eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.6هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
🔻پایش و رصد محیط پیرامونی در دریا و همچنین شناسایی اهداف دریایی نیز از دیگر ماموریت‌هایی بود که توسط پهپادهای عمودپرواز پلیکان نیروی دریایی ارتش و از مبدأ یگان‌های شناور انجام شد.
هدایت شده از 
🔻تصویر جدید و واضح از پهپاد انتحاری ژوبین که از زیر دریایی پرتاب میشود
هدایت شده از 
🔻پهپاد فطرس که حتی تحلیلگران داخلی ان را طرحی شکست خورده میدانستند اما اکنون موشکهای هلفایر ایرانی زیر ان نصب شده اندو این نشان از حفاظت اطلاعات عالی در مورد این پهپاد برد بلند را نشان میدهد
هدایت شده از 
▪️آیا میگ-29 مصری به اوکراین می رود؟ آمریکا به مصر برای واگذاری جنگنده های میگ-29 خود به اوکراین فشار آورده است. نیروی هوایی مصر در حال حاضر 46 فروند جنگنده و سری ME2 در اختیار دارد. که به جای آنها مصر می تواند از آمریکا تحویل بگیرد. برای امنیت اسرائیل وقتی غرب به اسرائیل جنگنده ای می فروشد این جنگنده مجهز به تسلیحات دورایستا نمی شوند. به همین منظور مصر از روسیه جنگنده خریداری می کند. که باز هم به دلیل فشار آمریکا مصر از خرید جنگنده های سوخو-35 روسی صرف نظر کرد که برای مدتی همه انتظار ورود آن جنگنده ها به نیروی هوایی ایران را داشتیم.
هدایت شده از 
ade3331d-8b88-4849-a4c8-8c695dd46895.mp3
2.44M
♦️یه عالمه گریه به روضه بدهکارم...
هدایت شده از 
🔴 وزارت ارتباطات گزارش فرهنگی بدهد❗️ 🔹گلایه های متعدد رهبر معظم انقلاب از وضعیت فضای مجازی که حاکی از عدم رضایت ایشان است، ناظر به کندی سرعت، عقب ماندگی در ارائه خدمات دولت الکترونیک، عدم دسترسی روستائیان به اینترنت پرسرعت و چنین مواردی نیست، بلکه معظم‌له از ولنگاری فرهنگی، هنجارشکنی‌ها و تخریب ارزش‌ها در این بستر شکوه و شکایت دارند. 🔹تعابیری همچون «قتلگاه نوجوانان و جوانان»، «سگ هاری که بدون قلاده در بین مردم رها شده» و «سلاح شیمیایی» برای اینترنت یله و رها، نشان می‌دهد مهمترین دغدغه ایشان درباره فضای مجازی، ناهنجاری‌های فرهنگی آن است. 🔹فارغ از مطالبات رهبری درباره سالم‌سازی فضای مجازی، نخبگان و عموم مردم نیز نسبت به خسارات جبران ناپذیر اجتماعی و فرهنگی این فناوری گلایه دارند. 🔹در یک سالگی دولت سیزدهم انتظار می رود وزارت ارتباطات در کنار ارائه گزارش از پیشرفت ها در ارائه خدمات دولت الکترونیک و اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت، گزارشی از عملکرد خود در سالم سازی فضای مجازی و مقابله با هنجارشکنی‌ها و ولنگاری این فضا بدهد.
هدایت شده از 
🔰وقتی سرلشکر مهدی باکری فرمانده نام‌آور لشکر ۳۱ عاشورا به پشت تریبون رسید، قبل از هر اقدامی خم شد و پتوی کهنه سربازی را که به احترام فرمانده زیر پایش انداخته بودند را برداشت و با وقار و مهارت خاصی آن را تکان داد و خیلی آرام تایش کرد و به جای زیر پایش بر روی تریبون نهاد و آنگاه با لحنی آرام جمله‌ای را گفت که همه متاثر شدند. 🔹خاک بر سرت مهدی آدم شده‌ای که بیت‌المال را به زیر پایت انداخته‌اند؟ 🏷خاک را بخیسانیم و بر سر آن دسته از مسئولان و کارمندانی بریزیم که پا روی خون و هدف شهدا می‌گذارند.
