاتی که در ایران مرتکب شده اند به فراموشی سپرده شده است. آنها رویای جهانی شدن را روزانه صدبار در اخبار و بیانیه هایشان مشق می کنند تا از یادشان نرود و با تکرار ادعاها، در ظاهر باورشان شده وخواب شیرین جهانی شدن را تحقق یافته می پندارند. تشکیلات بهائی با کمک صهیونیست‌های کودک‌کش اسرائیل و دوستان آمریکایی‌شان درهر سمینار و کنفرانس با ربط و بی‌ربط،حضور پیدا می کنندو با تمجید از منقولات بهاء و جانشینانش که مملو از ادعاهای توخالی چون صلح و بشردوستی است، چنان تبلیغ می کنند که گویی به مقام خودستایی رسیده اند. مخالفت بزرگترین مراکز اسلامی و بزرگان شیعه و سنی، مبنی بر باطل و گمراه بودن این فرقه را کنار گذاشته و تمجیدهای تعدادی یهودی و مسیحی و بودایی وابسته به استکبار جهانی از بهاییان را در بوق و کرنا می‌کنند؛البته آنچه بهائیان در مجامع مختلف نقل و قرائت می کنند باروح خشونت طلب ومنفعت طلب تشکیلات بهائیت متضاد است و ثناگویان،بدون علم و آگاهی و گاه غرض‌ورزانه هم‌پیاله بهائیان شده اند. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️ جایگاه و ادعای تساوی حقوق زنان در بهائیت https://merajekherad.ir/ 🔸رسانه ها و تشکیلات تبلیغی بهائیت با انتشار مطالبی پیرامون زنان و نقل تنها بخشی از عبارات موسسین این فرقه ضاله در موضوع زن با عناوینی جذاب، تلاش می کنند احکام و قوانین بهائی درباره بانوان را که کاملا در تضاد با ادعاها و منقولات آنها است، مخفی نگه دارند ... آنها به جای بررسی نقش زن در جلسات و محافل که مامور به ارائه آن در میان غیربهائیان نیز هستند، بهتر است اقرار کنند که نقش پررنگ بانوان در پیشبرد مساله جذب اعضای جدید فرقه، برای تشکیلات مهمتر از تساوی حقوقشان است و اکثرا زنان آسیب‌دیده در معضلات اجتماعی و اقتصادی هستندکه طعمه فریب آنها می‌شوند. بهائیت که دم از تساوی زنان و مردان می زند باید پاسخ دهد؛ آیا اختلاف مقدار مهریه بین زن روستایی با زن شهری و ارث نبردن زنان از برخی اقلام مثل “ملک” توهین و تحقیر زنان نیست، چرا مهریه‌ی زنان روستایی نقره و مهریه‌ی زنان شهری طلاست؟ واجب نبودن حج بر زن و اجازه نداشتن زنان برای عضویت در بیت‌العدل موارد دیگر تبعیض در حق زنان بهائی است که در شعارهای توخالی تشکیلات این فرقه و تبلیغ آنها برای غیربهائیان سانسور می شود. حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. https://eitaa.com/merajekheradir instagram.com/merajekherad_ir
⭕️حمایت مولوی عبدالحمید از بهائیت برخلاف علمای اهل سنت https://merajekherad.ir/ 🔸در ادامه اظهارات و اقدامات ضدوحدت مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، متاسفانه بار دیگر شاهد اظهارات نسنجیده‌ای در حمایت از بهائیت در کنار اقوام مختلف ایران بودیم. امام جماعت مسجد مکی زاهدان، یازدهم آذرماه در خطبه های نماز جمعه مدعی شد که خواهان امنیت و اتحاد و اتفاق در کشور است اما با اظهارات نسنجیده، بار دیگر سوژه رسانه های معاند نظام شد. وی در بخشی از اظهاراتش گفت: «ما بارها گفتیم که ما شیعه و سنی نداریم...گرایش ها، حتی بهائی، حقوق دارند حق آنها رعایت شود.» وی چندی پیش نیز بهائیت را جزو اقوام و ادیان برشمرده و وطنش را با بهائیان و مسیحیان شریک پنداشته بود. در حالی که طی 40 سال گذشته هیچ اظهارنظری از مولوی عبدالحمید نسبت به بهائیت و برخی امور دیگر مثل حقوق بانوان مطرح نشده، آیا این تغییر مواضع که خلاف دیدگاه تمام علمای اهل سنت است، سوالی که همزمان با اظهارات سابق وی مبنی بر مدیریت افکارش مطرح شده، را تقویت نمی‌کند؟ https://eitaa.com/merajekheradir instagram.com/merajekherad_ir
⭕️ بحرین گذرگاه استراتژیک نفوذ بهائیت به ایران https://merajekherad.ir/ 🔸تحرکات جدی تشکیلات بهائیت در کشورهای حاشیه خلیج فارس از موضوعاتی که برای پژوهش‌گران و ناقدان بهائیت ایجاد نگرانی کرده است که کشورهای بحرین،قطر جزو اصلی‌ترین اهداف شمرده می شود.حساب اینستاگرامی یکی از بهائیان بحرین با انتشار تصاویر ویادداشتی از فعالیت جامعه بهائی در بحرین ضمن آموزش استفاده از گیاهان معطّر، خبر داد که از تنوع اقدامات و تبلیغی این فرقه ضاله حکایت دارد. حساب اینستاگرامی این کاربر بهائی چند انجمن فعال در بحرین را معرفی کرده که برای خدمات به خانواده ها و گروه های سنی تشکیل شده است که «انجمن رویاها»،«انجمن کوثر برای ایتام» و«باشگاه سالون آبی» ازآن جمله هستند. کسانی که با جنس فعالیت‌های تبلیغی این فرقه ضاله آشنا و مطلع هستند می دانند که تشکیلات بهائی طبق نقشه طراحی شده 25 ساله،در کشورهای مختلف برنامه‌های متفاوتی را برای خانواده‌ها،زنان و هر کدام ازگروه های سنی برنامه‌ریزی کرده و درحال اجرا است. نکته حائز اهمین اینجاست که کشور بحرین به دلیل قرابت و پیوندهای مذهبی و عقیدتی که باایران دارد قرارگاه ویژه‌ای برای این فرقه محسوب می شود تا بتواند از این رهگذر نفوذ در ایران را ایجاد و توسعه دهد لذا انگیزه و اقدامات مضاعفی برای تحقّق این هدف از بهائیان مشاهده می‌شود. