eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.7هزار عکس
163.2هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏عکسی که تلسکوپ جیمز وب از هزاران کهکشان گرفته، یه قسمت خیلی کوچک از چیزی هست که دیده میشه! رسانه اینترنتی دیش‌پلاس
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشای دروغ شبکه زرد منوتو علیه وزیر خارجه! رسانه اینترنتی دیش‌پلاس
هدایت شده از 
🔴📢 سازمان تامین اجتماعی که مسئول بیمه بخش های از اقشار جامعه هست و دریافت وپرداخت هایی به اقشار مختلف جامعه دارد به آن دسته از کارمندان خود که بازنشسه می شوند ⁉️ این درحالی است که حداقل حقوق رابرای بازنشستگان مشاغل مختلف درنظر گرفته اند که سالیان متمادی حق بیمه پرداخت نموده واین سازمان رابه ثروتمندترین تشکل درزیرمجموعه دولت درآورده است ⁉️
هدایت شده از 
🖌 🔹 این یک تحلیل ساده نیست یک پیش‌بینی است 🔸 1- امروز جنگ اوکراین وارد ماه هفتم می‌شود. در این 6 ماه و چند روز، تحت تاثیر جنگ، تحولاتی در غرب رخ داده که شاید پیش از این کسی در مخیله‌اش هم نمی‌گنجید. ثروتمندترین، صنعتی‌ترین و گردن‌کلفت‌ترین کشورهای غربی درست از همان نقطه‌ای که وابسته‌اند، ضرباتی خورده‌اند که بنابر اعلام آینده‌پژوهان خودشان، سال‌ها طول خواهد کشید تا بتوانند کمر راست کنند. آن نقطه چیست؟ انرژی. غربی‌ها به انرژی روسیه به‌شدت وابسته‌اند. وابستگی برخی از این کشورها مثل آلمان آن‌قدر زیاد است که دیروز یکی از سیاستمداران این کشور به مردم توصیه کرد، دیگر با آب حمام نکنند! بله درست شنیدید، توصیه کرد بدون آب حمام کنند! این سیاستمدار به مردم گفته با همان حوله، به نظافت شخصی بپردازند. پیش از او یک رسانه دیگر آلمانی پنج یا شش نقطه از بدن را مشخص کرده و گفته بود، برای صرفه‌جویی در گاز (آب گرم) نیازی نیست همه بدن شسته شود. همین چند نقطه از بدن را بشوئید کافی است. اوضاع در انگلیس از این هم بدتر است. روزنامه اکسپرس چاپ این کشور همین چند روز پیش شروع به تعریف و تحلیل دوباره ساختار «کپک» کرده و پرسیده بود: «چه کسی گفته همه کپک‌ها ضرر دارند؟! همه کپک‌ها که خطرناک نیستند. می‌شود از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و کپک‌زده هم استفاده کرد و... اینها سَوای از تبعات مخرب سیاسی، اجتماعی، امنیتی است که غربی‌ها از 6 ماه جنگ در اوکراین متحمل شده‌اند. این وضعیت نظریه وابستگی اقتصادی را به چالش کشید. طی 44 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته، یک جریان خاص سیاسی مدام تنها راه‌حل توسعه ایران را، نزدیکی به غرب و وابستگی به اقتصاد غربی‌ها معرفی و آن را در قالب اصطلاحات علمی و دانشگاهی تئوریزه می‌کرد: «اگر اقتصاد ایران در تار و پود اقتصاد دنیا [بخوانید غرب] تنیده شود، این وابستگی باعث خواهد شد، غربی‌ها علیه ما ورود نکنند چرا که به‌دلیل همین وابستگی اقتصادی، ضربه به ما به معنای ضربه به خودشان خواهد بود. هواپیمای ایرباس را ببینید... ادامه مطلب👇 https://kayhan.ir/fa/news/248273
هدایت شده از 
باز هم بهره برداری سیاسی از ورود زنان به ورزشگاه مردان به نظر شما کدام موضوع اصلی بایستی فرعی می شد؟
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.🕌 -کوتاه 🌐موضوع: نذری و عزاداری آری ولی حلال و حروم نه! 🎙 سخنران:حجة الاسلام محمد رضا
هدایت شده از 