هدایت شده از 
🔻مهاجر6 کاربردی ترین و پرتعدادترین پهپادی تهاجمی ایرانی در اتاق و کانکس مخصوص حمل
هدایت شده از 
🔻مفهوم پهپاد پرسه زن را میتوان چند تعریف برای ان اورد .یکی مشغول کردن پدافند دشمن جهت لو رفتن موقعیت انها ..یکی شناساسی تشعشعات راداری دشمن جهت حمله به انها و دیگر شکار اهداف البته در صورت تجهیز بودن به اپتیک که در مورد سوم بیشتر مفهوم مهمات پرسه زن مطرح میشود
هدایت شده از 
🔻رئیس سازمان فضایی ایران: ساخت منظومه ماهواره‌های اینترنت در دستور کار است 🔹رئیس سازمان فضایی ایران گفت: این سازمان براساس برنامه 10 ساله فضایی کشور، برای فراهم کردن زیرساخت اینترنت ماهواره‌ای، ساخت منظومه ماهواره‌های اینترنت را در دستور کار دارد.
هدایت شده از 
🔻چه اینکه در کنار موشک‌های سنگین ده‌ها هزار راکت و موشک غیرهدایت‌شونده هم در زرادخانه مقاومت وجود دارد که می‌تواند خطوط ارتش کودک‌کش رژیم صهیونیستی را منهدم کند. بر اساس آنچه منابع مقامت گفته‌اند، موشک‌ها قرار است عمق دشمن صهیونیستی را در هم بکوبد و خسارتی را به این رژیم وارد کند که تا به امروز هیچ صهیونیستی به چشم ندیده و نیروهای عمل‌کنند هم قرار است در خطوط مقدم نبرد در شمال فلسطین اشغالی درسی در نبرد رودر رو به این رژیم بدهند که از این به بعد اگر ماندند و قرار شد در کرانه باختری با محاصره کردن خانه چند مبارز فلسطینی و بستن آن‌ها به موشک ضدزره و انهدام منازل آن‌ها، خودی نشان بدهند، شهامت آن را نداشته باشند. 🔹صهیونیست‌ها در برآوردهای خود در مورد توانایی مقاومت همواره اشتباه کرده‌اند. در سال 2000 و فرار از جنوب لبنان ایهود باراک می‌گفت اگر جنوب لبنان را ترک کنیم، دیگر حزب‌الله خاصیت خود را از دست می‌دهد و ناچار به انحلال بخش نظامی است و چند سال بعد، دوباره وارد لبنان می‌شویم، اما درست چهار ماه بعد در مزارع شبعا مقاومت سه نظامی صهیونیست را برای مبادله اسیر کرد.
هدایت شده از 
🔻شاید تعیین خطوط مرزی فرصت باشد... /4 🔹دشمن می‌داند ما از هر فرصتی استفاده می‌کنیم و در صورت هر گونه اشتباه، چنان ضربه بزرگی به آن‌ها وارد خواهیم کرد که فکر حمله به لبنان نیز به سرشان نزند. شاید مسئله ترسیم خطوط مرزی یکی از این فرصت‌ها باشد. اگر دشمن فکر هر گونه واکنش به سرش بزند، مستقیما به آن‌ها پاسخ می‌دهیم. این برای آن‌ها معضلی شده است. آن‌ها به یاد دارند زمانی را که دیوید سترفیلد دیپلمات آمریکایی آمد و تهدید کرد یکی از مواضع ما را در بقاع خواهند زد. ما این دستور آماده‌سازی موشک‌ها را از جناب سید حسن دریافت کردیم. زمانی که فقط حمله اسرائیل به گوشمان بخورد -تنها بشنویم- از ما خواسته می‌شود بدون مراجعه به فرماندهی، اهدافی از پیش‌تعیین‌شده را فورا هدف قرار دهیم. چنانچه حمله صورت گیرد، دها نفر از دشمن کشته خواهند شد. اسرائیل بعدها این را می‌فهمد. حتی در عملیات پهپادی اخیر نیز ما عامدانه اقداماتی انجام دادیم تا دشمن پهپادها را شناسایی کند، در غیر این صورت، ما این توانایی را داریم که بدون آگاهی آن‌‌ها و به‌آرامی -همان‌طور که بارها این کار را کردیم- وارد [اراضی اشغالی] و خارج شویم. 🔹صحبت امروز ما درباره گذشته و تجربیات دشمن با ما و اتفاقات زمان است، اما آنچه دشمن منتظر آن است، آنچه می‌گذرد و معلوم نیست، بلکه چیزی است که از آن پنهان است، زیرا باعث خواهد شد بعدا بفهمد چه شده است. همچنین وسواس و ترس دشمن، آگاهی او از واقعیت است که بر اثر آنچه می‌داند چه خواهد شد، و کابوس و وحشت واقعی او ناآگاهی او از آنچه بر او خواهد آمد به واسطه آنچه که نمی‌داند است. او سعی می‌کند ضعف و نادانی خود را قبل از جنگ برطرف کند، زیرا در صورت وقوع، نه در جنگ و نه بعد از آن نمی‌تواند با چیزی مقابله کند.
