eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯📣 حتما ببینید 👆👆 🎥واکسیناسیون با "فایزر" و "جانسون اند جانسون" آمریکایی و است ♨️خواهان ورود شورای عالی امنیت ملی، کمیسیون امنیت ملی مجلس و قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم در اسرع وقت قبل از آنکه این واکسن ها تزریق شود هستیم، نه آنکه مثل همیشه کار انجام شود و با یک معذرت خواهی ساده و یا برکناری نمایشی بخواهند مساله را حل کنند
دیکتاتور های رسانه ای "اصولگرا" بحث نقد وارد یا غیر واردبه زاکانی نیست بحث عدم تحمل حتی یک مخالف از درون خود بچه های حزب اللهی است رسانه های "پروژه گیر" "اصولگرا"
🚨مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور امام خامنه ای 🔹مراسم عزاداری اربعین حسینی از طریق ارتباط تصویری از دانشگاه تهران (محل تجمع جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهها) با حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
🌀یکی از غم‌انگیزترین وضعیت‌ها برای یک این است که برایش مهم نباشد شهروندانش این نظر را درباره‌اش داشته باشند؛ 💤بی‌عاری سیاسی 🤔 ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
⭕️ واکنش علی اکبر رائفی پور نسبت به واردات واکسن فایزر آمریکایی ▪️از سه حالت خارج نیست : ۱- وارداتی ریسک و خطری ندارد ۲- نظر رهبر انقلاب تغییر کرده است ۳- ماله کشان فقط ایرادات دولت روحانی را می دیدند. ▫️در هر صورت اینکه به مردم توضیح درستی داده نمی شود در بهترین حالت نشانه بی تفاوتی مسئولان است
🌀چگونه است در ایران هرکس قرار است در پُستی منصوب شود در روزهای ابتدایی صهیونیست‌ها و فراماسون ها و رسانه‌های معاند را به وحشت می‌اندازد، در روزهای پایانی می‌شود نفوذی و لیبرال، و برایش گاندو می‌سازند؟/ ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️پرفسور سید حمید سجادی فوق تخصص چشم، افتالمولوژی ۲۹ شهریور در برنامه سیمای خانواده 🔵از تجربیات شگفت آور تجویز ویتامین D برای بیماران خود می گوید و اینکه در سطح نرمال، حتی کمی بالاتر بودن این ویتامین باعث بهبود سریع تر افراد مبتلا به کرونا شده و از مرگ جلوگیری کرده است!!! ✅جالب است مقاله ایشان در یکی از نشریات عراق چاپ شده و توصیه این پزشک ایرانی برعکس زادگاهش در آنجا مورد استفاده قرار گرفته است. ❌ولی پزشکان ایرانی تابع دستورات سازمان بهداشت جهانی زیر نظر پنتاگون آمریکا از پذیرش و اجرای آن سرباز زدند ؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 امنیت و سلامت کشور را به WHO ندهید! 👈🏻 سازمان بهداشت جهانی دلسوز کشور ما نیست! مطالب تکان‌دهنده پروفسور سجادی(استاد دو وزیر بهداشت) دربارۀ درمان سریع کرونا» + دو فایل صوتی کامل و متن و مقاله Panahian.ir/post/3000 🔻پروفسور سید حمید سجادی، از متخصصین باسابقه و برجستۀ کشور، دارای سه فوق تخصص افتالمولوژی از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی و استاد صدها متخصص و فوق تخصص در ایران و آمریکا از جمله دکتر عین‌اللهی و دکتر قاضی‌زاده، وزیران بهداشت دولت فعلی و قبلی، ملقب به پدر چشم‌پزشکی نوین در ایران است. 