حسین مرعشی دبیرکل کارگزاران با حمایت از مذاکرات هسته ای برای احیای برجام در دولت سیزدهم، نوشته که با سفیر فرانسه دیدار کرده و او هم به احیای برجام امیدوار بوده و گفته در این صورت، در ایران سرمایه گذاری خارجی شکل خواهد گرفت! فارغ از اینکه مرعشی چه سمت رسمی دارد که با سفیر فرانسه دیدار کرده، فرانسه اگر اهل سرمایه گذاری خارجی در ایران بود همان سال 2015 که برجام منعقد شد و دولت روحانی سر کار بود و هنوز هم حرفی از خروج امریکا از برجام یا حتی روی کار آمدن کسی مثل ترامپ در امریکا نبود، در ایران سرمایه گذاری می کرد اما دریغ از یک مورد سرمایه گذاری منجربه نتیجه فرانسوی ها در ایران! رنو، پژو و توتال و سایر شرکت های اروپایی برای عکس یادگاری به ایران آمدند اما تا قبل از خروج امریکا از برجام یک پروژه را هم به سرانجام نرساندند. اما حالا که خود امریکایی ها می گویند اگر توافقی هم شکل بگیرد عمر آن نهایتا دو سال خواهد بود، کدام انسان عاقلی باور می کند که غربی ها در ایران سرمایه گذاری کنند؟ هنوز از بیان این حرفهای تکراری خسته نشده اید؟
هدایت شده از 
🔴 وزارت ارتباطات گزارش فرهنگی بدهد❗️ 🔹گلایه های متعدد رهبر معظم انقلاب از وضعیت فضای مجازی که حاکی از عدم رضایت ایشان است، ناظر به کندی سرعت، عقب ماندگی در ارائه خدمات دولت الکترونیک، عدم دسترسی روستائیان به اینترنت پرسرعت و چنین مواردی نیست، بلکه معظم‌له از ولنگاری فرهنگی، هنجارشکنی‌ها و تخریب ارزش‌ها در این بستر شکوه و شکایت دارند. 🔹تعابیری همچون «قتلگاه نوجوانان و جوانان»، «سگ هاری که بدون قلاده در بین مردم رها شده» و «سلاح شیمیایی» برای اینترنت یله و رها، نشان می‌دهد مهمترین دغدغه ایشان درباره فضای مجازی، ناهنجاری‌های فرهنگی آن است. 🔹فارغ از مطالبات رهبری درباره سالم‌سازی فضای مجازی، نخبگان و عموم مردم نیز نسبت به خسارات جبران ناپذیر اجتماعی و فرهنگی این فناوری گلایه دارند. 🔹در یک سالگی دولت سیزدهم انتظار می رود وزارت ارتباطات در کنار ارائه گزارش از پیشرفت ها در ارائه خدمات دولت الکترونیک و اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت، گزارشی از عملکرد خود در سالم سازی فضای مجازی و مقابله با هنجارشکنی‌ها و ولنگاری این فضا بدهد.
هدایت شده از 
▪️‏نهادهای معتبر انگلیسی هشدار داده اند قیمت انرژی در این کشور تا ۸۰ درصد افزایش خواهد یافت، و کار به جایی خواهد رسید که پرداخت هزینه آن از اجاره، و وام مسکن هم بیشتر خواهد شد. این اتفاق دسترسی میلیونها نفر به سوخت را قطع کرده، و سبب سقوط کسب و کارهای خُرد در سراسر انگلیس خواهد شد! 💬 عبدالرحیم انصاری
هدایت شده از 
🔺وقتی قافیه به تنگ آید، شاعر به جفنگ آید؛ بهتر از هر کسی میدانند که اولا کسی که حسابش پاک باشد، ترسی از شمرده شدنِ حتی لقمه هایش ندارد و درثانی ایجاد زیرساختهای اطلاعاتی (بعنوان یکی از اقدامات معطل مانده در دولت گذشته)، از الزامات سر و سامان دادن به نظام مالیاتی است اما نان و نفع شان در استحمار و تحمیق مردم است!
هدایت شده از 
بین هفته دولت رئیسی با هفته دولت روحانی فاصله بسیار است. کنار رهبری بودن با روبروی رهبری بودن خیلی فرق دارد. این تفاوت را نه فراموش کنیم و بگذاریم کمرنگ کنند.
هدایت شده از 
تو لندن سیل داره جان و مال مردم رو میبره بعد مزدوران مواجب بگیر ملکه از غیبت طولانی مدت پشه در مهمونی مینویسن! همینا در مشکلات ایران گزارش لحظه به لحظه میدن! ✍ عاطفه مهرجو
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ عقبه‌ی فشارهای فیفا برای پروژه‌ی حضور دختران در استادیوم‌ها، اهرمی برای فشار به ایران در جهت تأمین اهداف غرب از تا در ایران، به کجا برمی‌گردد؟! 🔺 بخشی از مجموعه مستند «خارج از دید ۲» را 🎥 ⚠️ زر امیرابراهیمی در حاشیه جشنواره کن ابراز کرد: انقلاب بعدی ایران، انقلاب زنانه خواهد بود؛ بعد بعضی ابوموسی اشعری‌های در کسوت مسؤولان جمهوری اسلامی هم خیلی خوشحال، سعی می‌کنند با فشارهای فیفا روشنفکرانه برخورد کنند!