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی امکان فعالیت‌های تبیینی برای کشورهای حاشیه خلیج که ازمهمترین مراکز فعالیت تشیکلات بهائیت محسوب می شود فراهم است و همت اهالی رسانه و کارشناسان نقدفرق را بیش از همیشه می طلبد. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️عناصر بهائی سازمان ملل مجریان تحقق حکمرانی جهانی هستند https://merajekherad.ir/ 🔸«سایت جامعه جهانی بهائی BIC » ۲۹ دی ماه نوشتاری از “تیاگو مسرور” مدیر نماینده منطقه ای جامعه بهائی در کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای آمریکای لاتین را منتشر کرد که در نشان می‌دهد تشکیلات بهائیت آرزوی تحقق حکمرانی جهانی را توسط عناصرش در مجامع بین المللی با جدیت دنبال می کند. تیاگو مسرور مدیر ارشد پروژه عبادتگاه بهایی آمریکای جنوبی، عضو شورای بین ادیان دولت شیلی و نماینده منطقه ای جامعه بهایی در کمسیون اقتصادی سازمان ملل برای آمریکای لاتین و دریای کارائیب ECLAC/CEPAL نوشته است: “حکمرانی جهانی باید یک فراید آشکار و نسلی باشد”. وی معتقد است در فرهنگ جهانی باید یک تغییر عمیق صورت که لازم است همراه با بازنگری در اعتقادات، پیرامون ارزش هایی مانند شهروند جهانی، برابری، عدالت، همکاری، حذف تعصب و ارتقای یکپارچگی باشد. آقای مسرور ضمن بررسی مسائل اقتصادی و تاثیر آن برجهان(از دیدگاه فرقه ضاله بهائیت)، ظهور مدل های اقتصادی جدید را امیدوار کننده دانست. وی با طرح یک مساله مبنی بر اینکه: «چه می شد اگر سیستم های حکمرانی جهانی بر بازسازی چارچوب های آموزشی و سیستم های یادگیری تمرکز می کردند» در واقع تشکیلات بهائیت را مطرح کرده است. نفوذ عناصر تشکیلات بهائیت در نهادهای مختلف بین المللی از جمله سازمان ملل متحد و طرح موضوعاتی چون آزادی زنان، اقتصاد یکپارچه جهانی و مضمون عبارات تیاگو مسرور همگی انعکاس دیدگاه های فرقه ضاله بهائیت است که با حمایت سازمان ملل در حال اجرای آن است. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️حقوق بهاییت یا بهاییان در ایران https://merajekherad.ir/ 🔸نصوص بابی وبهایی نشان می‌دهد فرقه بهایی در صورتی که قدرتی کسب کنند هیچ مسلمانی را زنده باقی نمی‌گذارند و باید کتب مربوط به ادیان الهی را بسوزانند. از سال ۱۳۵۸ عموم قطعنامه‌های حقوق بشری سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران را به اتهام تضییع حقوق بهاییان محکوم می کند. در داخل ایران نیز صداهایی در این زمینه شنیده شده است. از نخستین کسانی که به لزوم رعایت حقوق بهاییان تصریح کرد حسینعلی منتظری بود. عماد الدین باقی و فائزه هاشمی از دیگر افراد حامی حقوق بهاییان هستند. نظریه توسعه سیاسی اصلاح طلبان چنانکه حسین بشیریه واضع این نظریه می گوید به معنای مشارکت همه نیروهای اجتماعی در قدرت است و طبعا فرقه بهایی نیز یک نیروی اجتماعی به شمار می رود. اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی نیز به این رویکرد پیوسته و از حقوق شهروندی بهاییان دم زده است. پرسش این است که جمهوری اسلامی ایران چه پاسخی دارد؟ ۱- چیستی بهاییت بهاییت یک سازمان سیاسی است که پوستین فرقه ای به تن دارد، سازمانی است که با صهیونیسم پیوندی محکم و دیرینه دارد. این سازمان بر اساس متون بهایی در پی قدرت سیاسی است چنانکه پیش از انقلاب چنین بود، در ثانی به مثابه گروه فشار و بازوی بسط سیاست پیرامونی اسراییل عمل می کند. ادامه دارد👇👇 https://eitaa.com/merajekheradir
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
⭕️حقوق بهاییت یا بهاییان در ایران https://merajekherad.ir/ 🔸نصوص بابی وبهایی نشان می‌دهد فرقه بهایی
⭕️حقوق بهاییت یا بهاییان در ایران https://merajekherad.ir/ 🔸ادامه 👆👆 ۲- سقوط دولت پنهان سقوط رژیم پهلوی، سقوط یک دولت پنهان قدرتمند موجود در بطن حاکمیت پهلوی را نیز در پی داشت و بدین ترتیب برنامه ۲۵ ساله اسراییل در ایران به هم ریخت، چنانچه حسین فردوست گفت، بهاییت پس از سال ۱۳۳۲ سه تا چهار برابر رشد و به قدرتی افسانه‌ای دست یافت. بنابراین عمده فریادهای فرقه و امپراتوری رسانه‌ای غرب را می توان ناشی از این حرمان برشمرد. ۳- خانواده بهایی یا هسته سازمانی روابط و ضوابط استبدادی و مناسبات آهنین موسوم به”نظم امری” در این فرقه، تمام پیروانش را به خدمت تشکیلاتی و سیاسی می کشاند و خانواده بهایی نیز بخشی از پیکره سازمان بهاییت است. بنابراین سازمان مزبور هر عضو خود را به مهره‌ی شطرنج سیاست‌های خویش مبدل نموده است لذا تفکیک پیروان از سازمان را ناممکن کرده است. ۴- شعار حقوق بشردوستانه راستی مراد حامیان فرقه چیست؟ با اینکه می دانیم که چسبندگی و بلکه یگانگی پیروان فرقه در این سازمان، نه در ادیان الهی که حتی در کمتر مسلک و فرقه‌ای دیده می‌شود. آیا مقصود دفاع از حقوق پیروان فرقه است یا خود فرقه؟ آنچه فرقه و محافل حقوق بشری از حقوق بهاییان می‌گویند در حقیقت هدفی جز حقوق بهاییت ندارند. اینان پیروان فرقه را فقط به عنوان ابزار در نظر می گیرند. در ایران نیز برخی سیاسیون هم از مغالطه جابجایی عنوان، بهره می برند و هرگاه از حقوق بهاییان می گویند حقوق بهاییت را در نظر دارند. ۵- حقوق بهاییت نظام نمی‌تواند برای فرقه بهاییت حقوقی قائل شود. چون این سازمان سیاسی، اسلام و تشیع را منسوخ و بهائیت را جایگزین اسلام قلمداد و آنرا تبلیغ می کند و هدف غایی آن نیز سرنگونی ج ا ا است. چنانکه در فتنه های ۱۳۸۸ و مانند آن نیز مشارکت سازمان یافته داشته؛ همچنانکه در اغتشاشات اخیر نیز حضورشان چندین بار اطلاع‌رسانی شد. ۶- حقوق بهاییان به رغم تفکیک ناپذیری بهاییان از سازمان سیاسی بهاییت و با اینکه فرقه مزبور برساخته و خادم دشمن اصلی اسلام و ایران یعنی یهود صهیونیست بوده است. نظام اسلامی امنیت و آسایش پیروان فرقه را تامین کرده و از حقوق طبیعی محروم‌شان نکرده، ضمن اینکه برخی تضییقات صدر انقلاب نیز اینک مرتفع شده است. حق اشتغال، مسکن، انتخاب محل سکونت و بسیاری از حقوق دیگر آنان را محترم شمرده است. به موجب مفاد اصل ۱۴ قانون اساسی پیروان فرقه مادام که خصومت و از قانون تخلف نورزند، تحت تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرند بلکه از احترام برخوردارند و مسلمانان با آنان با اخلاق حسنه برخورد می‌کنند. به جز موارد اندک که ناشی از هیجانات انقلاب و یا تحریکات خود بهاییان بوده، آنها صرفا به علت اعتقاد فرقه‌ای تحت پیگرد قضایی و یا مورد انتقاد و آزار مسلمانان قرار نگرفته اند و نظام اجازه نداده کسی به نام دفاع از اسلام به اقدامات خودسرانه علیه بهاییان دست بزند. ۷- منع تبلیغ بهاییگری ج ا ا علاوه بر تعقیب قضایی بهاییان مجرم که به موجب قانون انجام می گیرد، تبلیغ بهاییگری را نیز ممنوع شمرده است.تبلیغ بهاییت، جز انتشار خرافه پرستی، جهل، القای گزاره‌های ضد علمی، شستشوی مغزی و کنترل اذهان از طریق تشبث به شگردهای اغوا و “اقناع” چیز دیگری نیست. به ویژه اینکه غایت این تکاپوها براندازی اسلام و تشیع است که کیان ایران اسلامی بدان بسته است و بدیهی است که تبلیغ نسخ اسلام معنایی جز ابطال مولفه حیاتی نظام ندارد و همانا به معنای اسقاط و ابطال ج ا ا است و طبیعی است که هیچ کشوری جواز اسقاط خود را صادر نمی کند. خوشمزه این است که این فرقه در سرزمین های اشغالی حق تبلیغ ندارد آنگاه حامیانش برای ممنوعیت تبلیغ بهاییگری در ایران اشک تمساح می ریزند. ۸- جوهره تروریستی فرقه بهایی به موجب نصوص بابی و بهایی در صورت کسب قدرت نباید هیچ مسلمانی را زنده باقی گذارند و باید کتب مربوط به ادیان الهی را بسوزانند . افزون بر آن طی دهه های ۲۰ و ۴۰ شمسی هرگاه احساس قدرت کردند از هیچ جنایتی خودداری نکردند.( از جمله ‌کشتن بی رحمانه یک خانواده در ابرقو ) وانگهی این فرقه را باید شریک تمام جنایات رژیم پهلوی در عهد محمدرضا هم دانست چون در تمام ارکان قدرت اعم از ارتش، ساواک، هیات دولت، دربار، سازمان برنامه و غیره تصمیم ساز و سیاستگذار بوده‌اند؛ همچنین فرقه مزبور معقتد است که تشکیل حکومت جهانی واحد باید با خونریری و از طریق یک جنگ جهانگیر محقق شود. محمد رضایی دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️ مقالاتی برای تئوریزه کردن نقشه‌های بهائیت 🔸اخیرا «سرویس اخبار جهان بهائیBWNS» از انتشار سه مقاله جدید در نشریه آنلاین دنیای بهائی خبر داد که به نظر می رسد وظیفه تئوریزه کردن برنامه ها و نقشه های این فرقه ضاله را بر عهده دارد. تشکیلات بهائیت ضمن معرفی سه مقاله مذکور،انعکاس پیشرفت‌های جامعه جهانی بهائی در سطوح فکر و عمل و برجسته‌سازی آنها را دنبال می‌کند. رهبران و گردانندگان فرقه‌ها بسته به شرایط و دوره های زمانی اهدافی خاص را دنبال می کنند؛ اجرای سیاستها و نقشه‌های تشکیلات بهائی و نفوذ در حاکمیت کشورها و مجامع و سازمان های بین المللی که از مهمترین برنامه‌های این فرقه ضاله محسوب می‌شود مقدمات خاصی را می طلبد که از آن جمله پشتوانه اجتماعی بالاترین اهمیت را دارد. نکته دیگر این که پشتوانه اجتماعی و تئوریزه کردن اهداف و برنامه ها می توانند به کمک اجرا بیایند و پشتوانه یکدیگر قرار بگیرند بنابراین به نظر می‌رسد برگزاری و مدیریت