eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 امنیت و سلامت کشور را به WHO ندهید! ♦️ سازمان بهداشت جهانی دلسوز کشور ما نیست! مطالب تکان‌دهنده پروفسور سجادی(استاد دو وزیر بهداشت) دربارۀ درمان سریع کرونا» + دو فایل صوتی کامل و متن و مقاله Panahian.ir/post/3000 🔹پروفسور سید حمید سجادی، از متخصصین باسابقه و برجستۀ کشور، دارای سه فوق تخصص افتالمولوژی از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و استاد صدها متخصص و فوق تخصص در ایران و آمریکا از جمله دکتر عین‌اللهی و دکتر قاضی‌زاده، وزیران بهداشت دولت فعلی و قبلی، ملقب به پدر چشم‌پزشکی نوین در ایران است. 🔹اخیراً یک گفتگوی دو قسمتی بسیار مهم و قابل توجه از این نخبۀ جامعۀ پزشکی مربوط به اوائل شهریور ۱۴۰۰، دربارۀ «شیوۀ درمان و پیش‌گیری آسان و سریع بیماری کرونا» و «علت عدم توجه و اهتمام نظام سلامت و ستاد کرونا به چنین توصیه‌های کلیدی» و «خطرات و عوارض تکان‌دهندۀ برخی واکسن‌ها در آیندۀ نزدیک» از ایشان منتشر شده است. 💠✍ 🛑📢 ارد_ 👈 ‼️ ‼️ https://eitaa.com/mesagh @mesagh ‌ ــــــــــــــــــــــ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
این رفتارهای رژیم باکو را بگذارید کنار مواضع سفیر کشورمان در این کشور. آقای عباس موسوی می گوید هیچ اقدامی نمی تواند به روابط دو کشور ایران و آذربایجان آسیب بزند آقای موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران کمی انصاف، درست است باید رویکرد دیپلماسی شما بر کاهش تنش نهادینه شود اما در یک ماه گذشته انواع و اقسام کارشکنی ها در روند مبادلات تجاری ایران به ارمنستان توسط حکومت باکو اعمال شد و از طرف برخی نمایندگان این رژیم انواع تهدید ها برعلیه ایران روانه شده است، به شکلی موضع گیری کنید که متوجه شویم شما سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو هستید و قرار است حافظ منافع این کشور باشید. کمی خجالت بکشید
🚨🚨🚨طالبان از کشته شدن ابوعمر خراسانی رهبر گروه تروریستی داعش خراسان در افغانستان خبر داد
🔴پیاده روی جاماندگان اربعینی در قم 🔹حرکت کاروان پیاده روی، یک شنبه ۴ مهر مصادف با شب اربعین ۱۴۰۰ 🔹بلوار پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله ساعت ۲۲ از عمود ۶ 🔹مراسم عزاداری ساعت ۲۴ در عمود ۸۳ بلوار پیامبر اعظم 🛑📢 ارد_ 👈 ‼️ ‼️ https://eitaa.com/mesagh @mesagh ‌ ــــــــــــــــــــــ
🔴بازداشت یک مقام سابق سوئد به اتهام جاسوسی برای ایران 🔻در حکم بازداشت دادستانی که در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر منتشر شده، نام این فرد «پیمان کیا» قید شده است. بنا بر اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی،‌ پیمان کیا ۴۰ ساله و متولد تهران است و روز دوشنبه هفته گذشته در شهر اوپسالا دستگیر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ناک اوت در یک دقیقه 🔻الهه منصوریان در ادامه مسابقات wlf در کمتر از یک دقیقه حریف چینی‌اش را ناک‌اوت کرد. در حالی که مربی و هم تیمی های منصوریان منتظر بودند تا جشن پیروزی برپا کنند، او در سالن ماند و با کمک به حریفش او را از رینگ خارج کرد و از نظر روحی او را آرام کرد.
