eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وضعیت سواد و امکانات در دوران پهلوی به گفته جان‌فوران، جامعه شناس آمریکایی ✍ وقتی که بی‌سوادی۹۰درصد زنان روستایی و برق نداشتن۹۶درصد روستاها و... تنها آورده !
📸 افشای اموالی که فرح پهلوی پس نمی‌دهد! برخی رسانه‌های خارجی مانند ساینس مانیتور، فایننشال‌تایمز و نیویورک‌تایمز سیاهه کوچک بخشی از اموال مسروقه توسط محمدرضا پهلوی و خانواده اش از مردم ایران را منتشر کرده اند که مرور آنها باورنکردنی است. 🔹۳۵ میلیارد دلار پول نقد خارج شده هنگام فرار از ایران 🔹۳۸۴ چمدان جواهرات شامل تاج‌های بدون قیمت شاه و ملکه 🔹اموال مخفی در بانک چیس منهتن 🔹کاخ ۱۰ میلیون فرانکی رز در سوئیس 🔹گران‌ترین خانه در حومه لندن 🔹ساختمان‌ها و باغ‌های اسیل مانس انگلیس 🔹گرانترین باغ در ناپل ایتالیا 🔹باغ کاپری 🔹قصر مجلل سنت موریس سوئیس معروف به پایتخت زمستانی شاه 🔹جزیره ۷۰۰ میلیون دلاری شاه در اسپانیا 🔹ملک یک میلیون پوندی واقع در مناطق راکی آمریکا همه دزدان عالم باید بیان جلوی اینا لُنگ بندازن
‌📸 قصه خیالی خودکار بیک هویدا ✍ نقل است امیرعباس هویدا هنگام دفاع از عملکرد خود در دادگاه انقلاب، خودکاری از جیبش بیرون آورد و گفت: «۱۳ سال پیش هنگام آغاز دوران نخست‌وزیری‌ام این قیمت خودکار ۵ ریال بود و اکنون هم همان ۵ ریال است. 📌 اما تیتر روزنامه ‌ها افسانه خودکار بیک هویدا را فاش کردند.
📸 اینديپندنت: تنبيه صدها پرستار و ديگر کارکنان بخش بهداشت انگليس به دلیل تجاوز یا آزار جنسی بيماران 🔹صدها پرستار، پیراپزشک و کارکنان بخش بهداشت و مراقبت به اتهام تجاوز جنسی از جمله سوء استفاده جنسی از کودکان، تنبیه شدند. 🔹اين خبر در حالي منتشر شده است كه هنوز تحقيقات بلند مدت يكساله دولت در مورد دكتر "ديويد فولر" مشهور به "هيولاي سردخانه" به دليل سواستفاده جنسي از مردگان همچنان به پايان نرسيده است.
💢تصاویر دیده نشده از رهبر انقلاب و شهید فخری‌زاده ♦مهدی فضائلی، از اعضای دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای به مناسبت افتتاح کارخانه واکسن‌سازی فخرا، تصاویر دیده‌ نشده‌ای از دانشمند هسته‌ای، شهید فخری‌زاده و رهبر انقلاب در توئیتر خود منتشر کرد.
💢ماهیانه ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه رمز ارز از مردم دزدی می‌شود! ♦اخبار منتشر شده از طرف پلیس فتا که در رسانه‌ها منعکس شده نشان میدهد از ابتدای سال بیش از 5هزار میلیارد تومان از دارایی مردم توسط کلاهبرداران حوزه رمزارز به سرقت رفته است. به عبارتی ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 هایپرمارکتینگ خیانتی آشکار در مدل معیشت اسلامی! ⚠️ با به وجود آمدن هایپرمارکت‌ها و مال‌ها ، واحد‌های کوچک و بقالی‌ها از خیابان‌ها به دلیل نداشتن قدرت رقابت جمع خواهد شد که هم به مصرف گرایی مردم و هم خطای راهبردی در سوانح طبیعی و غیرطبیعی خواهد انجامید. ♨️ مثلا هنگام وقوع زلزله و سیل پیدا کردن کالاهای اساسی زندگی دچار مشکل خواهد بود، یا هنگام وقوع جنگ این مراکز از اهداف اصلی دشمن بوده و با انهدام‌شان ادامه زندگی را برای ساکنان منطقه دچار بحران جدی خواهند کرد!