همایش ها و انتشار کتب و مقالات نقش تبیینی و زمینه سازی برای اهداف را تامین می کنند و می توانند پشتوانه برنامه های توسعه‌طلبانه بیت‌العدل را تامین کنند. انتشار مقالاتی که پیشرفت های جامعه بهائی را برجسته‌سازی می کند هم نقش تئوریزاسیون دارد و هم می تواند پشتوانه اجتماعی ایجاد کند. ادامه مطلب را در سایت دنبال کنید https://merajekherad.ir/ https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت 🔸اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است "اگر نسل‌های گذشته مذاهبی مانند بهائیان هم مرتد شمرده می‌شدند، نباید این حکم را به نسل‌ جدید تسرّی داد و در حق آنان تبعیض قائل شد"، وی در ادامه افزود "این‌که در گذشته یکی از اسلام برگشته و به راه دیگری رفته یا ختم نبوت را انکار کرده، آن گذشته است و نسل جدیدی آمده که نمی‌توان آن‌ها را مرتد دانست." در این نوشتار تلاش شده تا از دو بعد اظهارات عبدالحمید واکاوی شود که در ادامه مطالعه می کنید. الف. واکاوی گزاره ۱- مغالطه عبدالحمید موضوع بهاییت را به مقوله ای صرفا کلامی تقلیل می دهد و چنین القا می کند که گویا ج ا ا به سبب اینکه بهاییان به اسلام عقیده ندارند، به آنان فشار وارد می آورد، پس عدالت و انصاف را در مورد آنان رعایت نمی کند. درحالیکه موضوع و هدف مقابله ج ا ا شهروندان بی گناه بهایی نیست بلکه با بهاییت مقابله می کند چون ماهیتی سیاسی و کارکردی تخاصمی دارد و مجری ماموریت های اسراییل است که در تعارض با امنیت ملی کشور می باشد. ادامه دارد👇👇 https://eitaa.com/merajekheradir
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت 🔸اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است "اگر نسل‌ها
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت ادامه👆👆 🔸درحالیکه موضوع و هدف مقابله نظام، شهروندان بهایی که جرمی مرتکب نشده‌اند نیست بلکه با بهاییت مقابله می کند، چون ماهیتی سیاسی و کارکردی تخاصمی دارد و مجری ماموریت‌های اسراییل است که در تعارض با امنیت ملی کشور است و به عبارت دیگر هدف غایی‌اش براندازی است. بهاییت پدیده‌ای ضد فرهنگ، ضد اخلاق حسنه و نافی نظم عمومی کشور است. همچنین عداوتی آشکار با اسلام و تشیع و به ویژه خصومت و کینه ای دیرینه با شخص حضرت ولیعصر ارواحنا فداه دارد. دومین مغالطه عبدالحمید این است که موضوع بهاییت، به عنوان یک سازمان سیاسی وابسته به اسراییل را تعمدا نادیده می‌گیرد و یک موضوع ثانویه و تبلیغی را طرح می‌کند و آن تبعیض علیه شهروندان بهایی است. در حالیکه شهروند بهایی از آن جهت که تابع و مجری سیاست‌های سازمان بهاییت هست ممکن است تحت تعقیب قضایی قرار گیرد، نه به علت دگراندیشی. موید این ادعا وضعیت متعارف زیست پیروان دو شاخه دیگر از بهاییگری _ مخالفان بیت العدل- است. یکی پیروان شاخه چارلز میسن ریمی و دو پیروان شاخه سمائی هستند که به عنوان شهروندان کشور در ایران بسر می‌برند و از قضا بسیار مورد آزار و سرکوب سازمان بهاییت بوده‌اند. ۲- سنجش اعتبار گزاره سخن عبدالحمید این است که اگر پدری مرتد شد و فرزندش به عقیده پدر گروید، احکام ارتداد بر فرزند قابل تسری نیست. چنانکه گفتیم مقابله با بهاییت به ارتداد مربوط نیست، بلکه دفاع از امنیت ملی و مقابله با سیاست اسراییل است که بهاییت بخشی از آن را برعهده دارد. و اما نسل جدید، در اینجا با دو گروه مواجهیم. برخی از نسل جدید، تفکر پدرانشان را نمی‌پذیرند و از تشکیلات بهایی هم کنار می‌کشند اما مسلمان هم نمی‌شوند. به طور طبیعی اینان موضوع حکم اصل ۱۴ قانون اساسی، یعنی شهروندان غیر مسلمان مسالت جو و قانون مدار تلقی می شوند و مشمول حکم آیه " لا ینهاکم الله عن الذین لم یقاتلوکم و لم یخرجوکم... " می باشند. با این حال کفر این عده قابل انکار نیست. دسته‌ای دیگر آنانی هستند که بهایی زاده‌اند و در گردونه تعلیمات بهایی در معرض شستشوی مغزی قرار می گیرند و طبق ضوابط تشکیلاتی باید در مناسبات اداری، اعتقادی و سیاسی سازمان بهاییت، مسئولیت بپذیرند، ایفای نقش و کنشگری کنند و ماموریت‌های سازمانی را انجام دهند. این عده به لحاظ اعتقادی بهایی به شمار می روند اما از حقوق شهروندی محروم نیستند اما ممکن است حسب مورد، به لحاظ ارتکاب جرائم، براساس موازین قانونی تحت تعقیب قرار گیرند . شایان ذکر است که نظام حتی در مورد این افراد نیز گشایش‌های بسیاری در باب حقوق طبیعی و شهروندی در نظر گرفته است. ۳- جعل قاعده کلی عبدالحمید خواسته یا ناخواسته قاعده‌ای کلی جعل کرده است. اگر گزاره وی را فقهی و برآمده از مبانی فقاهتی‌اش بشماریم که خود نیز چنین می‌پندارد، در این صورت این فتوا به نسل جدید بهایی منحصر و محدود نیست. زیرا در فقه حنفی چنانچه حکمی در مورد موضوعی