🔴افزایش چشمگیر تقاضا برای داروی آیورمکتین در آمریکا 🔻با وجودی که سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) و سایر نهادها و سازمان‌های بهداشتی در این کشور بارها علیه مصرف داروی آیورمکتین برای درمان کرونا هشدار داده‌اند، آمارها حاکی از رشد چشمگیر فروش این دارو است 🔻تعداد نسخه‌های سرپایی داروی آیورمکتین نسبت به قبل از پاندمی 24 برابر شده است. امسال حدود 1/2 میلیون نسخه برای این دارو نوشته شده است درحالی‌که این رقم در سال 2020 تنها 340 هزار نسخه بود 🔻آیورمکتین در آمریکا اغلب برای درمان یا پیشگیری انگل‌ها در حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرد. FDA تاکید کرده که داروی آیورمکتین برای درمان یا پیشگیری کرونا در انسان‌ها تائید نشده است و این دارو یک داروی ضدانگل است نه ضدویروس. مرک&کو سازنده اصلی این دارو نیز مصرف آن را برای پیشگیری یا درمان کرونا تائید نکرده است/بلومبرگ ➖ظاهرا مردم آمریکا برای دستورات fda و who پشیزی ارزش قایل نیستن اونوقت مسئولین کشور ما مطیع محض شون هستن و هر چیری اونا بگن براشون وحی منزل هست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اخبار و گزارش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی درباره واکسن‌های آمریکایی و اروپایی پس از سخنرانی رهبری در ممنوعیت ورود واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی کرونا به ایران ➖اما اکنون گویا انقلابی دیگر شده است و تو گویی رژیم برگشته است!ظاهرا مسئولی هم تناقضی حس نمی‌کند و لازم نمی‌بیند توضیحی بدهد. در کلیپ فوق به حال مردم اروپا غصه می‌خورند که ممکن است از ترس کرونا گرفتن موش آزمایشگاهی واکسن‌ها شوند، ولی امروز قرار است خودشان طرح ممنوعیت از حقوق شهروندی ایرانیانی که تن به واکسن نداده‌اند را بررسی کنند! ؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تام کاتن، سناتور جمهوری خواه: 🔴ایرانی ها ضعف ما در افغانستان را دیده‌اند/برای بازگشت به مذاکرات به التماس افتاده‌ایم!
🔴شاید برایتان جالب باشد که بدانید علی لندی قهرمان دهه ی هشتادی برای نجات جان مادر و خواهر ابراهیم عزیزی قهرمانی که در ۲۸ اسفند ۵۹ برای دفاع از ایران عزیز به شهادت رسید، دل به آتش زد
➖اکانت حسین دهباشی هک شده ؟ این همه بصیرت و شعور ازش بعیده!
🔴مرز مهران برای بازگشت زائران ایرانی از امروز باز شد 🔹مدیر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری: مرز زمینی مهران برای بازگشت زائران از امروز باز است. 🔹سایر مرز‌های زمینی برای تردد زائران باز نیست و مردم به مرز‌ها برای رفتن به عراق مراجعه نکنند. ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران در نظر گرفته‌ایم.
🔴ورود ۱۲ میلیون دوز واکسن کرونا تا هفته آینده سخنگوی جمعیت هلال احمر: 🔹روز پنجشنبه هفته جاری ۶ میلیون دوز و یکشنبه هفته بعد ۶ میلیون دوز بعدی از نوع سینوفارم وارد کشور خواهد شد. 🔹این محموله ویژه برای دانش‌آموزان و افراد زیر ۲۰ سال و زنان باردار است و تک دوز بوده و به محض ورود به کشور در همان فرودگاه در اختیار مسئولان وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.
🔴 استقرار ۹۵۰۰ رزمنده الحشدالشعبی در کربلای معلی 🔹فرمانده عملیات «الفرات الاوسط» در سازمان الحشدالشعبی گفت ۹۵۰۰ نیروی این سازمان برای تأمین امنیت و ارائه خدمات مورد نیاز زائران حسینی (ع) در کربلای معلی مستقر هستند.
🔴 واکسن ایرانی و سربلندی جهانی 🔹حضرت امام : ما در جنگ یاد گرفتیم روی پای خودمان بایستیم. 🔹 ساخت واکسن "برکت" یکی از هزاران "برکات" مقدس است. 🔹به کوری چشم همه آنهایی که برای تحقیر و تمسخر "واکسن ایرانی" خودشان را تکه‌ پاره کردند!