یعنی خلبان سعودی نماز می‌خواند تا پرواز کند و کودکان یمنی را به شهادت برساند…💔 👈 ΛMĪŔ🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌🎥دونالد ترامپ، رئیس جمهور تروریست ایالات متحده درحال بازی گلف، خود را رئیس جمهور بعدی این کشور خطاب کرد؛ من چهل و پنجمین و چهل و هفتمین رئیس جمهور آمریکا هستم! پ.ن: چقدر این فیلم جدید ترامپ، شبیه اون انیمیشن انتقام سخت و مجازات ترامپ در زمین گلف است. ‌ 💬 Hassanrasouli(حسن رسولی)
🔺دو خبر؛ تحلیل با شما! ⚡️دیروز: لهستان، دعوت کننده از اروپا برای حمایت از تحریم های آمریکا علیه ایران ⚡️امروز: لهستان یک میلیون دز انگلیسی آسترازنکا به ایران هدیه کرد.
🔺شاهکار رفیق مقیم لندن «همتی» در بانک آینده 🔹طبق آمارهای رسمی، زمانی‌ که تیم نزدیک به عبدالناصر همتی مدیریت بانک آینده را تحویل گرفت، رقم زیان انباشته بانک حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان بود اما این میزان با رشد ۳۸۲ درصدی، حالا به ۸۱ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان رسیده است. 🔹به عبارتی زیان انباشته این بانک در دوره مدیرعامل لندن نشین، ۴/۸ برابر شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور: از این پس هر خودرویی که در تصادفات، کیسه هوای آن باز نشود خودروساز را به دادگاه معرفی خواهیم کرد. پ‌ن: مَرد و حرفش!
⭕️ سفارت ایران در برلین شعبہ پادشاهی !!! پ.ن: حداقل اون دبه ی همایونی روبردارین😂🤣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سبک زندگی محمدرضا پهلوی و خونوادش بیانگر این بودکه اونها به هیچ کس وهیچ چیز، غیر از خودشون اهمیت نمیدادن. مردم ایران، فرهنگ ایرانی، خاک ایران،ذره ای براشون ارزش نداشت. ثروت مردم رو چپاول کردن، خاک ایران رو بخشیدن، فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی رو مورد تهاجم فرهنگ پوچ غرب قرار دادن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ادامه کشف گورهای دسته جمعی کودکان بومی در کانادا 🔹۹۳ گور بی نام و نشان جدید نزدیک یک ساختمان در منطقه ویلیامز لیک در استان بریتیش کلمبیای کانادا که پیش‌تر مدرسه شبانه روزی بود، کشف شد. 🔻ماجرای هولناک کشف گورهای دسته جمعی در مدارس کانادا 🔹کشف بقایای ۷۵۱ جسد که اغلب آن‌ها کودک بوده‌اند در فاصله کمتر از یک ماه از کشف یک گور جمعی حاوی بقایای اجساد دست‌کم ۲۱۵ کودک بومی که برخی از آن‌ها حدود سه سال سن داشتند، در محوطه یک مدرسه شبانه‌‌روزی در «بریتیش کلمبیا» کانادا اخیرا خبرساز شده است. 🔹جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا در اولین واکنش خود به این فجایع، در صفحه توییتری خود نوشت: این یادآوری دردناک از فصل تاریک و شرم‌آور از تاریخ کشور ما است. 🔹این‌ها تنها یافته‌‌هایی تلخ از تاریک‌ترین فصل تاریخ این کشور و وقایعی است که یکی از رهبران بومی کانادا آن را «فقدان غیرقابل تصور» توصیف کرده است، می‌باشد.
