eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔹 مگه خر چه عیبی داره؟!
هدایت شده از 
قدیری ابیانه: *غربی‌ها در کلیه کشورها به دنبال جذب افراد بله‌قربان‌گو‌ هستند/ خودبزرگ‌بینی و جاه‌طلبی از خصایص ویژه استکبار است.* ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ عطنا - محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه پوتین به‌درستی آمریکا و اروپا را به‌عنوان امپراتوری‌های دروغ نام برد، گفت: *دروغ گفتن، تهمت و تخریب کردن کشورهای دیگر به‌خصوص کشورهای مستقل از غرب جزو سیاست ورزی‌های غربی‌ها محسوب می‌شود و هزینه‌های زیادی در این رابطه انجام می‌دهند.* وی با اشاره به اینکه اخیراً در خبری آمد که انگلستان 4 میلیارد دلار بودجه تبلیغات علیه سوریه اختصاص داده است، افزود: در جنگ روسیه و اوکراین هم شاهد تبلیغات دروغین هستیم، به‌عنوان‌مثال یک دختر فلسطینی در مقابل سرباز اسرائیلی می‌ایستد و مشت بر صورت سرباز می‌کوبد اما این فیلم به‌عنوان کوبیدن مشت بر صورت یک سرباز اوکراینی در رسانه‌ها پخش می‌شود. وی با اشاره به اینکه تنش بین روسیه و اوکراین بالا گرفته و تعدادی در این جنگ کشته شدند اما مواردی وجود دارد که نشان می‌دهد فضاسازی‌های دروغین علیه روسیه است، افزود: برخی از فیلم هایی که در رسانه های غربی تحت عنوان موفقیت های جنگی اوکراین یا جنایات جنگی روسیه پخش می شود قدیمی یا مربوط به رویدادهای دیگری در سایر نقاط جهان است یا اصولا ناشی از توزیع گسترده اسلحه در میان عموم مردم اوکراین است که آمار جرم و جنایت را در این کشور افزایش داده است. این کارشناس ادامه داد: *باعث این جنگ آمریکایی‌ها و ناتو بودند، آن‌ها به دنبال تجزیه روسیه هستند چون این کشور دارای قدرت و وسعت زیادی است همان‌طور که به دنبال تجزیه ایران و سلطه بر منابع نفت و گاز کشورمان هستند.* قدیری ابیانه با بیان اینکه زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه خود گفت که یهودی است و عبری صحبت می‌کند، عنوان کرد: زلنسکی با کمک آمریکا رئیس‌جمهور شده است و یک رژیم نژادپرست در این کشور حاکم بوده، خبری منتشر شد که وقتی مردم اوکراین برای فرار سوار قطار می‌شدند سیاه‌پوست‌ها را راه نمی‌دادند که این موضوع مورد اعتراض کشورهای اتحادیه آفریقا نیز قرار گرفت. وی ادامه داد: *سعی می‌کنند عامل بحران را روسیه نشان بدهند درحالی‌که خلف وعده و توطئه‌های آمریکا و ناتو عامل این تنش هستند.* اوکراین حزب‌الله لبنان را به‌عنوان یک گروه تروریستی اعلام کرده و زمانی که اسرائیل حمله می‌کرد و در مقابل با حملات فلسطینی‌ها مواجه شد، پیشنهاد ارسال پدافند ضد موشکی به اسرائیل را داد. سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره به اینکه اخباری که از جانب خبرگزاری‌های غربی پخش می‌شود قابل‌اطمینان نیست، تصریح کرد: امروزه با وجود امکانات پیشرفته می‌توان هر چیزی را جعل کرد و به‌صورت دروغین نمایش داد. مدیریت افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است، *جنگ رسانه‌ای و تبلیغات گاهی اهمیت بیشتری از سلاح و تهاجم نظامی دارد و قدرت رسانه‌ای دشمنان قوی است.* وی با بیان اینکه روسیه و چین به تحریم انصارلله و ارتش یمن رأی داده بودند و روزهای گذشته مجدداً رأی مثبت دادند و از جنایت‌های عربستان و امارات حمایت کردند، گفت: بانی این قطعنامه‌ها آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند اما چین و روسیه هم همراه شدند، متأسفانه با کشورهایی روبه‌رو هستیم که رفتارهای انسانی ندارند و برای تأمین منافع خود حاضر به انجام هر جنایتی هستند. https://www.atna.ir/001Gyl
هدایت شده از 
آمریکا تروریست‌ها را از سوریه به اوکراین می‌برد 🔹سازمان اطلاعات روسیه: برخی از تروریست‌ها در پایگاه التنفِ سوریه که تحت سیطره آمریکایی‌هاست درحال آماده‌شدن هستند تا به دونباس در شرق اوکراین اعزام شوند.