🔻اخیراً یک گفتگوی دو قسمتی بسیار مهم و قابل توجه از این نخبۀ جامعۀ پزشکی مربوط به اوائل شهریور ۱۴۰۰، دربارۀ «شیوۀ درمان و پیش‌گیری آسان و سریع بیماری کرونا» و «علت عدم توجه و اهتمام نظام سلامت و ستاد کرونا به چنین توصیه‌های کلیدی» و «خطرات و عوارض تکان‌دهندۀ برخی واکسن‌ها در آیندۀ نزدیک» از ایشان منتشر شده است. 👈 متأسفانه به روال سابق ستاد کرونا و کمیته علمی آن و صدا و سیما و رسانه‌ها و نهادهای رسمی سکوت معناداری در مقابل این ایرادات و انتقادات جدی علمی نموده‌اند. ♦️ رئیس جمهور و روسای سایر قوا و نمایندگان مجلس و مسئولان امنیتی محترم! این حرفها و استدلال هزاران پزشک اروپایی و آمریکایی مخالف WHO و واکسیناسیون اگر یک درصد صحت داشته باشد و واقعا کشتار جمعی در دستور کار دشمنان ما باشد، چه پاسخی در برابر بسیج همه جانبه امکانات و اعتبار بسیج و سپاه در اجرای این نقشه شوم خواهند داشت؟
♨️ روایتی از ، و رویکرد ستاد علمی کرونا 📍شکوهیان‌راد پژوهشگر و استاد دانشگاه تهران: ▪️‏هر چه بیشتر با مسئولان در خصوص کرونا جلسه برگزار می‌کنیم، بیشتر به قطعیت می‌رسیم که تقریبا هیچ بررسی علمی روی پروتکل‌ها خصوصا واکسن انجام نشده و به سازمان بهداشت جهانی به‌ عنوان ‎خدا نگریسته شده!! ▫️انبوهی از مسائل مهم و تعیین‌کننده که در کمیته‌ی علمی، حتی به گوششان نخورده بود!
⛔️ ورود نمایندگان مجلس ممنوع! 🔻وزیر کشور(1400/6/29) درباره نحوه انتخاب استانداران: "درانتخاب استانداران موارد را بانمایندگان مجلس ومعتمدین منطقه بررسی می‌کنیم وممکن است که این کار زمان ببرد ولی ارزش داردتابهترین‌ها را انتخاب کنیم"! مقام معظم رهبری، خرداد امسال در بیاناتشان در ارتباط تصویری بانمایندگان مجلس به برخی ازآسیب‌های مجلس اشاره کردند وتذکر دادند:"یکی ازآسیب‌ها ورودنمایندگان در مسائل اجرائی است فرض بفرمایید واردشدن دراینکه مدیرکلّ فلان تشکیلات در شهرمایا دراستان مامثلاً فرض کنیدکه چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ استاندار، فرماندار واز این قبیل حالا یک وقت در مواردی یک حالت اضطراری ممکن است رخ بدهدکه آن موارد استثنائی رامن کاری ندارم امّابه طورمعمول نمایندگان محترم ازاین مسائل اجرائی بایدکناره بگیرند، واردشدن دراین مسائل وبامسئول اجرائی دراین زمینه گفتگو کردن وتوافق کردن و امثال اینها خطراتی دارد؛ ازاین بایستی اجتناب بشود. 📌کدام یک ازقوات به توصیه وتذکرات معظم له عمل می کنند؟ همین هاکه ادعای ولایتمداری شان گوش فلک را کرمی کند! 📍قضاوت باشما... 🌷🕊 ☫ 🇮🇷 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب :واکسن امریکایی و انگلیسی ممنوع اما واکسن انگلیسی وارد شد آمریکایی هم همینطور! اونم در دولت و مجلس مدعی انقلابی!!! در تاریخ ثبت کنید که مدعیان انقلابی از یه ماسک زدن رهبر هزینه سازی کردن و تا در حد دیکتاتوری عیار در جمهوری اسلامی پیش رفتن به اسم سلامت!!!اما همون رهبر که گفت واکسن آمریکایی ممنوع توسط همونا وارد !و مدعیان انقلابی که نه به واکسن اجباری رو متهم به ضد ولایت و انقلاب میکردن !که خلاف کلام رهبری حرف میزنید !گفتن حرف فقط حرف رهبری!!!اینجا خفه خون گرفتن ! تازه اگه هم واکنشی نشان دادن توجیه کردن که اشکالی نداره! کرونا در ایران به سبب دوسال کروناهراسی خائنانه دولت روحانی و امثال جهانپور نفوذی که گفته میشود در حال فرار به ارمنستان دستگیر شده ، توانستند به اهدافشان برسند و با آمار فوت ناشی از عوارض واکسن و داروهای آلوده کرونا را باورپذیر کنند ! واکسن امریکائی و انگلیسی از هر مبدأ که وارد شود خلاف دستور ولایت است ! و کرونا سلاح دشمن علیه اسلام‌گرائی،عقلانیت،اربعین و ظهور..‌