هدایت شده از 
💢 دو سوم قاره سبز درگیر با خشکسالی/ خشکسالی در اروپا می تواند بی‌سابقه‎ترین در ۵۰۰ سال اخیر باشد 🔻 کمیسیون اروپا اعلام کرد که پایین بودن سطح رودخانه ها نیروگاه های برق آبی را متوقف می کند، نبود باد مانع استفاده از آسیاب های بادی می شود و حتی نیروگاه های هسته ای با سیستم های کلیدی خنک کننده مشکل دارند. به همین دلیل، مقامات کشورهای اروپایی از شهروندان می خواهند همچنان در مصرف انرژی، آب و سوخت صرفه جویی کنند که این امر وضعیت اقتصاد را تشدید خواهد کرد. 🔻 در حال حاضر دو سوم از کل قلمرو اتحادیه اروپا اکنون تحت هشدار خشکسالی قرار دارد. تاکنون مناطق مرکزی و جنوبی پرتغال، تمام خاک اسپانیا، جنوب فرانسه، مرکز ایتالیا، جنوب آلمان و مناطق وسیعی از بریتانیا، اسلواکی، مجارستان، رومانی و مولداوی بیشترین تاثیر را از این خشکسالی داشته‌اند.
هدایت شده از 
💢 دولت آلمان تصویب کرد؛ از اول سپتامبر چراغ ها خاموش! 🔻 کابینه آلمان اعلام کرد که از اول ماه سپتامبر، اقدامات متعددی برای صرفه جویی در انرژی اعمال خواهد شد. 🔻 کابینه آلمان دستور مربوطه را تصویب و تصریح کرد که به عنوان مثال خرده فروشان درهای مغازه های خود را بسته نگه دارند، روشن بودن تابلوهای نئونی بعد از ساعت ۱۰ شب ممنوع و بناهای تاریخی از اول سپتامبر نورانی نمی شوند. ✍ در مصوبه دولت آلمان همچنین آمده است: 🔻 استخرهای خصوصی نباید با گاز و برق گرم شوند و دمای اتاق در ادارات نیز در ماه های سرد به ۱۹ درجه محدود شود. 🔻 روبرت هابک، وزیر اقتصاد آلمان، پس از جلسه کابینه گفت که این اقدامات می تواند دو تا دو و نیم درصد در مصرف انرژی کشور صرفه‌جویی کند.
هدایت شده از 
هم‌جنس‌باز ایتالیایی نتیجه گناهش رو دید! 🔺 یه هم‌جنس‌باز ایتالیایی یه سفر می‌ره اسپانیا و اونجا روابط جنسی برقرار می‌کنه. 🔸وقتی برمی‌گرده مشخص می‌شه در سفرش هم کرونا گرفته، هم ایدز. اولین مورد آبله میمون این کشور هم شده. کل سفرش پنج روز بوده!
هدایت شده از 
🔻پیش بینی حضور ۵ میلیون زائر در مرزهای کشور معاون اول رئیس جمهور: 🔹تناسب‌سازی امکانات بین ۲ طرف مرز و ایجاد گذرگاه‌های جدید از جمله اقداماتی بود که برای تسهیل تردد زائران انجام شد. 🔹پیش‌بینی ما حضور پنج میلیون نفر زائر در مرز‌ها برای حضور مراسم اربعین حسینی است.
هدایت شده از 
برد ایران مقابل آرژانتین پایان بازی | ایران 3️⃣ - آرژانتین 2️⃣ 🇮🇷22 | 30 | 25 | 32 | 21 🇦🇷25 | 28 | 18 | 34 | 19
هدایت شده از 
🔻دولت ماهانه ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته را پرداخت می‌کند معاون پارلمانی رئیس جمهور: 🔹در حال حاضر دولت هر ماه ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تسویه اوراق که از سوی دولت گذشته فروخته شده پرداخت می‌کند. 🔹امیدوارم با افزایش شرایط صادرات نفت و درآمدهای کشور شرایط اقتصادی بهبود یابد.
هدایت شده از 
📊 ملکه انگلیس اگر دو سال دیگر دوام بیاورد می‌تواند رکورد «لویی چهاردهم» طولانی‌ترین دوره پادشاهی(دیکتاتوری) را بشکند. 🔹ملکه الیزابت در تاریخ  ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ به دنیا آمده است و اکنون در سن ۹۶ سالگی در آستانه مرگ قرار دارد. همچنین او از ۶ فوریه ۱۹۵۲ به سلطنت رسید.
هدایت شده از 
خانم محتشمی‌پور گفته‌اند با وجود تنظیم قرار قبلی نتوانسته‌اند با رئیس ق ق دیدار کنند. دفتر آقای اژه‌ای روز پنجشنبه و برای ساعت ۱۴ به ایشان وقت می‌دهند اما خانم محتشمی‌پور بعد از ساعت ۱۵ مراجعه‌‌ می‌کنند که رئیس ق ق برای شرکت در جلسه دیگری از دفتر خارج شده بوده‌اند.
هدایت شده از 
اون از پسربچه که نان بهش میدادند خوشحال میشد که مشخص شد ایران نیست پاکستانه، اینم از گوسفندان دفن شده در شن که زابل نیست بلکه داغستان روسیه است! منکر محرومیت سیستان بلوچستان نیستیم ولی هرخبری را که شنیدید اول صحتش را بسنجید اینم لینک خبرگزاری معتبر روسیه: https://twitter.com/lentaruofficial/status/1562137700551036929?s=20&t=MfI8HLxLWjoA62lsWS17NA