هدایت شده از 
راز عجله غرب برای سرهم‌بندی توافق -۱ خبرهای متناقضی درباره مذاکرات وین منتشر می‌شود. برخی دیپلمات‌های غربی، مذاکرات را تمام شده و توافق را در دسترس می‌دانند. عجله، به وضوح در ادبیات برخی دیپلمات‌های اروپایی دیده می‌شود که علت آن هم باید معلوم شود. اما طرف ایرانی (وزیر و سخنگوی وزارت خارجه) می‌گویند «اخبار خوب زودرس جایگزین توافق خوب نمی‌شود. تا زمانی که همه مسائل مهم باقی مانده حل و فصل شود، هیچ کس نمی‌تواند بگوید توافق انجام شده است» و «هر زمان ‌که طرف‌های غربی خطوط قرمز باقی‌مانده ما را بپذیرند، به وین می‌روم. شتاب و عجله طرف غربی نمی‌تواند مانع رعایت خطوط قرمز ایران شود. لازمه توافق، رعایت کامل خطوط قرمز ایران و تضمین موثر اقتصادی است». برخی منابع می‌گویند توافقاتی در حدود 28 صفحه حاصل شده است. گفته می‌شود به نسبت 10 ماه قبل (مذاکرات دولت قبل)، اشخاص و نهاد‌های ایرانی بیشتری از تحریم‌ها مستثنا شده‌اند. در این میان، نشریه انگلیسی دیلی‌میل ادعا کرده: «دولت بایدن در حال بررسی حذف سپاه پاسداران از فهرست تروریسم است تا تهران را برای بازگشت به توافق متقاعد کند». همچنین علی واعظ «مسئول بخش ایران گروه بین‌الملل بحران» گفته: «دولت رئیسی امتیازهای بیشتری نسبت به دولت روحانی به‌دست آورد. توافق کنونی برای ایران، بهتر از آن چیزی است که در تابستان گذشته روی میز مذاکرات وین بود». اما این قبیل ادعا‌ها و گمانه‌زنی‌های کلی سیاسی، بدون انتشار متن نهایی هیچ اعتباری ندارد. آنچه توافق خوب و بد برای ایران را از هم متمایز می‌کند و جزو خطوط قرمز می‌باشد، چند نکته است: نخست، لغو تحریم‌ها به نحوی که خروجی آن، انتفاع اقتصادی پایدار ایران در حوزه تعاملات بانکی، فروش نفت و جذب سرمایه‌گذاری باشد. دوم، راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها در ظرف زمانی لازم چند ماهه. سوم، تضمین معتبر در‌باره لغو تحریم‌ها و عدم تکرار کلاهبرداری آمریکا ظرف شش سال گذشته. چهارم، بسته شدن مسیر بهانه‌جویی نیابتی آمریکا و اسرائیل از طریق بازیچه قرار دادن آژانس. به عبارت دیگر، توافق خوب توافقی است که پرونده فضا ‌سازی هسته‌ای علیه ایران را ببندد و مسیر برخورداری اقتصادی ایران بدون شل و سفت کردن تحریم‌ها را تضمین کند. یا به عبارت سوم، روند خدعه و عهدشکنی غرب پس از اجرای برجام، تکرار پذیر نباشد. هر قدر که این معیار‌ها کمتر رعایت شده باشد، احتمال بازگشت به چاه ویل و بی‌سر و ته برجام بیشتر خواهد بود خسارت‌های گذشته قابل تکرار است. اقدام دیروز دولت بایدن در تمدید وضعیت اضطراری علیه ایران، حاکی از تداوم ساختار تحریم‌هاست؛ همچنانکه ظاهرا تکلیف برخی تحریم‌ها مانند کاتسا و آیسا و سیسادا و ویزا نیز ناروشن مانده است. بنابراین آمریکا بلافاصله پس از بازگشت غیر قابل لغو به برجام، انواع تحریم‌ها با برچسب‌ها و بهانه‌های دیگر (غیرهسته‌ای) را ادامه خواهد داد که به معنای نقض اساسی امکان بهره‌مندی ایران خواهد بود. 