- ناشناس.mp3
38.09M
🔺سخنرانی پیرامون بیوتروریسم و پسا کرونا حقایق تلخی ست ولی شاید بیدارت کند... —————————— 🔴سیستم ایمنی بدن انسان در چند مدل از بدن حفاظت میکنه که یکیش ساخت ۴ فاکتور مهم هست 🔹۱- انتی بادی 🔹۲- سلولهای کشنده T 🔹۳- سلولهای کمکی T 🔹۴- سلولهای خاطره B ☑️زمانیکه سیستم ایمنی ویروس و ... یا بطور کلی انتی ژن را شکست میده یک کپی از تمام مشخصات ویروس و نحوه غلبه بر ان در سلولهای خاطره B ذخیره میشه ( قربون قدرت خدا برم ) و درصورت ورود مجدد ویروس این سلول اطلاعات مورد نیاز را به سیستم ایمنی منتقل و ... ✍️ در نتیجه کسانی که کرونا گرفتن لازم نیست بزنن، اینو همون ابتدا مینو محرز هم گفت... ولی بعد ها دستورات WHO مانع از عملی شدن آن شد... 😏 سیستم ماسونری میگه همه باید واکسن بزنن اونم خارجی... در سبد تزریق مردم وجود نداره! همش کلک و فریبه ... میگن برکت ولی وقتی میری نیست... اهداف بلندمدت واکسن ها هنوز شناخته نشده! عوارض بلند مدت آنها برای ایجاد نظم نوین جهانیست حقایق دنیا نشان میدهد کرونا پروژه عظیمیست برای تجزیه ایران و بسیاری از کشورها ! بیدار شو و بیدار کن ! همه رسانه ها برای اهداف کرونا بسیج شده‌اند ... نفوذ صهیونیزم در همه سطوح جدیست... واکسن و کرونا فتنه آخرالزمانی
🔴هشدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره ورود بدون کنترل زیستی زائران اربعین / احتمال بروز موج جدید کرونا همچنان وجود دارد سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل: 🔹تجربه کشورهای موفق نشان می‌دهد ردیابی ویروس و کنترل هوشمند بیماری در کنار واکسیناسیون لازم است. 🔹یکی از مهم‌ترین الزامات در موضوع مقابله با کرونا، مرزبانی زیستی و نظارت دقیق بر نحوه تردد مسافران خصوصاً از کشورهای دیگر است. 🔹زائران عزیز اربعین برای بازگشت به کشور چه از مرز هوایی و چه مرز زمینی باید تحت بررسی و آزمایش PCR قرار گیرند و افراد با تست مثبت باید تحت قرنطینه هوشمند باشند. 🔹در غیر این صورت امکان بروز موج جدید پاندمی در کشور وجود دارد.
🔴ادعای آمریکا برای دسترسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تسای کرج 🔹دولت آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که ایران باید بر اساس توافقات صورت گرفته هر چه سریعتر به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه نصب دوربین در کارگاه ساخت قطعات سانتریفیوژ تسای کرج را بدهد یا منتظر اقدام دیپلماتیک از سوی شورای حکام باشد. در این بیانیه آمده است: « ما از ایران می خواهیم هر چه سریعتر اجازه دسترسی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را فراهم کند.» "چنانچه ایران مانع شود، ما در چند روز آینده با سایر اعضای شورای حکام مشورت کرده و به این اقدام تهران پاسخی مناسب خواهیم داد."