صادر شود به کمک قیاس به دیگر مصادیق قابل تعمیم است. باری روش شناسی فقه حنفیه تعمیم مزبور را پایه‌گذاری کرده است و چنانکه می دانیم اولین کسی که از قیاس در فقه استفاده نمود ابوحنیفه بود. پس عبدالحمید با اعتقاد به قیاس، حکم خاصی صادر نمود تا زمینه صدور حکمی دیگر را فراهم آورد. ۴- موضوع قیاس بر مبنای قیاس فقهی، عبدالحمید، نسل جدید شهروندان اسراییل هم از نظر عقیدتی و هم از نظر سیاسی مبرا هستند و نمی توان آنها را مشمول حکمی دانست که بر نسل اول صهیونیست‌های اشغالگر مترتب بوده است. ب. واکاوی بعد سیاسی حکم ۱- جوهره سیاسی حکم عبدالحمید در کوران یک رشته رخدادهای سیاسی چنین حکمی صادر کرده است. رخدادی که جبهه عبری عربی غربی آنرا پدید آورده، حمایت کرده و دامن زده است. صدور حکمی سیاسی در متن سلسله تحرکات ضد ایرانی، اصل مجاورت زمانی مکانی را تداعی می کند. این مجاورت و تقارن معنادار است و بر نوعی همبستگی دلالت دارد. ۲- اتحاد ماهوی بهاییت - اسراییل از آنجا که بهاییت ولیده صهیونیسم و از آن تفکیک ناپذیر است، لذا رویکرد مثبت به بهاییت به منزله آشکار‌سازی رویکرد ائتلاف با اسراییل تلقی می‌شود. در اینجا او از صناعت ادبی ذکر جزء و اراده‌ی کل بهره برده است. ادامه دارد👇👇 https://merajekherad.ir/ https://eitaa.com/merajekheradir
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت 🔸اخیرا عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است "اگر نسل‌ها
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت ادامه👆👆 ۳- بازی قدرت عبدالحمید در میدان یک نبرد ژئوپلیتیک، در کشاکش بازی قدرت ها، و به عنوان یک کنشگر سیاسی چنین حکمی صادر نموده است و می‌دانیم کنش‌های معطوف به قدرت را می‌بایست در چارچوب معادلات قدرت و محاسبات سیاسی ارزیابی کرد و لذا به نظر می‌رسد وی چندان به مبانی شرعی سخنش اعتنا نداشته و فقط برای اثبات حسن نیتش به نظام سلطه، چنین حکمی صادر کرده است. ۴- دنباله روی از عربستان بهایی نوازی عبدالحمید از منظر معادلات سیاسی منطقه هم قابل ارزیابی است و باید به رویکرد سازش عربستان با اسراییل مربوط دانسته شود. می‌دانیم که عبدالحمید با عربستان پیوند عقیدتی و سیاسی استواری دارد. پس حمایتش از بهاییت به منزله فرستادن پیامی آشکار است درباره چرخش نگرش سیاسی و اعلام دنباله روی از سیاست راهبردی عربستان. محمد رضایی https://merajekherad.ir/ https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️ تحلیل حمایت عبدالحمید از بهاییت https://merajekherad.ir/ 🔸پرویز ثابتی رئیس امنیت داخلی و سرشکنجه‌گر بهائی ساواک، پس از سالها زندگی در انزوا و دوری از رسانه‌ها، به‌همراه خانواده‌اش در تجمع ۲۲ بهمن ضدانقلاب در «لس‌آنجلس» شرکت کرد! ثابتی از چهره‌های معروف ساواک و رئیس اداره سوّم این سازمان واز عناصر بهایی دولت پهلوی است که زندان کمیته مشترک ضدخرابکاری(موزه عبرت فعلی) نیز از زیرمجموعه‌های آن اداره به شمار می‌رفت. بنابر اعتراف صریح مقامات بلندپایه رژیم پهلوی از سال۱۳۵۳ رفتاری با مردم شد که گاهی از رفتار مغول نیز بدتر بود و این دوره همزمان با صدارت پرویز ثابتی بر اداره امنیتی ایران است. ثابتی به عنوان یک بهائی ضد حقوق بشر، به شدت رسانه‌گریز بوده و آخرین‌بار که نام وی بر سر زبان‌ها افتاد در ماجرای مصاحبه با صدای آمریکا به بهانه انتشار کتاب خاطراتش با نام «در دامگه حادثه» بود. کتابی که خشم بسیاری از زندانیان سیاسی دوران شاه و مبارزان و فعالان آن زمان را برانگیخت. به نظر برخی از پژوهش‌گران نقد بهائیت آشکار شدن پرویز ثابتی موضوع کم اهمیتی نیست و این حرکت از زمانی آغاز شده که تشکیلات بهائیت تصمیم به آشکارسازی دو موضوع گرفته در حالی که پیش‌تر انکار می کرد. یکی مساله مداخله بهائیان در سیاست به معنی دخالت در حاکمیت سیاسی و دیگری دشمنی با نظام و اعلام جنگ با ایران است در حالی که تا چندی پیش تلاش می‌کرد این دو موضوع را انکار کند. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️تلاش تئوریسین بهائی برای وحدت معاندان از هم گسیخته https://merajekherad.ir/ 🔸در پی تجمع معاندان نظام در لس آنجلس که همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد و درگیری میان مخالفان نظام خبر ساز شد، عرفان ثابتی تئوریسین بهائی مطالبی را در توئیتر با هدف ایجاد وحدت میان گروه های معاند نظام منتشر کرد. پس از مشاهده وضعیت تجمع کنندگان در لس‌آنجلس و گروه‌های از هم گسیخته‌ای که هیچکدام یکدیگر را قبول ندارند، عرفان ثابتی به عنوان عنصر تشکیلات بهائیت دست به قلم شده تا وحدتی که هرگز وجود نداشته را ترمیم کند. فرقه ضاله بهائی که از پیشبرد اهدافش در ایران تقریبا ناامید شده، در نقشه جدید مدتی است تلاش می‌کند تا نقش میانجی در میان مخالفان جمهوری اسلامی را ایفا کند و بدین ترتیب جایگاهی برای تشکیلات ایجاد می کند، استراتژی که خیانت بهائیت را بیش از گذشته به نمایان می‌سازد. به نظر می‌رسد جریانات صهیونیستی آمریکایی که زمینه این فرصتها را برای بازیگردانان بهائی باز گذاشته‌اند، برای هیچکدام از معاندان نظام آینده‌ای را تصور نمی کنند و این معنایی جز شکست تئوریهای دشمنان نظام اسلامی ایران ندارد. در پی شکست نقشه‌های صهیونیستی، آمریکایی و اختلاف سنگین میان معاندان نظام ایران اسلامی، تشکیلات بهائیت نقش میانجی و وحدت‌آفرین میان مخالفان نظام را بازی می کند. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️الگو سازی از قره‌العین برای زنان ایران https://merajekherad.ir/ 🔸وب سایت “به‌نظر” متعلق به یکی از فعالان تبلیغ بهائیت، ۲۵ بهمن اظهارات سالها پیش فرزانه میلانی در هفتمین کنفرانس سالانه انجمن هنر و ادب ایران که درباره قره‌العین در لندن برگزار شده بود را بازنشر کرد. این سخنرانی با عنوان «طاهره قره‌العین، پیشکسوتی که سکوت و سکون را نپذیرفت» برگزار شده و هدف سخنران از بیان این موضوع توهین به احکام و اصول اسلامی و قهرمان سازی از یک هنجارشکن بابی مسلک بوده است. اظهارات مذکور، در وب سایت”به‌نظر” به عنوان محرکی برای توسعه جنبش زنان و تحریک زنان هنجارشکن در ایران توسط رسانه بهائی بازنشر شده است و این اقدام دهن‌کجی به اصول اسلام و ایجاد زمینه‌های مناسب برای آشوب در کشور ارزیابی می شود. بهائیت با الگوسازی از زنی هنجارشکن که با کشف حجاب و منسوخ اعلام کردن احکام اسلامی به بابیت و بهائیت کمک کرده می‌خواهد زنان مسلمان ایران را تشویق و تحریک به مقابله با اصول اسلامی و ایرانی کنند تا بتوانند از فضای ایجاد شده به مقاصد تشکیلاتی این فرقه ضاله دست یابند. حضور حماسی و موثر مردم ایران یک بار دیگر خاتمه اندیشه‌های پلید معاندان و بدخواهان نظام اسلامی ایران را رقم زد. https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️دانشگاه موضوع عملیات روانی تشکیلات بهائیت https://merajekherad.ir/ 🔸همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از بهائیان فعال در فضای مجازی، سلسله توئیت‌هایی پیرامون اخراج بهائیان از دانشگاه‌ها تا اجازه بازگشت دانشجویان اغتشاشگر منتشر کرد و این اتفاقات را نشانه ضعف و شکست نظام تلقی کرد. وی ضمن توهین به مدیران و اساتید دانشگاه‌ها، تاسیس دانشگاه زیرمینی بهائیان در ایران را ناشی از اخراج آنها از دانشگاه ها دانسته سپس تاسیس دانشگاه زن،زندگی،آزادی توسط استادان اخراجی از دانشگاه را القاء کرده است که می تواند موجب ایجاد جریان علمی موازی خارج از نهادهای رسمی و در مقابل باورهای دینی که تعصب نامیده، شود. این عنصر بهائی عفو دانشجویان خاطی در اغتشاشات اخیر و اجازه بازگشت آنها به دانشگاه را به سخره گرفته و نمونه ای از شکست جمهوری اسلامی دانسته است. ... https://eitaa.com/merajekheradir
⭕️تضعیف منافع بهائیت و شبکه سعودی در انگلستان https://merajekherad.ir/ 🔸عرفان ثابتی تئوریسین بهائی نسبت به انتقال شبکه وهابی ایران اینترنشنال از انگلستان به آمریکا واکنش توئیتری نشان داد. وی با اعتراض به پلیس لندن، ناتوانی حفاظت از دفتر اینترنشنال در انگلستان را نشانه ضعف مسئولان انگلیس در برابر ایران و روسیه دانست. تعداد توئیت‌ها و عبارات عرفان ثابتی وجود اشتراکات میان رسانه سعودی و تشکیلات بهائیت را نمایان ساخته و حساسیت انتقال یک شبکه تروریستی که عناصر بهائی به دفاع از آن قیام کرده‌اند را نشان می دهد. از یک سو “ایران اینترنشنال” یکی از بسترهای ابراز دشمنی این فرقه ضاله با ایران است که به صورت کاملا هماهنگ اخبار و نقشه‌های بیت‌العدل را در فضای رسانه ضریب می دهد و از سوی دیگر انعکاس برنامه‌های ضد ایرانی بیت‌العدل خوراک مناسب خبری برای رسانه سعودی است. پیوند و همکاری متقابل این دو باعث واکنش تئوریسین بهائی شده، زیرا شکست این شبکه و اخراجش از انگلستان منافع بهائیت و وهابیت را به مخاطره انداخته است. عرفان ثابتی تئوریسین بهائی نسبت به انتقال شبکه وهابی ایران اینترنشنال از انگلستان به آمریکا واکنش توئیتری نشان داد. وی با اعتراض به پلیس لندن، ناتوانی حفاظت از دفتر اینترنشنال در انگلستان را نشانه ضعف مسئولان انگلیس در برابر ایران و روسیه دانست. تعداد توئیت‌ها و عبارات عرفان ثابتی وجود اشتراکات میان رسانه سعودی و تشکیلات بهائیت را نمایان ساخته و حساسیت انتقال یک شبکه تروریستی که عناصر بهائی به دفاع از آن قیام کرده‌اند را نشان می دهد. https://eitaa.com/merajekheradir