💢ادامه دارد💢
هدایت شده از 
راز عجله غرب برای سرهم‌بندی توافق - ۲ اکنون که قیمت نفت از مرز 117 دلار گذشته و گاز و بنزین هم رکورد‌های کمرشکنی را تجربه می‌کنند، اورژانسی ‌ترین نیاز اروپا و آمریکا، آرامش دادن به بازار از طریق اعلام بازگشت نفت ایران به بازار است که می‌تواند ترمز انفجار قیمتی ناشی از جنگ اوکراین را بکشد و مانع از صعود قیمت، به بالای 150 دلاری شود که محافل غربی پیش‌بینی می‌کنند. در همین حال، رئیس‌جمهور آلمان تاکید کرده «جنگ اوکراین احتمالا مدت زیادی طول می‌کشد و طولانی خواهد شد». بورس‌های اروپایی هم در حال تجربه ریزش‌های قابل توجه هستند. بنابراین آمریکا می‌خواهد از طریق توافق وین، دو امتیاز نقد و مهم را به دست آورد؛ «عضویت دوباره در برجام و دسترسی به مکانیسم تحریمی ماشه» و «کشیدن ترمز قیمت نفت». در مقابل، امتیازات ایران از توافق -در صورت عدم رعایت خطوط قرمز- می‌تواند موقتی و ناپایدار باشد. از سوی دیگر، در حالی که گفته می‌شود «احتمالا نتیجه مذاکرات ‎وین بعد از سفر ‎گروسی به ‎ایران و توافق با آژانس اعلام می‌شود» و «تا برجام اجرا نشود، ایران اطلاعات دوربین‌ها را به آژانس نمی‌ دهد»، مدیرکل آژانس می‌گوید: «پرونده‌های باقی‌مانده ایران در آژانس همچنان باز است و هرگز این پرونده‌ها را به دلایل سیاسی نمی‌‌بندیم». گشوده ماندن مسیر ادعاهای آژانس، می‌تواند بازی 18 ساله مار و پله با آژانس را که صرفا به عنوان گماشته بی‌اختیار غرب عمل می‌کند، باز هم احیا کند و ما را با همه اعتماد‌سازی‌ها و هزینه‌های گزاف، به نقطه صفر بازی برگرداند. اجمالا اینکه قالب حقوقی و سیاسی برجام، بر ضد منافع ایران تنظیم شده، و با حفظ نامعادله‌هایی مثل «تعهدات نقد/ نسیه»، «عدم توازن تعهدات» و «نا معلوم بودن تکلیف و تضمین تعهدات غرب در قبال تعهدات روشن و مصداقی و برگشت ناپذیر ایران»، همچنان بر ضد ایران عمل خواهد کرد. چاره کار این است که ایران با انگشت گذاشتن بر عبرت‌های کلاهبرداری غرب، «لغو کامل و موثر تحریم‌ها، راستی آزمایی چند ماهه، اخذ تضمین معتبر، تقدم انجام تعهدات غرب بر تعهدات ایران، و نگاه داشتن مواد غنی شده در داخل کشور، تحت نظارت آژانس (به جای خروج از کشور)» تاکید کند.