🔴 امان‌نامه دادند و کشتند! گاوین همبلی استاد تاریخ دانشگاه دالاس ایالت تگزاس آمریکا می‌نویسد: در تاریخ حکومت پهلوی به‌سختی می‌توان صفحه‌ای سیاه‌تر از تعقیب و آزار عشایر توسط مزدوران جیره‌خوار رضاشاه یافت سلطان‌علی سلطانی که در زمان رضاشاه نماینده بهبهان در مجلس شورای ملی بود، نقل می‌کند: عشایر قشقایی، بختیاری، کهگیلویه و سایر ایلات نه تنها اموالشان غارت شد، بلکه گروه‌گروه از این عشایر بدون محاکمه اعدام شدند؛ آنها ۹۷ نفر از تیره بهرامی را ظرف یک روز کشتند که یک پسربچه ۱۳ ساله هم جزو آنان بود و ۴۰۰ نفر از ایشان را در اهواز زندانی کردند که ۳۰۰ نفر آنان جان خود را از دست دادند؛ آنان خوانین بویراحمدی را امان‌نامه دادند و به تهران آوردند و سپس همه را کشتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنرانی دیدنی رهبر انقلاب و حاج قاسم سلیمانی درباره جنایات علیه مردم یمن مردم_مظلوم_یمن
🔴حقوق جانبازان برای سال بعد ۳ میلیون ۵۰۰ هزارتومان تعیین شد 🔸 رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در جمع خبرنگاران: 🔹بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق حقوق جانبازان غیر شاغل برای سال آینده ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مصوب شد. 🔹براساس مصوبه کمیسیون تلفیق حق عائله‌مندی برای بازنشستگان، شاغلان و مستمری‌بگیران در ازای همسر ۲ برابر و در ازای فرزند ۳ برابر شد.
🔴 دعوت رئيس جمهور به گفتگو 🔹تجربه شخصی، شنیده ها و مشاهدات مستقیم به نگارنده ثابت کرده که رئیس‌جمهور، شجاعت، شخصیت و متانت گفتگو با منتقدان انقلابی و صریح را دارد و این گونه نشست‌ها را مفید و موثر در موفقیت دولت، می داند. 🔹 بدون تردید، پایگاه اجتماعی آقای رئیسی، نیروهای وفادار به انقلاب و بچه های حزب الهی اند و عملکرد فرهنگی دولت سیزدهم در چند ماه اخیر نگرانی ها و سوالات و شبهاتی را برای این نیروها ايجاد کرده و تنها فردی که می تواند به این پرسش‌ها، پاسخهایی قانع کننده بدهد و شبهات و تردیدها را برطرف کند شخص رئیس جمهور است. ❇️ بعید می دانیم اطرافیان آقای رئیسی اهل برگزاري جلسه پرسش و پاسخ میان ایشان و چند نیروی انقلابی، باسابقه، صریح، با موضوع دغدغه ها و پرسش‌های فرهنگی نیروهای انقلابی باشند و ضرورت و فواید برپایی چنین جلساتی را درک کنند!! ( چون اگر این اهلیت را داشتند تا کنون حداقل یکی دو جلسه از این دست برگزار شده بود! ). ✳️ امیدواریم این متن از «حصار تنیده شده در اطراف رئیس جمهور» بگذرد و به سمع و نظر ایشان برسد و منجر به برپایی چنین نشستی شود. نشستی که بیشترین منفعت آن عاید شخص رئیس جمهور و دولت ایشان خواهد شد. ▪️از اطرافیان آقای رئیسی خواهشمندیم از تشکیل چنین جلسه ای با حضور تعدادی از بروبچ آشنا و کارمندان جفانیوز ها و..... خودداری کرده و این ایده را به باد ندهند!