🔴طنز عدالت‌خواهی زنان ایران از زبان بهائیت https://merajekherad.ir/ 🔸کانال تلگرامی گفتمان ایران 21 بهمن 1401 یادداشتی پیرامون نقش زنان در تلاشهای عدالت خواهانه منتشر کرد که به بررسی فرآیند تحول اجتماعی و اصل برابری جنسیتی در ایران پرداخته است. هر از چندگاهی تشکیلات بهائیت مدعی حقوق زنان در ایران می شود. رسانه‌های بهائی خصوصا کانال تلگرامی گفتمان ایران که مهمترین ماموریتش طراحی و برنامه ریزی برای ایرانیان است، یکی از تحولات اجتماعی را دستیابی به برابری حقوق زنان و مردان بر‌شمرده و مدعی شده که گفتمان برابری جنسیتی، نیمی از جمعیت ایران را از شکوفایی ظرفیت‌های حقیقی خود بازداشته است و در نهایت به مسائلی چون ارث و طلاق و حضانت فرزند اشاره کرده است. ادامه مطلب در پست بعدی⬇️⬇️ https://eitaa.com/merajekheradir
موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج
🔴طنز عدالت‌خواهی زنان ایران از زبان بهائیت https://merajekherad.ir/ 🔸کانال تلگرامی گفتمان ایران 21
ادامه مطلب بالا: نوشتار مذکور در ادامه این مسیر، زنان را برخوردار از حمایت مردانه دانسته و مدعی شده، هرکجا زنان فرصت‌های برابر داشته‌اند، به بهترین نحو نقش خود را در تحول اجتماعی ایفا کرده‌اندو زمان حال را برای بازشناسی اصل برابری و دلالت های عملی اجتماعی و فرهنگی و ... مناسب دانسته است. اولا طرح مسائلی از این دست، اصل تبلیغ را که در اولویت همه فعالیت‌های این فرقه ضاله است را دنبال می کند و به نوعی قصد تحریک جامعه زنان ایرانی و بازتولید مسائل تبعیض جنسیتی را دارد که در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که بازخلق این مفاهیم می تواند چه چالش‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی را برای نظام و مردم ایجاد کند. نکته دیگر این است که این رسانه‌ها بدون طرح دیدگاه بهائیت در اموری همچون برابری زنان و مردان، فقط به نقد مخالفین خصوصا نگاه اسلامی می پردازد در حالی که اندیشه و نگاه اسلامی ریشه در ادیان آسمانی و الهیاتی دارد. حال باید بررسی شود که اصل برابری حقوق زنان و مردان در گفتمان‌های بهائیت عملا وجود دارد یا شعاری بیش نیست؟ آیا تشکیلات بهائیت توانسته از نگاه سنتی موسسان فرقه عدول کند و تبعیض در ارث و مهریه زنان شهری و روستایی را اصلاح کند؟ از بنیادی‌ترین اشکالات بهائیت این است که آیا به غیر از "حکمت" علت دیگری برای پاسخ ندادن به سوالات بهائیان رهیافته دارند یا قرار است که برای همیشه در تاریکی ابهامات باقی بمانند، زیرا اگر اصراری به دریافت پاسخ داشته باشند با طرد روحانی و رد تسجیل و مشکلات عدیده دیگری مواجه خواهند شد که از زندگی دنیا سیرشان خواهد کرد. به نظر می رسد بیت‌العدل ابتدا باید تناقضات و تساوی حقوق احبای فرقه ساختگی بهائیت را روشن کند سپس به مسائل ادیان آسمانی چون اسلام بپردازد و اگر فضا برای طرح ابهامات و سوالات بهائیان نگون‌بخت باز شود وضعیت به گونه دیگری رقم خواهد خورد. https://eitaa.com/merajekheradir
🔴حرکت هماهنگ بهائیت و رسانه‌های معاند https://merajekherad.ir/ 🔸کانال تلگرامی برابری حقوقی=عدالت=وحدت که اخبار بهائیت را پوشش می دهد دوم اسفند 1401 در حرکتی هماهنگ با رسانه‌های معاند، خبری را که مدعی شده بیش از ۶۰۰ نفر در جریان اغتشاشات، چشمان خود را از دست داده‌اند را بازنشر کرد. کانال مذکور یکی از رسانه‌های وابسته به تشکیلات بهائیت است که اخبار و اتهامات کذب متعددی را درباره اغتشاشات منعکس کرده و امروز علاوه بر این خبر، اتهام تجاوز جنسی به دست کم سه زن دیگر در بازداشتگاه اطلاعات سپاه زاهدان را نیز منتشر کرده است. تولید و یا بازنشر اخبار کذب ضد نظام یکی از شواهد مباشرت تشکیلات بهائیت در هدایت اغتشاشات محسوب می شود و لو این که بیت‌العدل این مساله را انکار کند. https://eitaa.com/merajekheradir
⛔️شکست توطئه بهائیت با حضور روحانیت در آموزش و پرورش/ دروغ‌ بهائیت از برنامه روحانیت برای آموزش و پرورش https://merajekherad.ir/ 🔸موسسه توانا که از تئوریسین‌های بهائی همچون نازیلا قانع، بهره می برد چهارم اسفند1401 با طرح موضوع مسمومیت دانش آموزان دختر در دو استان برنامه های آموزش و پرورش را عزم برای راندن دختران به پستوها توصیف کرد و به نقل از حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش نوشت: 24 هزار روحانی در مدارس کشور فعالیت می کنند و نقش مادری و همسری در اولویت کاری آموزش و پرورش برای دانش آموزان دختر قرار گرفته است. موسسه توانا که سیاست‌های تخریبی مشترکی را با تشکیلات بهائیت علیه ایران دنبال می کند این بار سراغ دبیر ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش رفته و جمله ای که شهره صادقی، مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور مبنی بر اولویت کاری آموزش و پروش مطرح مطرح کرده را به حجت الاسلام نیکزاد نسبت داده است تا بتواند سوژه تخریبی جدیدی را خلق کند. گفتنی است که بهائیت برای تحقق آرزوی جامعه جهانی برنامه‌های مدونی را در بحث آموزش خصوصا در مدارس کشورهای مختلف اجرا می کند، همچون طرح "روحی" بنابراین حساسیت و رصد برنامه های آموزش و پرورش توسط فرقه ضاله بهائیت و دیگران معاندان نظام، نشان از توجه ویژه و وجود طراحی و نقشه برای این بخش مهم کشور دارد که حضور روحانیت در روند آموزش این وزارتخانه توانسته اهداف بدخواهانه آنها را متوقف سازد و با شکست مواجه کند. https://eitaa.com/merajekheradir