🔴 نماینده ایران در آژانس اتمی: نمی شود در برابر خرابکاری سکوت کنید و توقع همکاری داشته باشید 🔹 کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات نمایندگان آمریکا و سه کشور اروپایی: 🔹هنگامی که تجهیزات نظارتی آژانس توسط رژیم صهیونیستی از کار می افتد، از ایران انتظار نداشته باشید مجددا آن را بدون هزینه ای برای این رژیم و بدون هیچ اقدامی از سوی آژانس و کشورهای مدعی بازنصب کند. 🔹تفاهم اخیر ایران و آژانس به طور کامل و ظرف زمان توافق شده اجرا شد، جمهوری اسلامی ایران نیز چگونگی واکنش به این حسن نیت خود را رصد و در هر مرحله، اقدام مناسب را اتخاذ خواهد کرد.
🔴 مقام روس: منع دسترسی به کرج نقض توافقات پادمانی نیست 🔹 نماینده روسیه در سازمانهای بین‌المللی مستقر در وین در توییتر نوشته در جلسه امروز شورای حکام آژانس تأکید کرده که منع دسترسی به تأسیسات کرج نقض توافقات پادمانی نیست.
🔴وحیدی: زائرین کرونا مثبت قرنطینه می‌شوند وزیر کشور: 🔹باید تست از زائرین در مرزهای زمینی و فرودگاه‌ها از سوی مسئولین به صورت دقیق انجام شود. 🔹افرادی که تست آنها مشکل دارد باید در محل خاصی تحت قرنطینه قرار گیرند. 🔹پلیس برنامه‌ریزی لازم را برای یک طرفه کردن جاده‌ها برای بازگشت زائرین در نظر خواهد گرفت.
🔴 تظاهرات ضد صهیونیستی در کربلای معلی 🔹زائران اربعین حسینی با برگزاری تظاهرات، کنفرانس اربیل و توصیه به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند. 🔹شمار زیادی از مردم کربلای معلا با برگزاری تظاهرات گسترده در حاشیه مراسم اربعین امام حسین(ع)، مخالفت شدید خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کردند. 🔹شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار‌هایی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی و خائنان سر دادند.
🔴 فرمانده نیروی انتظامی: زائران بهتر است از مرز مهران برگردند 🔹با توجه به اینکه بیشتر سرویس‌دهی نیروی انتظامی در مرز مهران مستقر است، زائران اربعین سعی کنند از مرز مهران وارد کشور شوند. 🔹در صورتی که زائران از مرز شلمچه خارج شده‌اند برگشت آنها از این مرز بلامانع است.
🔴راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در فضای مجازی 🔹 امروز همزمان با روز اربعین شهادت سالار شهیدان، «اربعین» و آیین پیاده‌روی اربعین داغ‌ترین موضوع کاربران در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توییتر فارسی بود. 🔹️ مردم غم فراق و جاماندن از کاروان زائران حسینی را با حضور پررنگ در فضای مجازی و انتشار دل‌نوشته‌ها و تصاویر و ویدئوهایی از این راه‌پیمایی‌ میلیونی ذیل کلیدواژه‌های اربعینی مانند و تسکین دادند و عرض ارادت خود به اباعبدالله را به نمایش گذاشتند.