هدایت شده از 
🔸پوتین گفت که تحریم‌ها علیه روسیه شبیه به اعلان جنگ است، اما هنوز به آن نرسیده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸رئیس جمهوری فنلاند می‌گوید که گزینه پیوستن به سازمان آتلانتیک شمالی، ناتو، را در دست بررسی دارد سائولى نینیستو، رئیس جمهوری فنلاند در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت با توجه به افکار عمومی مردم کشورش، این امکان را مورد بررسی قرار داده‌است. فنلاند بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر مرز زمینی مشترک با روسیه دارد.
🔸سفیر روسیه در تهران: متأسفانه ما اصلاً تمایلی به این جنگ نداشتیم هدف ما از این عملیات دفاع از شهروندان روس است که در آنجا زندگی میکنند. رسانه‌های غربی حق ندارند به ما اعتراض کنند آیا غربی‌ها وقتی صربستان و عراق را بمباران می‌کردند، حقوق بین‌الملل را رعایت کردند؟ غربی ها به اشتباه فکر کرده‌اند که بعد از پایان جنگ سرد به تنهایی می‌توانند در جهان حکمرانی کنند بنا باشد روسیه حق وتو نداشته باشد دیگر سازمان ملل متحد معنای وجودیش را از دست خواهد داد.
🔸یک پهپاد شناسایی روسی موسوم به "اورلان-۱۰" در اودسا توسط نیروهای ارتش اوکراین سرنگون شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸حمله موشکی شدید روسیه در چرنوبیوکا در خرسون به سمت پایگاه های ارتش اوکراین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸تصاویر هوایی از انبوه تجهیزاتی که از زاغه ارتش اوکراین به قوای روسی به غنیمت رسیده
🔸تصویر بیانیه سفارت اوکراین در ایران برای جذب نیرو جهت اعزام به جنگ اوکراین با روسیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عملگرایی رئیس قوه قضاییه در تخریب ویلاهای شخصی و دولتی که حریم رودخانه را اشغال کرده اند به شدت قابل تحسین است. ان شاءالله تیغ عدالت سرمایه دارانی که تخلف کرده اند را رها نخواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏بابا آقای اصغر زشته !! من رو میترسونی بخاطر دوتا گلوله؟ پ‌ن: یکم ‎ واقعی ببینید
‏واردات گاز از ‎ به اروپا قطع شد و پوتین با این کارت هم بازی کرد. قیمت نفت رشد سریعی رو تجربه خواهد کرد،حتی اگر به صورت مقطعی و با تزریق ۶۰ میلیون بشکه توسط آمریکا و متحدین کنترل بشه. اینها سیگنالهایی برای ‎ بزرگ هست که بتونه با این توپها خوب بازی کنه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شکنجه روانی و رفتارهای خارج از عرف مثل سو استفاده های جنسی توسط گروهی که خود را یکی از بهترین سازمانهای مبارزاتی برای آزادی خلق می داند و معرفی می کند،اما غافل از اینکه چنین سازمانی با اجبار و خشنونت هرچه تمام زنان سازمان را مورد تجاوز روحی و حتی قتل قرار می دهد
▪️انتقاد سخنگوی دولت از «سکوت سنگین رسانه‌ای» مدعیان حقوق بشری غرب پس از شهادت ۵۶ نفر از شیعیان پیشاور پاکستان
