شما:سلاممممنم
فاطی:درود چطوری؟
متینا:درود حالت؟
السا:علیک خوبی گل؟
مایک :
شما:حالمبده
احوالمبده
فاطی:هعی منم
بهتر باشی
متینا:بهتر شی
السا:چیشده گل بهتر بشی
مایک :عالی باشی،چرا میخوای حرف بزنیم؟
شما:بهتر بشی
فاطی:مرسی 😞
متینا:ایشلاه بهتر بشه
السا:عزیزم
مایک :ولی مهربونی شما>>>
شما:ایشالا هیچوقت غصه نخوری 🤕💔
فاطی:مرسی همچنین😞
متینا:
السا:
مایک :ایشلا
شما:چه بیصدا شکسته شد
آینهی جوانیات..
https://eitaa.com/joinchat/4180083987Cb3dfb6bd2d
ببینمت ؟ ,››
فاطی: هعی عضو بودم
متینا:زیبا بود
السا:جمله قشنگی بود...
مایک :جمله زیبایی بود،جوین شدم
شما:نهههههه ناراحت نباشش ماهم ناراحت میشیممممم😢😭
فاطی:فداتون شم 😞💔
متینا:
السا:هعی
مایک :
شما:حوصله خودمو ندارم چه برسه به تو
فاطی: ممنون
متینا:هعی
السا:چ بکنم هعی
مایک :بت خمم
۷ نفر دفعه پیش چند برابر بود
اوکی بجای اینکه بهتر شم بد تر شدم
گفتم حداقل با شما حرف بزنم خوب میشم😊💔