⛔️تکاپوی بهائیت برای نفوذ در سازمان‌های بین‌المللی! 🔻«دفتر نمایندگی جامعه بهایی (BIC)»، 24 بهمن با انتشار مطلبی از شرکت «نماینده جامعه بهایی در شصت و یکمین کمیسیون توسعه اجتماعی سازمان ملل» خبر داد. 🔺کمیسیون مذکور از 17 الی 26 بهمن در مقرّ سازمان ملل در نیویورک برگزاری شد که به موضوع اشتغال و کار شایسته برای همگان و غلبه بر نابرابری‌ها در رسیدن به توسعه پایدار پرداخت. اگر چه حضور نمایندگان تشکیلات بهایی در این کمیسیون در حد اخباری که رسانه بهایی منتشر کرده اهمیتی ندارد، اما از چند جهت حائز اهمیت است: 1️⃣ گسترش نفوذ بهائیت در سازمان ملل متحد و نهادهای وابسته به آن با حضور در این گونه جلسات و صدور و انتشار بیانیه برای آن. 2️⃣ ایجاد فرصت مناسب برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی و تخریب وجهه آن در مجامع بین‌المللی. 3️⃣ پوشش مناسب از چهره واقعی این فرقه و نمایش چهره‌ای خوب از آن با افزایش حضور و انتشار اخبار آن. 4️⃣ ایجاد رابطه پنهانی و صمیمانه میان نمایندگان بهائیت و چهره‌های بین‌المللی. 5️⃣ ایجاد پوشش مناسب برای ارتباطات مخفی میان بهائیت و معاندان جمهوری اسلامی. https://eitaa.com/merajekheradir
⛔️کودکان ابزاری در دست بهائیت https://merajekherad.ir/ 🔸رادیو پیام دوست وابسته به سرویس رسانه ای فارسی بهائی هر هفته برنامه روزهای پنجشنبه را مختص کودکان قرار داده با پخش برنامه هایی به زبان آنها تلاش می کند کودکان ایرانی را با بهائیت و آموزه های آن آشنا کند و یا در ضمیر ناخودآگاه اطفال معصوم اثری از افکار باطل این فرقه حکاکی کند این مسئله از جهاتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند زیرا امروزه تاثیر‌گذاری کودکان در خانواده افزایش یافته و از سویی خانواده هایی که نقش سنت و باورهای دینی در تربیت فرزندانشان کمرنگ است و متاسفانه نماد ترقی به حساب می آیند رو به افزایش است. نکات فوق زمانی که با افزایش تبلیغات فرقه‌های منحرف پیوند می‌خورد ابزاری را در دست آنها قرار می دهد که به وسیله آن بتوانند بر خانواده‌ها و به تبع آن جوامع تاثیرگزاری بیشتری از لحاظ کیفی و کمی داشته باشند. فرقه ضاله بهائی با اطلاع از موارد فوق و افزایش برنامه های تبلیغی برای کودکان با روشهایی جذاب، به دنبال استفاده از کودکان جهت نیل به اهداف شوم تشکیلاتی است. https://eitaa.com/merajekheradir
⛔️بهائیت و شادمانی از تخیلات صهیونیست‌ها https://merajekherad.ir/ بهائیان با باز نشر سخنان الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از تخیلات وی اظهار شادمانی کردند.کوهن مدعی شده است که آمریکا و اروپا بیش از این نمی توانند نسبت به مسائل ایران بی تفاوت باشند و مکانیسم ماشه تا قبل از مجمع سازمان ملل در ماه سپتامبر فعال خواهد شد. کوهن دلیل این ادعا را نزدیک شدن ایران به غنی سازی 90 درصد، کمک به روسیه در جنگ با اوکراین و حوادث ایران ذکر کرد. بهائیت همواره نشان داده که از هر اقدام خصمانه دشمنان نظام اسلامی شادمان شده و قرابت فکری فی‌مابین را اظهار کرده است. https://eitaa.com/merajekheradir
⛔️خشم تئوریسین بهائی از شکست طرح ضد ایران https://merajekherad.ir/ 🔸عرفان ثابتی تئوریسین و مبلّغ بهایی، با انتشار مطالبی خشم خود را از اعلام نشدن سپاه به عنوان نهادی تروریستی از جانب پارلمان اروپا، ابراز کرد. وی که از چهره‌های بسیار فعال بهائیت خصوصاً در اعلام مواضع این فرقه علیه جمهوری اسلامی ایران است، پس از آنکه پارلمان اروپا اعلام کرد تروریست خواندن سپاه نیازمند حکم قضایی است؛ به علّت فقدان چنین حکمی از اظهار نظر نسبت به این موضوع خودداری کرد. شبکه «بی‌بی‌سی» نیز مطلبی را به نقل ازروزنامه «دیلی تلگراف» چاپ لندن نوشت و مدّعی شد آمریکا به دلیل نقشی که انگلستان می‌تواند در ارتباط میان آمریکا و ایران ایفا کند، متقاعد شده که نباید، غیر قانونی اعلام کردن سپاه باعث ناراحتی ایران شود. اینگونه برخوردها در موضوعات مربوط به ایران از سوی دشمنان نشانگر ضعف آنان دربرابر نظام اسلامی است. https://eitaa.com/merajekheradir