🔴 دبیر مجمع تشخیص مصلحت حسابی در شبکه‌های اجتماعی ندارد 🔹دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه دبیر مجمع حسابی در شبکه‌های اجتماعی ندارد، اعلام کرد: اطلاع‌رسانی درباره دیدگاه‌های محمدباقر ذوالقدر از طریق سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت خواهد گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼﷽ 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸 💎 ارتباط علم با علم نجوم اسلامی در کلام : طب اسلامی، علمی جامع است که در شاخه های خود با علوم دیگر ارتباط تنگاتنگ دارد و از آنها در مسیر خود بهره می گیرد که یکی از مهمترین این علوم، علم نجوم اسلامی است، علم طب اسلامی از علم نجوم استفاده می کند برای زمان ترکیب برخی دارو ها و تجویز برخی نسخه ها و زمان شروع درمان و زمان ازدواج، انعقاد نطفه، مسافرت و تجارت و... همچنین در علم طب و نجوم به تاثیرات ماه (قمر) در منازل مختلف آن هنگام عقد می‌پردازد مثلاً چه ساعتی برای ازدواج (خطبه عقد) مناسب است؟ یا برای اینکه فرزند ما مومن بشود در چه ساعتی باید انعقاد نطفه انجام شود؟ در چه ساعتی انعقاد نطفه باعث فرزندی می شود که شجاع و نترس شود؟ یا اگر در فلان بازه زمانی عقد صورت گیرد، زن، دختر زا می شود و اگر در فلان بازه زمانی باشد فقر بر زندگی حاکم می شود و یا عقد در فلان بازه زمانی باعث یک ازدواج پر بهجت خواهد شد یا در فلان زمان اگر مسافرت یا ازدواج نماید، خیری نمی بیند و … 💎 گفتاری دیگر از علامه ذوالفنون حسـن‌زاده آملـی: …. به او گفتم که بیماری فرزند شما نتیجه بی دینی است! گفت آقا جان! ما نمـاز می‌خوانیم … گفتم که آقا! دینداری تنها به نماز نیست، دین را باید در شئون زندگی پیاده کنید، راجع به ازدواج، راجع به انعقــاد نطفــه، دیـن پیاده نشـده اسـت… حضـرت امــام صادق(علیه السلام) از جــانب حقیقت عـالم فـرمـود: اگـر نطفه در زمانی کـه مـاه هلال است منعقد شود، فرزند حاصل از آن به بیماری صرع مبتلا میشود … 💎 سخنی دیگر از علامه حسن زاده آملی:   استاد علامۀ ذوالفنون شعرانی در آغاز نخستین جلسه درس قانونچه فرموده است: آقا، در حوزه های علمیه ما کتب طب، مانند دیگر رشته های علوم تدریس می شد، و علمای ما در علم شریف طب نیز دست داشته اند. یک عالم دینی در فهم بسیاری از اخبار و حلّ و درک کثیری از مسائل فقهی از قبیل حدود و دیات به طب و تشریح آن نیازمند است.- آنگاه انگشت شهادتش را در زیر جانب راست فکّ اسفلش نهاد و به مطایبت گفت:- آخوند باید به تشریح آشنا باشد که لااقل بداند مثلا کلیه ی او در اینجا آویزان نیست. 📚 کتاب هزار و یک کلمه، ج۱، کلمه یک، ص۱۹ 💎 اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه حسن زاده آملی: استکمال نفس ناطقه که ترقی وی از عقل هیولانی تا بمرتبه عقل مستفاد و مافوق آنست بدون کمال بدن که صحّت آنست صورت نپذیرد چه این که بدن مبتلای به آلام و اسقام از استقامت افکار باز می ماند و سیر تکاملی انسانی برایش میسور نیست. و یا به تعبیر دیگر انسان با کمک کشتی بدن تواند که در دریای بیکران هستی سیر کند، و کافِل حفظ و سلامت این کشتی علم شریف طبّ و طبیب عزیز است. چه فخر و مباهاتی و کدام پایه و سرفرازی برتر از این که چنین موهبت خدای سبحان نصیب نصاب انسان گردد؟ ... و به هر اندازه ارکان مزاج بایسته تر، و اعتدال مزاج شایسته تر، و اندام آدمی موزون و آراسته تر، و تندرستی آن دلخواسته تر بود قابلی قوی تر و شریف تر برای بفعلیت رسیدن کمال انسانی وی بود، چه این که بدن انسان و جمیع قوا از طبع تا عقل وی وسائل پیشرفت و تور شکار اویند، و انسان با حفظ وصف عنوانی انسان، شکار او علوم و معارف و درک حقائق است. 📚 هزار ویک کلمه، کلمه اول کتاب ده رساله فارسی ص 371-370 ✔️ راهی ست بسوی 🌐 طب اسلامی خراسان 💐🍂🌿🌸🍃🌾🌼🌱☘🌺