⌗𝙼𝚎𝚛𝚜𝚊𝙳¹͟³
💬 بنده علیالاصول [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان
آسٻدمجتبےمقٺدرِ❤️🩹،
مظلوﻣمونـ
ما،هرچےامرکنے،همونٻم
ما با شمایٻم ✋🏼🌱--
چشم،هرچےشمابگے❛❛.--
⌗𝙼𝚎𝚛𝚜𝚊𝙳¹͟³
[✋🏼❤️🩹] . ─ ⃘ ━━━⥂ ⍮... دَستاﺷ -📽 .. #ﺸﺎید_ﺈستورۍ #ﺢُﺴﯿﻨﯿهمرصاد
لـﺒﮭﮬـاے خشکِـ و کوچکشـ
شمشٻرشـ ...💔
آمدﻣ با ﺗَﻨِ بےدستـ ،
تـو را یـار شَوَﻣْ //
پیـرو مکتـﺒ [ ﻌﺒﺎﺳِ]
علمـــدار شَوَﻣْ .❤️🩹