🔴پیام رئیس جمهور به اردوی تیم ملی فوتبال/ در اولین فرصت بعد از پیروزی همدیگر را ملاقات خواهیم کرد 🔸فدراسیون فوتبال اعلام کرد امروز(چهارشنبه) نماینده ویژه رئیس جمهور پیام خداقوت و آرزوی موفقیت را به بازیکنان تیم ملی فوتبال رساند و گفت رئیس جمهور قصد حضور در کمپ تیم های ملی را داشت که پس از مشورت با تیم‌های پزشکی و رعایت ملاحظات کرونایی تیم ملی، حضور در جمع بازیکنان را به پس از مسابقه واگذار کرد.
🔴 بهانه جدید خودروسازان 🔹حالا که همه مسئولین محترم از ناجا و قوه قضائیه تا مجلس و وزارت صمت در موضوع کیفیت و امنیت پایین خودروهای داخلی ورود کرده اند ، 🔹خواهش می کنیم اگر در برخورد با خودروسازان واقعاً جدی هستند فقط به گونه ای موضوع را پیگیری کنند که خدای ناکرده دوباره خودروسازان همین موضوع را بهانه ای جدید برای افزایش قیمت خودروها قرار ندهند ... ✍"قاسم اکبری" 💠کانال (ایتا ، تلگرام) :👇 🌐 @pelakdez
🔴 آدم های ناتو! 🔹حذف نشه، میخوره؛ حذف بشه باز میخوره... نه راه پس هست و نه راه پیش! 🔸این داستان مین کاشتن دولت شیخ حسن است برای دولت فعلی با ارز ۴۲۰۰(دلار جهانگیری سابق) است. 🔹حالا امروز یه عده که خودشون دستشون با حسن توی یه کاسه بوده رگِ گردن برای اقتصادی که خودشون ترکوندن باد کرده و داد: « وامردما... و واقتصادا سر می دهند» تا این اندازه ناتو هستند. 🔸ناتو یعنی: نامرد و حقه باز. ✍
🔴یمن: روزهای سختی در انتظار امارات است 🔺یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن: 🔹نزدیک‌ترین راه برای امارات این است که حملات خود به یمن را متوقف کند و در امور داخلی آن دخالت نکند. 🔹حکام امارات باید بدانند که اگر دست از سر یمن برندارند، باید منتظر این باشند که شهرها و خیابان‌‌های کشورک‌شان را ویران شده ببینند 🔹دو عملیات ارتش یمن (طوفان یک و طوفان دو) صرفا هشداری به شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران و افراد مقیم در امارات بود که سریعا این کشورک ناامن برای زندگی و سرمایه گذاری را ترک کنند؛ چه روزهای سختی در انتظار امارات است. 💠کانال (ایتا ، تلگرام) :👇 🌐 @pelakdez
🔴دستور آغاز فعالیت چراغ خاموش جهت بازگشت دوباره به قدرت! 🔹 شنیده‌ها از جلسات و محافل اصلاح طلبان حکایت از تدارک سناریوی خاص برای تحرکات جدید بویژه در استان ها دارد. 🔹براساس این خبر سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات در نشستی که اخیرا با سران این جریان سیاسی داشت تاکید کرده است که آن ها باید مجموعه‌های خود را به صورت چراغ خاموش دوباره فعال سازی کنند و در فاز اول ورود به انتخابات مجلس را در دستور کار خود قرار دهند. 🔻اصلاح طلبان در نشست اخیر خود ادعا کرده اند که جریان انقلابی ناکارآمد است و مذاکرات اخیر ایران و گروه ۱+۴ نیز نتیجه ای در بر ندارد. بنابراین باید استراتژی خود را تغییر داده و بار دیگر برای ورود به صحنه فعال شوند. پیش از این تصورآن ها بر این بود که با کارآمدی جریان انقلابی آن ها برای همیشه از صحنه قدرت کنارگذاشته می شوند.