هدایت شده از 
10 radio binaasho 05-06-1401.mp3
1.67M
گزیده اخبار امروز شنبه 5 شهریور کاری از رادیو بیناشو با همکاری خبر دات آی آر
هدایت شده از 
💢یمن: حمله اسرائیل به یمن صحت ندارد 🔸به گفته عضو شورای عالی یمن ادعاهای اسرائیلی مبنی بر اینکه رژیم اسرائیل در یمن اقدام به عملیات نظامی کرده را تکذیب می‌کنیم. ⚡️
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏عکسی که تلسکوپ جیمز وب از هزاران کهکشان گرفته، یه قسمت خیلی کوچک از چیزی هست که دیده میشه! رسانه اینترنتی دیش‌پلاس
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشای دروغ شبکه زرد منوتو علیه وزیر خارجه! رسانه اینترنتی دیش‌پلاس
هدایت شده از 
🔴📢 سازمان تامین اجتماعی که مسئول بیمه بخش های از اقشار جامعه هست و دریافت وپرداخت هایی به اقشار مختلف جامعه دارد به آن دسته از کارمندان خود که بازنشسه می شوند ⁉️ این درحالی است که حداقل حقوق رابرای بازنشستگان مشاغل مختلف درنظر گرفته اند که سالیان متمادی حق بیمه پرداخت نموده واین سازمان رابه ثروتمندترین تشکل درزیرمجموعه دولت درآورده است ⁉️
هدایت شده از 
🖌 🔹 این یک تحلیل ساده نیست یک پیش‌بینی است 🔸 1- امروز جنگ اوکراین وارد ماه هفتم می‌شود. در این 6 ماه و چند روز، تحت تاثیر جنگ، تحولاتی در غرب رخ داده که شاید پیش از این کسی در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید. ثروتمندترین، صنعتی‌ترین و گردن‌کلفت‌ترین کشورهای غربی درست از همان نقطه‌ای که وابسته‌اند، ضرباتی خورده‌اند که بنابر اعلام آینده‌پژوهان خودشان، سال‌ها طول خواهد کشید تا بتوانند کمر راست کنند. آن نقطه چیست؟ انرژی. غربی‌ها به انرژی روسیه به‌شدت وابسته‌اند. وابستگی برخی از این کشورها مثل آلمان آن‌قدر زیاد است که دیروز یکی از سیاستمداران این کشور به مردم توصیه کرد، دیگر با آب حمام نکنند! بله درست شنیدید، توصیه کرد بدون آب حمام کنند! این سیاستمدار به مردم گفته با همان حوله، به نظافت شخصی بپردازند. پیش از او یک رسانه دیگر آلمانی پنج یا شش نقطه از بدن را مشخص کرده و گفته بود، برای صرفه‌جویی در گاز (آب گرم) نیازی نیست همه بدن شسته شود. همین چند نقطه از بدن را بشوئید کافی است. اوضاع در انگلیس از این هم بدتر است. روزنامه اکسپرس چاپ این کشور همین چند روز پیش شروع به تعریف و تحلیل دوباره ساختار «کپک» کرده و پرسیده بود: «چه کسی گفته همه کپک‌ها ضرر دارند؟! همه کپک‌ها که خطرناک نیستند. می‌شود از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و کپک‌زده هم استفاده کرد و... اینها سَوای از تبعات مخرب سیاسی، اجتماعی، امنیتی است که غربی‌ها از 6 ماه جنگ در اوکراین متحمل شده‌اند. این وضعیت نظریه وابستگی اقتصادی را به چالش کشید. طی 44 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته، یک جریان خاص سیاسی مدام تنها راه‌حل توسعه ایران را، نزدیکی به غرب و وابستگی به اقتصاد غربی‌ها معرفی و آن را در قالب اصطلاحات علمی و دانشگاهی تئوریزه می‌کرد: «اگر اقتصاد ایران در تار و پود اقتصاد دنیا [بخوانید غرب] تنیده شود، این وابستگی باعث خواهد شد، غربی‌ها علیه ما ورود نکنند چرا که به‌دلیل همین وابستگی اقتصادی، ضربه به ما به معنای ضربه به خودشان خواهد بود. هواپیمای ایرباس را ببینید... ادامه مطلب👇 https://kayhan.ir/fa/news/248273
هدایت شده از 