🔴چرا توقع آمریکا، غلط زیادی است؟ 🔹آمریکا وغرب از دولت ایران انتظار دارند مذاکرات را از همان جا که متوقف مانده، ادامه دهد. و حال آن که دولت اوباما ادعا کرد دولت بعدی آمریکا هیچ تعهدی نسبت به برجام ندارد و طبق مصالحی که تشخیص می‌دهد، تصمیم می‌گیرد(!) 🔹جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید 27 دی 95: "ما برای آینده توافق در دولت بعدی تضمین نداده‌ایم. اوباما بارها گفته که این دولت درخصوص آنچه دولت بعد می‌کند، هیچ تضمینی نداده است. دولت بعدی بر اساس اینکه چه چیزی را در راستای منافع ملی تشخیص می‌دهد، تصمیم مقتضی را درقبال توافق خواهد گرفت»! 🔹وقتی ‌ترامپ روی کار آمد، از توافق خارج می‌شود. بایدن هم اگرچه ژست منتقد می‌گرفت، اما وقتی دولت تشکیل داد، به جای بازگشت به برجام، رویکرد ترامپ را ادامه داد. بنابراین تا دو ماه (اوایل فروردین امسال) از مذاکرات طفره رفت؛ پس از آن نیز در چند نوبت بر تحریم‌ها افزود. 🔹بایدن و ترامپ با رضایت اروپا اذعان کرده‌اند تعهد اوباما را محترم نمی‌شمارند.‌ بنابراین آمریکا و‌ تروئیکای اروپایی غلط می‌کنند در حالی که برای اصل تعهد دولت آمریکا، ارزش قائل نیستند، ادعا کنند مذاکرات باید از همان‌جا که با دولت قبلی ایران پیش برده‌اند، پیگیری شود. 🔹به جز شخص آقای روحانی، هیچ‌کس دیگر در دولت سابق - به‌ویژه ظریف و عراقچی به‌عنوان متولیان مذاکره- ادعا نمی‌کردند توافق نهایی شده و تنها جزئیات مختصر باقی مانده است. فقط روحانی (به‌خاطر خالی بودن دستش از کمترین دستاورد قابل عرضه به مردم) مدعی توافق فرمالیته بود. 🔹حتی آقایان ظریف و عراقچی و دیگران هم اذعان داشتند که آمریکا نه حاضر به لغو 1500 تحریم پسابرجامی است ، نه راستی‌آزمایی موثر لغو تحریم‌ها پیش از عضویت دوباره در برجام را می‌پذیرد، و نه تضمین می‌دهد که دولت آمریکا مجدداً مرتکب عهدشکنی نشود. 🔹آمریکا با درکی که از شخصیت روحانی و تهیدستی وی داشت، در صدد بود بدون ادای مطالبات مشروع ایران، صرفا بتواند دوباره عضو برجام شود و به مکانیسم ماشه آن دسترسی پیدا کند. این رفتار خدعه‌آمیز، طبیاً مورد مخالفت مجلس ، هیئت نظارت تحت نظر شورای عالی امنیت ملی، و رهبر انقلاب قرار گرفت. 🔹دولت آمریکا اکنون در حالی که رسما توافق را زیر پا گذاشته و خبط و خیانتش محرز است، نمی‌تواند به همراه سه دولت اروپایی دنباله‌رو، برای دولت جدید ایران تعیین تکلیف کند. آمریکا همین ماه‌ها متهم است که حتی به متحدان خود هم خیانت می‌کند و مطلقا قابل اعتماد نیست. 🔹دولت ‌اشرف غنی در افغانستان، و دولت ماکرون در فرانسه، آخرین موارد خیانت آمریکا را تجربه کرده و به صراحت اذعان کرده‌اند آمریکا قابل اعتماد نیست. اردوغان رئیس دولت ‌ترکیه نیز طی روزهای اخیر دست‌کم دو بار اعلام کرده آمریکا قابل اعتماد نیست. 🔹دولت آمریکا به جای بازی با واژه مذاکره، باید قبل از هر چیز برای اعتبار نابود شده خویش چاره کند تا بتواند حداقل اعتماد دولت جدید جمهوری اسلامی و ملت ایران را کسب کند. 🔹دولت قبلی ایران، شش ساله پس از اجرای برجام را سرگرم مذاکرات در وین و نیویورک و پاریس و توکیو و... برای سر عقل آوردن دولت‌های اوباما و ‌ترامپ و بایدن برای انجام رفتار مسئولانه بود؛ اما کمترین موفقیتی به دست نیاورد. 🔹مذاکره برای مذاکره، از همان دی ماه 94 که آمریکا سرگرم کارشکنی در انجام تعهدات (لغو تحریم‌ها) شد، بی‌حاصل بود و با این وجود، شش سال دیگر ادامه یافت و اکنون با رسیدن به نقطه ‌اشباع، مطلقا جای تداوم و ارزش تکرار را ندارد.