📍 ‏اروپا و آمریکا سینمای روسیه را از بیخ تحریم و حضور آن را در همه فستیوال‌های جهانی مثل کن که چند ماه دیگر برگزار می‌شود ممنوع کردند 🔸 ‏سوال مهم: چرا علیرغم چهل سال تنش سنگین ایران با غرب، تحریم‌های فلج‌کننده و حتی درگیری نظامی ایران و آمریکا، هیچگاه غرب سینمای ایران را تحریم نکرد و جلوی حضور سینماگران ایرانی در جشنواره‌های خارجی را نگرفت؟! 🔹 جواب: یک فرمانده هیچگاه سربازان خودش را تحریم نمی‌کند. 🔸‏چرا باید غرب سینماگرانی را تحریم کند که در چند سال گذشته با سیاه‌نمایی روی پرده سینما سهم بزرگی در تخریب وجهه فرهنگی جمهوری اسلامی داشته‌اند. اما سینمای قدرتمند روسیه که هم‌تراز سینمای کلاسیک فرانسه است تحریم و حذف می‌شود چون تصویری واقعی و عزت‌مندانه از جامعه روسیه عرضه می‌کند. 🔹‏کاری که سینماگران جهانی ما در ۴ دهه گذشته شرافت آن را نداشته‌اند./ لطفا کانال ما رو به دوستان و آشنایان معرفی کنید ••✾•🌿❤️🌿•✾••┈
🔺‏دولت اوکراین، ایرانیان دو تابعیتی را ممنوع ‌الخروج کرده تا به سربازی اجباری بروند و با روسیه بجنگند.... آیا این رویه می‌تواند الگویی برای ایران باشد که در صورت حمله آمریکا، اتباع خارجی دوتابعیتی را ممنوع‌ الخروج کند و به جبهه‌های جنگ بفرستد تا با آمریکا بجنگند؟! 😉 💬محمد سرشار
🔸️داعش مسئولیت حمله تروریستی پیشاور را پذیرفت 🔹️ ‏داعش مسئولیت حمله مرگ‌بار بر مسجد شیعیان در پیشاور پاکستان را، که در نتیجه آن ۵۷ تن کُشته و ۲۰۰ تن زخمی شدند، به عهده گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فرمانده نیروی هوافضای سپاه: قادر به شلیک همزمان ۶۰ پهپاد هستیم 🔹سردار حاجی‌زاده در مراسم رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم. 🔹به دلیل آنکه برد این پرنده‌های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست؛ محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می توانیم مورد اصابت قرار دهیم. 🔹قدرت آتش موشکی وشلیک‌های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده است و زمان آمادگی ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است. https://eitaa.com/mesagh @mesagh
🔺‏همزمان با سفر به تهران و درآستانه‌ی روز پاسدار، از دو شهر و زیرزمینی (برای اولین بار) رونمایی کرد.... ➕ این یعنی دوران راه انداختنِ جنگ هراسی در بحبوحه مذاکرات با پخش گزارش از روی ناوهای آمریکایی (از سوی طرف غربی و برای پیشبرد اهداف مذاکراتی شان) و همچنین متهم کردنِ "میدان" به کارشکنی در کار دیپلماتها با برگزاری مانور و انجام آزمایش موشکی (از سوی غربگدایان داخلی و برای فرار از گردن گرفتنِ وادادگی ها و کم کاریهایشان) گذشته است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اعراب خون ریزتر بوده اند یا اروپایی ها؟ 🔻آیا اسلام با شمسیر و خونریزی پیش رفت؟! پاسخ این سئوال با یک مقایسه جالب استاد رحیم پور ازغدی
🌟 وضعیت اصلاح طلبان نسبت با غرب، از «کدخدا و رعیت» عبور کرد و به وضعیت «ارباب و برده» رسید ♦️ یعنی کسی فکرشو نمیکرد یه روزی یه دلقک که با مدیریت غلطش باعث جنگ توی کشورش شده،صرفا به خاطر اینکه ″ آمریکا ″ ازش یه حمایت نصف و نیمه‌ای میکنه،برای اصلاح طلبان تبدیل به قهرمان بشه! عجب خودزنی‌ای
▪️تصاویر دیده نشده از انفجار پیشاور که امیدی هم به دیده شدنشان نیست نه چشمانشان آبی ست نه موهایشان بور است