باز هم بهره برداری سیاسی از ورود زنان به ورزشگاه مردان به نظر شما کدام موضوع اصلی بایستی فرعی می شد؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.🕌 -کوتاه 🌐موضوع: نذری و عزاداری آری ولی حلال و حروم نه! 🎙 سخنران:حجة الاسلام محمد رضا
هدایت شده از 
حسین مرعشی دبیرکل کارگزاران با حمایت از مذاکرات هسته ای برای احیای برجام در دولت سیزدهم، نوشته که با سفیر فرانسه دیدار کرده و او هم به احیای برجام امیدوار بوده و گفته در این صورت، در ایران سرمایه گذاری خارجی شکل خواهد گرفت! فارغ از اینکه مرعشی چه سمت رسمی دارد که با سفیر فرانسه دیدار کرده، فرانسه اگر اهل سرمایه گذاری خارجی در ایران بود همان سال 2015 که برجام منعقد شد و دولت روحانی سر کار بود و هنوز هم حرفی از خروج امریکا از برجام یا حتی روی کار آمدن کسی مثل ترامپ در امریکا نبود، در ایران سرمایه گذاری می کرد اما دریغ از یک مورد سرمایه گذاری منجربه نتیجه فرانسوی ها در ایران! رنو، پژو و توتال و سایر شرکت های اروپایی برای عکس یادگاری به ایران آمدند اما تا قبل از خروج امریکا از برجام یک پروژه را هم به سرانجام نرساندند. اما حالا که خود امریکایی ها می گویند اگر توافقی هم شکل بگیرد عمر آن نهایتا دو سال خواهد بود، کدام انسان عاقلی باور می کند که غربی ها در ایران سرمایه گذاری کنند؟ هنوز از بیان این حرفهای تکراری خسته نشده اید؟
هدایت شده از 
🔴 وزارت ارتباطات گزارش فرهنگی بدهد❗️ 🔹گلایه های متعدد رهبر معظم انقلاب از وضعیت فضای مجازی که حاکی از عدم رضایت ایشان است، ناظر به کندی سرعت، عقب ماندگی در ارائه خدمات دولت الکترونیک، عدم دسترسی روستائیان به اینترنت پرسرعت و چنین مواردی نیست، بلکه معظم‌له از ولنگاری فرهنگی، هنجارشکنی‌ها و تخریب ارزش‌ها در این بستر شکوه و شکایت دارند. 🔹تعابیری همچون «قتلگاه نوجوانان و جوانان»، «سگ هاری که بدون قلاده در بین مردم رها شده» و «سلاح شیمیایی» برای اینترنت یله و رها، نشان می‌دهد مهمترین دغدغه ایشان درباره فضای مجازی، ناهنجاری‌های فرهنگی آن است. 🔹فارغ از مطالبات رهبری درباره سالم‌سازی فضای مجازی، نخبگان و عموم مردم نیز نسبت به خسارات جبران ناپذیر اجتماعی و فرهنگی این فناوری گلایه دارند. 🔹در یک سالگی دولت سیزدهم انتظار می رود وزارت ارتباطات در کنار ارائه گزارش از پیشرفت ها در ارائه خدمات دولت الکترونیک و اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت، گزارشی از عملکرد خود در سالم سازی فضای مجازی و مقابله با هنجارشکنی‌ها و ولنگاری این فضا بدهد.
هدایت شده از 
▪️‏نهادهای معتبر انگلیسی هشدار داده اند قیمت انرژی در این کشور تا ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت، و کار به جایی خواهد رسید که پرداخت هزینه آن از اجاره، و وام مسکن هم بیشتر خواهد شد. این اتفاق دسترسی میلیونها نفر به سوخت را قطع کرده، و سبب سقوط کسب و کارهای خُرد در سراسر انگلیس خواهد شد! 💬 عبدالرحیم انصاری
هدایت شده از 
🔺وقتی قافیه به تنگ آید، شاعر به جفنگ آید؛ بهتر از هر کسی میدانند که اولا کسی که حسابش پاک باشد، ترسی از شمرده شدنِ حتی لقمه هایش ندارد و درثانی ایجاد زیرساختهای اطلاعاتی (بعنوان یکی از اقدامات معطل مانده در دولت گذشته)، از الزامات سر و سامان دادن به نظام مالیاتی است اما نان و نفع شان در استحمار و تحمیق مردم است!
هدایت شده از 
بین هفته دولت رئیسی با هفته دولت روحانی فاصله بسیار است. کنار رهبری بودن با روبروی رهبری بودن خیلی فرق دارد. این تفاوت را نه فراموش کنیم و بگذاریم کمرنگ کنند.